waarom zou ik niet serieus zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:01 schreef MuRKie het volgende:
Is dit geen serieuze OP of zijn die gasten hier boven mij een paar kakduwers?
fransje en dirkje zijn allebei gesteriliseerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:01 schreef Hekates het volgende:
Gossie. Fransje en Dirkje zijn beide dametjes?
Zijn ze gesteriliseerd? Als ze dan niet zijn kunnen ze er vandoor gaan als ze krols zijn. In dat geval kan het dat ze een heel eind weg gelopen is in haar zoektocht naar een kater en nu de weg terug niet meer weet. Bij katers is dit nog veeeeel erger, die lopen echt kilometers op zoek naar een krolse poes als ze haar gehoord of geroken hebben. Maar poezen gaan dan soms ook stukken verder weg dan gebruikelijk. Ze hebben tenslotte wat anders aan hun hoofd dan.
Als ze gesteriliseerd zijn kan ik zo snel geen reden verzinnen waarom een poes er zo lang vandoor is. De meeste katten zijn behoorlijk goed in het herrineren van de weg terug naar het eten.
Dan is er helaas een kans dat je op het ergste moet rekenen.![]()
Voor de poes die nog thuis is klinkt een maatje wel heel goed. Zou het veel problemen opleveren om 3 poezen in huis te hebben? Zo nee, dan zou ik zeker op zoek gaan naar een maatje voor haar. Dan is het nu in ieder geval minder eenzaam. En als de andere poes nog terugkomt is het hardstikke leuk.Dan heb je er gewoon 3!
Veel succes!
Hoepel op, je bent enkel aan het zuigen. Je reactie bovenaan is niet voor de kat zn kut ge-edit. 49, daar moet je naar opzouten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:44 schreef L3IPO het volgende:
Sorry hoor, maar als iemand over der katten praat alsof het der kindjes zijn dan draait me maag wel 3x rond
Verder, probeer er niet te lang bij stil te blijven staan en valse hoop te houden dat "dirkje" terugkomt. Kans is natuurlijk groot dat ie dood is. Als je gek bent van katten en je huidige kat kan moeilijk alleen blijven, koop er dan eentje bij.
Dat, vooral. Ontzettend rare situatie wel zo, ik zou niet weten hoe ik me moest voelen als mijn kat zo lang kwijt was. Ik vond een week al ondraaglijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef Qwea het volgende:
Je kan er een katje bijnemen, duidelijk is dat Fransje zich alleen voeltEnkel hou er wel enigzins rekening mee (hoe klein die kans ook is) dat dirkje weer kan terug komen. En dan heb je dus 3 katten. Als dat geen probleem voor je is, zou ik dat gewoon doen.
ik ben van de oudhollandse namenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, en ik vind het echt geweldige namen
Poeh, dat is inderdaad even schrikken. Nouja, gelukkig maar dat dat het niet was. Je gaat je toch afvragen waar dat beestje uithangt. Voor het zelfde geld heeft iemand anders 'm gewoon in huis genomen, zou ook niet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben van de oudhollandse namen
we zijn wel voorzichtig aan het rondkijken voor een nieuw katje, maar ik ben degene die daar problemen mee heeft. het voelt zo als opgeven.
maar dirkje is natuurlijk altijd weer welkom, mocht ze ooit komen opdagen.
maar wat anders.
nog geen 5 minuten geleden belde de dierenambulance. ik schrok me echt te pletter en had zoiets van: nou daar zul je ze hebben, ze hebben dr gevonden, dood.
was het een routine-telefoontje. doen ze altijd om te kijken of dieren die aangemeld zijn nog steeds vermist zijn.
logisch natuurlijk, want er zullen er best zijn die hun teruggevonden monstertje niet afmelden.
daar hebben wij ook aan zitten denken, maar dirkje wil heel graag naar buiten kunnen, dus iemand anders zal haar waarschijnlijk ook niet binnen kunnen houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Poeh, dat is inderdaad even schrikken. Nouja, gelukkig maar dat dat het niet was. Je gaat je toch afvragen waar dat beestje uithangt. Voor het zelfde geld heeft iemand anders 'm gewoon in huis genomen, zou ook niet de eerste keer zijn.
Ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:29 schreef Dipkip het volgende:
Ach gut... Ik vind dat je er goed aan gedaan hebt lady, maar ik hoop dat de andere dame toch ineens weer op de stoep staat, zodat die nare onzekerheid weg is.
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:39 schreef lady-wrb het volgende:
fransje wordt ruw uit haar slaap gehaald
http://nl.tinypic.com/player.php?v=y2gkj&s=4
kleine wasjes, grote wasjes.....
http://nl.tinypic.com/player.php?v=2hi1es8&s=4
lol met een staart
http://nl.tinypic.com/player.php?v=mbl9a9&s=4
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:36 schreef lady-wrb het volgende:
weet je dat we nog altijd naar haar uitkeken? toch nog, na bijna 2 jaar.
Dat ja. Sterkte lady-wrbquote:Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat erg!Maar nu heb je in ieder geval wel zekerheid... Lief van die kinderen dat ze het kokertje kwamen brengen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |