met fransje en KC is het prima. fransje heeft twee favoriete slaapplaatsen: 's nachts ligt ze bij mijn zoon in zijn kledingkast te slapen en overdag is ze regelmatig in een ongebruikt legnest in het kippenhok te vinden.
KC ligt 's nachts meestal bij ons in bed (het liefst OP het hoofdkussen, zodat ik er meestal naast wakker wordt

) en overdag op mijn badjas, die altijd op bed ligt.
ze zijn nog steeds dol op elkaar, maar houden er ook van elkaar te pesten. niet kwaad bedoeld, maar gewoon vriendschappelijk getreiter

het is juist de bedoeling dat het doosje vergaat. net als in een echt grafje. nu nog een mooi plekje bedenken.
tja, het is nu einde aan de onzekerheid. eigenlijk hadden we met van alles rekening gehouden, maar met dit het minst. dirkje was vreselijk nieuwsgierig en er kon geen schuur- huis- of autodeur openstaan, of ze ging naar binnnen.
we hebben ook iedereen gevraagd om in schuren, kruipluiken of alles wat maar open had gestaan te kijken en waren al bang dat ze in een auto aan de andere kant van het land terecht was gekomen, maar dit.....
tja, je weet dat het kan gebeuren, maar zolang er geen lijkje is, is ze niet dood.
nu is het toch echt voorbij, geen hoop meer.