Gast, doe aub iets aan je spelling. Mij kan je niet vertellen dat je zo slecht in je talen bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef wschravendijk het volgende:
lol, is dit jou poging van grappig heid
Oh, het ies chrap!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef wschravendijk het volgende:
..maak dit is een forum niet een sireus iets.
oooo... we hoeven jou dus ook geen serieuze antwoorden te geven..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef wschravendijk het volgende:
ik doe mbo mederwerker ict
en zonder onze stage vergoeding kunnen wij niet rondkomen want de beurs is echt wijnig.
en wat betreft mij spelling, ik typ snel fouten gebeuren en ik ga er niet opletten voor mensen dat geen fouten maak dit is een forum niet een sireus iets.
Neuh, vind ik niet. Is het zo belangrijk hoe hij spelt? Hij stelt verder toch een normale vraag? Ik snap niet dat het zo'n punt is eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
oooo... we hoeven jou dus ook geen serieuze antwoorden te geven..
Oftewel, als je serieuze antwoorden wilt, zul je je eigen topic ook serieus moeten behandelen.. en dat betekent aandacht voor je taalgebruik en spelling zodat alles voor iedereen helder is.
z'n vraag wordt onduidelijk door z'n taalgebruik.. en een beetje aandacht is toch niet te veel gevraagd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet. Is het zo belangrijk hoe hij spelt? Hij stelt verder toch een normale vraag? Ik snap niet dat het zo'n punt is eigenlijk.
ik ga hier niet meer op reageren gooi maar slotje erop!quote:Dat is niet mogelijk?
En mag ik, zonder te zeuren vragen hoe jij je in het buitenland verstaanbaar maakt als je Nederlands hier al niet zo denderend is??
No offence, maar ik kan me niet indenken dat je engels redelijk te volgen is
Serieus bedoel je hoop ik ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef wschravendijk het volgende:
[..]
ik ga hier niet meer op reageren gooi maar slotje erop!
aangezien mensen nog en eens sireus op een topic kunnen
andwoorden valt mij dat reuze tegen van bepaalde mensen hier.
Een klein beetje moeite doen voor je eigen topic is toch niet teveel gevraagd? Zou hou je de verloedering van het forum wel in stand jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet. Is het zo belangrijk hoe hij spelt? Hij stelt verder toch een normale vraag? Ik snap niet dat het zo'n punt is eigenlijk.
Hahahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef wschravendijk het volgende:
[..]
ik ga hier niet meer op reageren gooi maar slotje erop!
aangezien mensen nog en eens sireus op een topic kunnen
andwoorden valt mij dat reuze tegen van bepaalde mensen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |