Weinig te doen hebben op het werk en hele dagen SC'enquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Weinig te doen hebben op het werk en hele dagen SC'en
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:29 schreef OA het volgende:
O, een TT over jezelf is not done trouwens
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:29 schreef nicomart het volgende:
Ik kan alleen zeggen.. als het een lekkere tong is..![]()
Ik heb het gelukkig ook drukker gekregen, met af en toe nog een stillere periode, zoals nu.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben vaak behoorlijk druk eigenlijk op werk
hoewel dat niet blijkt uiteraard
Tuurlijk...quote:
valt mee idd....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig ook drukker gekregen, met af en toe nog een stillere periode, zoals nu.
Begin 2007 had ik 200 posts ofzo.
Eind 2007 waren dat er ± 23.000
10 maanden later zijn er 12.000 bij, dus dit jaar valt het mee.
En daar is het brugklasniveau weer!quote:
Brugklas niveauquote:
Komt ook omdat ik nu vaker op de FP actief ben enzoquote:
Niets liever eigenlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Brugklas niveauwil je handjes vasthouden?
niet zo heel veel... er waren er meer met 2 of 4quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
hoeveel van die 10.000 posts bestonden uit slechts 3 smilies?
Niet verder vertellen hoor!quote:
oke....zal ik niet doenquote:
dan waren toch speciaalquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
[..]
niet zo heel veel... er waren er meer met 2 of 4en soms stond er ook wat tekst in
Jaquote:
speciaal voor jouquote:
Hoeveel had jij er ook alweerquote:
Mhh?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Weinig te doen hebben op het werk en hele dagen SC'en
Daar gaat het niet omquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoeveel had jij er ook alweer
Ik bén daar... en hier!quote:
Komt jou niet bekend voor uiteraard...quote:
Ach, bij elkaar hebben Calif. en jij mijn postaantal.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, bij elkaar hebben Calif. en jij mijn postaantal.
quote:
Precies, alles is relatief.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, bij elkaar hebben Calif. en jij mijn postaantal.
De verzakerquote:
Ik ontken niets in deze.quote:
Cali is nu even gastposter in KSCquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
zijn we nou allemaal bezig om maar te zorgen dat Cali blijft werken door gewoon niet meer te posten hier?
quote:
SAPquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:50 schreef eer-ik het volgende:
I'm bored.
System's down.
Useless.
Zit echt kansloze dingen te doen nu.
Bedankt, ik las niet alles in 1 keer dus ik ging al tegelijkertijd eten en slapen, toen stikte ik bijna..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
remedie..
eten en slapen.
Bij voorkeur niet tegelijkertijd.
ooh verdorie. Misschien had ik eerst moeten melden dat je eerst alles moest lezen voordat je de oplossingen ging toepassen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Bedankt, ik las niet alles in 1 keer dus ik ging al tegelijkertijd eten en slapen, toen stikte ik bijna..
Een uurquote:
Nou ja, jaloers hoef je niet te zijn. Ik weet vaak niet wat ik een uur lang moet doen. Als het lekker weer is ga ik naar buiten, stukje lopen of fietsen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Een uur![]()
Ik ben jaloers. Wij hebben hier geen koffiepauze tussendoor en tussen de middag maar een half uur pauze.
Ik kan thuis gaan eten en daar is een half uur erg krap voor eigenlijk. Ik zou het liever verlengd zien naar 3kwartier of ja netzoals jij een uurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, jaloers hoef je niet te zijn. Ik weet vaak niet wat ik een uur lang moet doen. Als het lekker weer is ga ik naar buiten, stukje lopen of fietsen.![]()
Maar als het slecht weer is zit ik nog meer te internetten dan normaalVaak ga ik dan na een half uur alweer aan het werk.
Ik klaag niet hoor, maar als het erg rustig is en je hebt dan oom nog een uur pauze duurt een dag best lang...
Naar buiten is ook erg lekker hoor. Ga vaak even uitwaaien aan de rivier (even naar nicomart zwaaienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan thuis gaan eten en daar is een half uur erg krap voor eigenlijk. Ik zou het liever verlengd zien naar 3kwartier of ja netzoals jij een uur.
Maar buiten lopen, fietsen of iets is toch ook lekker? En heb je geen collega's waar je een praatje mee kunt maken of iets?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:06 schreef nicomart het volgende:
zooo heb mezelf verwent met heeeerlijke botergeile hammetjes
taalnaziquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:11 schreef OA het volgende:
Nicomart, je moet nog even aan je d'tjes en t'tjes werken
KSC is coolquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:16 schreef Californium het volgende:
KSC invasie
ik ga mijn bammetjes nog niet opeten
nu wel een appel
quote:
Ga daar heen dan!quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
die is ziek![]()
idd.. allemaal KSC-ers![]()
Opeens zie je hier ook goeie grappen
het is er maar 1tje.. En ik heb er altijd moeite mee bij voltooit deelwoordenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:11 schreef OA het volgende:
Nicomart, je moet nog even aan je d'tjes en t'tjes werken
kusje op mijn rookvriendinnetje? geilquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ow....erop
En betere grappen idd jah![]()
Zou ze gaan stoppen met roken?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
die is ziek![]()
idd.. allemaal KSC-ers![]()
Opeens zie je hier ook goeie grappen
jij bent toch niet mijn rookvriendin?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zou ze gaan stoppen met roken?
Ik heb nog geen goede grap gelezen...
Jort, gedraag je eens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik ben wat jij wil dat ik ben, schatjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
jij bent toch niet mijn rookvriendin?
Als jij dat wil....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
kusje op mijn rookvriendinnetje? geil
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:24 schreef OA het volgende:
[..]
Jort, gedraag je eens!
Ik zit op het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat denk jij dat Nico wilt dat jij bent?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben wat jij wil dat ik ben, schatje
Maak het niet te ingewikkeld.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
En wat denk jij dat Nico wilt dat jij bent?
Houd eens op! Ik ben de psycholoog aan het spelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
En wat denk jij dat Nico wilt dat jij bent?
Nou vooruit danquote:
Moment, dan doe ik even mijn bh uit...quote:
welke cup heb jequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:33 schreef OA het volgende:
[..]
Moment, dan doe ik even mijn bh uit...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:35 schreef OA het volgende:
Hmm, geen tieten aanwezig vandaag!
quote:
tieten??? was da?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:38 schreef JortK het volgende:
Cali come on!
Jort, laat die pics dan maar op je pc.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:41 schreef Reflectionne het volgende:
Hé hé hé.. Eerst mooie mannen posten..
check mijn hyvesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:41 schreef Reflectionne het volgende:
Hé hé hé.. Eerst mooie mannen posten..
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Jort, laat die pics dan maar op je pc.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Gooi hem voortaan ff in een spoiler please![]()
Dan kan ik eerst nog beslissen of ik hem wil zien
als ik ze zelf niet krijgquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Als jij dat wil....vind ik het prima
uhhhh...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben wat jij wil dat ik ben, schatje
Niet kieskeurig zijn Mart. Gewoon nemen wat je aangeboden wordt!quote:
Zal wel niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:50 schreef OA het volgende:
Ik heb pas ergens een foto van jouw gezien Jort, maar ik weet niet meer in welk topic...
Ik wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:50 schreef OA het volgende:
Ik heb pas ergens een foto van jouw gezien Jort, maar ik weet niet meer in welk topic...
Idd zeg! Beetje nog twijfelen ook!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Niet kieskeurig zijn Mart. Gewoon nemen wat je aangeboden wordt!
Wel.quote:
ja, maar dit gooi ik niet in de categorie kieskeurig. Als er een piemel aanzit, gaat het niet door.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Niet kieskeurig zijn Mart. Gewoon nemen wat je aangeboden wordt!
was geen twijfelende, maar een afkeurende uhhhhquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Idd zeg! Beetje nog twijfelen ook!
Dat kan ook.quote:
Ik geef je wel gelijk. Een piemel heb je zelf ook (neem ik aanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, maar dit gooi ik niet in de categorie kieskeurig. Als er een piemel aanzit, gaat het niet door.
daarom...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk. Een piemel heb je zelf ook (neem ik aan) dus het is niets nieuws dan. Beetje saai enzo
Delen!quote:
Heb je me vanmiddag nog zien zwaaien aan de Noord?quote:
Ik zei nietsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Stop eens met het praten over mijn lul!
Waarom?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Stop eens met het praten over mijn lul!
nee, maar ik zit nu dan ook in Rotterdam. Ik vaar er wel elke ochtend en middag overheen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:03 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je me vanmiddag nog zien zwaaien aan de Noord?
Dudequote:
ZHquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar alleen omdat je uit ZH komt
Een beetje netjes blijven gasten. Er zijn dames bijquote:
Ik soms. Alleen als mijn carpoolcollega niet werkt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee, maar ik zit nu dan ook in Rotterdam. Ik vaar er wel elke ochtend en middag overheen.
Alsof we nog 100 jaar terug leven...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Een beetje netjes blijven gasten. Er zijn dames bij
als zijn batterijen op zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik soms. Alleen als mijn carpoolcollega niet werkt.
Tis allemaal puur natuurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Een beetje netjes blijven gasten. Er zijn dames bij
Snakey ben jij dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Jezus het wordt nog druk hier. Dat is niet te bedoeling
Bijvoorbeeld, of als hij vrij is.quote:
quote:
idd.. Het is goed te doen ja. Ik neem de fiets mee en naar de boot en van de boot moet ik ongeveer 5 minuten fietsen. En dan zit ik zonder over te stappen bij mijn werk of weer thuis.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:22 schreef OA het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of als hij vrij is.![]()
Best lekker trouwens, zo 's ochtends uitwaaien op die boot.
Uiteraard ben je welkom....maar gaat niet altijd even snel hier hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
die SES slowchat werkt niet echt
Jij houdt van lunchen he?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Uiteraard ben je welkom....maar gaat niet altijd even snel hier hoor
Lekker gelunched![]()
Nu werken en daarna luisteren naar 2 uur verhaaltje over biosafetywat ik grote kans allemaal al weet
Ik moet een half uur fietsen naar de boot en 1 minuut vanaf de boot.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. Het is goed te doen ja. Ik neem de fiets mee en naar de boot en van de boot moet ik ongeveer 5 minuten fietsen. En dan zit ik zonder over te stappen bij mijn werk of weer thuis.
Heerlijk een dutje doen onderweg
dat houdt in dat ik mag etenquote:
ja dat scheel wel inderdaad.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet een half uur fietsen naar de boot en 1 minuut vanaf de boot.![]()
Als ik dichterbij zou wonen, zou ik vaker de boot nemen.
Je houdt gewoon van eten dus?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
dat houdt in dat ik mag eten![]()
dus jah ik hou van lunch![]()
Jahquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja dat scheel wel inderdaad.
[..]
Je houdt gewoon van eten dus?
Oeh, hagelslag!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Jahhad brood met hagelslag (chocolade
)
![]()
![]()
Ik hou van (lekker) eten
slakchat ftw!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
trager dan de SES slowchat kan niet... dat is niet eens meer een slowchat
ik ookquote:
vrouw van mij hartquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Jahhad brood met hagelslag (chocolade
)
![]()
![]()
Ik hou van (lekker) eten
ja eng he.. we hebben m hier al een paar dagen niet gezien.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik ook![]()
Piles, doe eens antwoorden... Zit hij op school nu?
GE-NI-AAL!quote:
Piles? bij Vieze Fur in zijn sokken??quote:de meiden komen in flocks, hij heeft die pills in zijn socks..
mja.. volgens mij was het bij Piles gewoon aangekondigd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:49 schreef OA het volgende:
Piles = R@b ?
Die is ook al een week niet meer gesignaleerd.
Ik meestal ook....Maar soms, als ik 'vlees' in huis heb dan 'vlees'quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, hagelslag!![]()
Ik stop altijd zoete dingen op brood.Kaas & worst
quote:
Dat die dude misschien stopt met nieuwsberichten postenquote:
Ik kom nooit op de FP, daar staan dingen die al drie dagen terug in me RSS reader stondenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat die dude misschien stopt met nieuwsberichten posten
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
gaan we een keer uit eten
![]()
uit eten is lekker
Is er wel hagelslag te koop daar?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik meestal ook....Maar soms, als ik 'vlees' in huis heb dan 'vlees'(ze hebben hier hele lekkere vegetarisch boodbeleg dat op kalkoen lijkt
tenminste volgens het pakje
Maar meestal hagelslag
En waarom weet jij dat wel en ik niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat die dude misschien stopt met nieuwsberichten posten
Oh.quote:
Omdat jij er ook uitvliegdtdtdtdtdtdtdtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
En waarom weet jij dat wel en ik niet?
Forumcrew fora is altijd veel roddelachtiger.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
En waarom weet jij dat wel en ik niet?
Uhuhhquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat jij er ook uitvliegdtdtdtdtdtdtdt
Zal wel, maar de meeste forumcrew kan niet in FP...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forumcrew fora is altijd veel roddelachtiger.
En andersom ook nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Zal wel, maar de meeste forumcrew kan niet in FP...
Kloptquote:
ziet er goed uit!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
Oe, ben ook weer weg, paar meubeltjes gescoord op marktplaats, even ophalen
Deze
http://link.marktplaats.nl/193315703
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:15 schreef Puala het volgende:
VANDAAG IS CAPSLOCK DAY![]()
http://www.capslockday.com/OUD NIEUWSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt zeker niet gewoon een uurtje eerder weg?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:15 schreef Puala het volgende:
VANDAAG IS CAPSLOCK DAY![]()
http://www.capslockday.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan je niet meer reageren, maar ik ga je er aan houdenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
gaan we een keer uit eten
![]()
uit eten is lekker
Verzaker, maar tot 4 uur werken!quote:
Ik was hier om 07:30 al vanmorgenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:31 schreef OA het volgende:
[..]
Verzaker, maar tot 4 uur werken!![]()
Hier nog 89
*knuffel*quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:40 schreef PteV het volgende:
[..]
troubles met m'n dinnetje...dus dat wordt vast leuk
7:00 tot 16:00 hier. Goede tijden!quote:
Ik denk dat ik dalijk gewoon optief.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef OA het volgende:
[..]
Je kunt zeker niet gewoon een uurtje eerder weg?
Nee, parttime dag is op maandagquote:
Eigen kantoor ftw!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dalijk gewoon optief.
NIemand die het opmerkt, heb toch eigen kantoor.
Ja, op de wc denk ik ook altijd na.quote:
Whehe, dan kunnen ze meteen in het Guiness book voor ruimste plee's ooitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, op de wc denk ik ook altijd na.
En daar komt het ook op neer neem ik aan?!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:34 schreef nicomart het volgende:
officieel op het loonstrookje staat websoftware application engineer
Joquote:
ja in principe wel. Maak vanalles voor het web.. voor het bedrijf www.and.comquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
En daar komt het ook op neer neem ik aan?!
Aha!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja in principe wel. Maak vanalles voor het web.. voor het bedrijf www.and.com
Sorry, gewoon blijquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:05 schreef Californium het volgende:
Zow wat een ongelooflijk saaaaaaaaaaaaaie presentatie was dat....die vrouw had totaal geen intonatie.... en was dus dodelijk saai ernaar te luisteren
![]()
![]()
@ Nicomart: Je mag me eraan houdenik hou ervan uit eten te gaan
@ OA: ze verkopen hier geen hagelslag neeMaar mams heeft wat opgestuurd
Nu moet ik nog even gezellig werken
?quote:
Oh en mensen zonder intonatie moeten ze terug naar spraakles sturen!quote:
Ah ok...quote:
dat is het zelfde als mensen die typen zonder hoofdletters leestekens of alinea's dat wordt vaak zo vervelend om te lezen dat je het gewoon maar niet meer doet he ik snap wat je bedoelt ik heb er zelf ook wel eens last van vooral in mijn lessen op school al die leraren die alleen maar oplezen op een saaie toonquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh en mensen zonder intonatie moeten ze terug naar spraakles sturen!![]()
Ik wil best interesse tonen en ergens naar luisteren, maar vertel het dan ook leuk
oF MENSEN DIE HUN CAPS LOCK AAN LATEN STAAN, GEK WORD JE ERVANquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
dat is het zelfde als mensen die typen zonder hoofdletters leestekens of alinea's dat wordt vaak zo vervelend om te lezen dat je het gewoon maar niet meer doet he ik snap wat je bedoelt ik heb er zelf ook wel eens last van vooral in mijn lessen op school al die leraren die alleen maar oplezen op een saaie toon
Zit ook heerlijkquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hihi jaMaar ik ben best vaak blij (gelukkig
)
wat wil je zeggen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
dat is het zelfde als mensen die typen zonder hoofdletters leestekens of alinea's dat wordt vaak zo vervelend om te lezen dat je het gewoon maar niet meer doet he ik snap wat je bedoelt ik heb er zelf ook wel eens last van vooral in mijn lessen op school al die leraren die alleen maar oplezen op een saaie toon
quote:
maar het is CAPSLOCKDAG!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
oF MENSEN DIE HUN CAPS LOCK AAN LATEN STAAN, GEK WORD JE ERVAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |