abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62634507
Ja doei.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:24:18 #27
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62635068
Wijze les voor een eventuele volgende keer: zorg dat alles, maar dan ook alles op papier staat.
Zeker als je de grens over gaat is het toch wel belangrijk om van te voren alles duidelijk te hebben zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan.
Vooralsnog denk ik in hetzelfde straatje als MoBlo

Wat voor opleiding doe je eigenlijk?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62635366
Een beurs is voor mensen die het niet kunnen betalen om een opleiding te volgen, zodat ze toch een kans krijgen zich te ontwikkelen.

Stagevergoeding is niets normaals, maar is een meevaller: genoeg bedrijven die je NIETS geven

Als vervolgens blijkt dat jij met die vergoeding de opleiding kunt betalen, is het niet leuk, maar wel begrijpelijk dat je school die beurs 'intrekt'.

Je moet leren dat je moet werken voor je geld, maar ook dat je niets voor niets krijgt.

Tuurlijk, het idee dat je 'rijk' wordt is leuk, maar mèn, leer eens trots te zijn op iets wat je zelf kunt betalen. Niet alles in het leven krijg je voor niets

Als ze álles in willen vorderen, nee dát is niet eerlijk! Maar de beurs terugvragen, niet leuk, maar vanuit de school wel logisch.

En inderdaad, welke opleiding doe je?
Ja doei.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:49:13 #29
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62639087
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef wschravendijk het volgende:
lol, is dit jou poging van grappig heid
Gast, doe aub iets aan je spelling. Mij kan je niet vertellen dat je zo slecht in je talen bent.

En daarnaast heeft jouw school wel een punt, maar moeten ze wel redelijk blijven.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:56:22 #30
231899 foeyonghaii
live, laugh, love!
pi_62639288
Wat een domme school. Ik zou dan als ik jou was gewoon een nepfactuur maken met jouw rekening nummer erop versturen. Mja, eigenijk had dat vantevoren goed afgesproken moeten zyn.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!
pi_62641032
ik doe mbo mederwerker ict

en zonder onze stage vergoeding kunnen wij niet rondkomen want de beurs is echt wijnig.

en wat betreft mij spelling, ik typ snel fouten gebeuren en ik ga er niet opletten voor mensen dat geen fouten maak dit is een forum niet een sireus iets.
Apllicatie ontwikkelaar
Webadmin Crimed.net
pi_62641291
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef wschravendijk het volgende:
..maak dit is een forum niet een sireus iets.
Oh, het ies chrap!

Ik dagt eerst sireus probleem.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_62641377
"Wijnig"
"Sireus"
"Grappig heid"
"Jou poging"

Jezus kerel, wees blij dat je nog iets krijgt in plaats van dat je naar het spellingsconcentratiekamp gebracht wordt.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:11:00 #34
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_62641599
toch geen slot?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:18:49 #35
3011 E.T.
pi_62641857
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef wschravendijk het volgende:
ik doe mbo mederwerker ict

en zonder onze stage vergoeding kunnen wij niet rondkomen want de beurs is echt wijnig.

en wat betreft mij spelling, ik typ snel fouten gebeuren en ik ga er niet opletten voor mensen dat geen fouten maak dit is een forum niet een sireus iets.
oooo... we hoeven jou dus ook geen serieuze antwoorden te geven..

Oftewel, als je serieuze antwoorden wilt, zul je je eigen topic ook serieus moeten behandelen.. en dat betekent aandacht voor je taalgebruik en spelling zodat alles voor iedereen helder is.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:23:56 #36
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62642039
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:18 schreef E.T. het volgende:

[..]

oooo... we hoeven jou dus ook geen serieuze antwoorden te geven..

Oftewel, als je serieuze antwoorden wilt, zul je je eigen topic ook serieus moeten behandelen.. en dat betekent aandacht voor je taalgebruik en spelling zodat alles voor iedereen helder is.
Neuh, vind ik niet. Is het zo belangrijk hoe hij spelt? Hij stelt verder toch een normale vraag? Ik snap niet dat het zo'n punt is eigenlijk.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:26:40 #37
3011 E.T.
pi_62642133
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef Litso het volgende:

[..]

Neuh, vind ik niet. Is het zo belangrijk hoe hij spelt? Hij stelt verder toch een normale vraag? Ik snap niet dat het zo'n punt is eigenlijk.
z'n vraag wordt onduidelijk door z'n taalgebruik.. en een beetje aandacht is toch niet te veel gevraagd?
pi_62643564
ik krijg de indruk dat hij het zelf allemaal ook niet zo sirieuz neemt

Heeft TS behalve een topic openen op Fok! al andere stappen ondernomen?

En hoezo? Je hebt niet genoeg geld? Toen je hier naar school ging heb je er toen een bijbaan naast gehad?? Ken genoeg mensen met een stage (wat eigenlijk leren/school is met praktijkwerk) die er ook nog naast werkten

Dat is niet mogelijk?
En mag ik, zonder te zeuren vragen hoe jij je in het buitenland verstaanbaar maakt als je Nederlands hier al niet zo denderend is??
No offence, maar ik kan me niet indenken dat je engels redelijk te volgen is
Ja doei.
pi_62645477
quote:
Dat is niet mogelijk?
En mag ik, zonder te zeuren vragen hoe jij je in het buitenland verstaanbaar maakt als je Nederlands hier al niet zo denderend is??
No offence, maar ik kan me niet indenken dat je engels redelijk te volgen is
ik ga hier niet meer op reageren gooi maar slotje erop!

aangezien mensen nog en eens sireus op een topic kunnen
andwoorden valt mij dat reuze tegen van bepaalde mensen hier.
Apllicatie ontwikkelaar
Webadmin Crimed.net
pi_62645953
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef wschravendijk het volgende:

[..]

Serieus bedoel je hoop ik ?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_62646237
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef Litso het volgende:

[..]

Een klein beetje moeite doen voor je eigen topic is toch niet teveel gevraagd? Zou hou je de verloedering van het forum wel in stand ja
pi_62646411
Ik vindt ook dat je vrij wijnig kreigt hoor. Die vuile terieng school probeerd je gewoon snoeihart te naaie gap! Sirieus hoor, echt heel raar dit.
pi_62646437
Waiting for this topic to turn into a MBO vs HBO/WO fittie
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:48:38 #44
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_62646531
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef wschravendijk het volgende:

[..]

Hahaha
------------------
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:50:05 #45
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_62646581
TS reageert niet meer. Iedereen bedankt voor het verpesten van een topic .
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')