abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62803993
Vandaag is mijn laatste Kickbokstraining volgens mij of misschien anders volgende week.
Dan moet ik weer in de rij gaan liggen (wel digitaal) zondagnacht om me ergens voor in te schrijven.
Ik dénk weer kickboksen, al twijfel ik of ik dat los ga doen bij die school van Perry

Je kan van zwemmen tot yoga tot slank en fit tot squash tot LaCrosse kiezen, maar kickboksen is tot nu toe wel het tofst

dus ik denk dat ik dat gewoon sowieso ga doen, om mn basis wat te verbeteren
Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:10:11 #152
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62804260
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag is mijn laatste Kickbokstraining volgens mij of misschien anders volgende week.
Dan moet ik weer in de rij gaan liggen (wel digitaal) zondagnacht om me ergens voor in te schrijven.
Ik dénk weer kickboksen, al twijfel ik of ik dat los ga doen bij die school van Perry

Je kan van zwemmen tot yoga tot slank en fit tot squash tot LaCrosse kiezen, maar kickboksen is tot nu toe wel het tofst

dus ik denk dat ik dat gewoon sowieso ga doen, om mn basis wat te verbeteren
ik heb thaiboxen gedaan... ik heb mollige gasten binnen zien komen die na 1 jaar zwaar afgetrained waren
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62804327
ik bid dat ik er tussen kom bij kickboksen, maar hij geeft maar 2 uur in de week, dus moet snel zijn

inschrijving gaat om 00.00uur open als het me niet lukt om in te schrijven ga ik naar zijn school denk ik zelf lessen nemen. Moet dus sowieso maar eens eigen beenbeschermers en handschoenen gaan kopen

Het is echt een zware sport, en moet ook écht onthouden dat ik mn krachttrainingsoefeningen doe elke dag, dat moet ik ook maar in mn schema opnemen
Ja doei.
pi_62805047
Woah we hebben er nog een verslaafde bij
pi_62805395
tvp
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:06:45 #156
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62805606
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe weet je wat er bij hun thuis als hollandse pot wordt gezien?
En iets hoger in de kcal zou zeker niet erg zijn
jezus! ik nuanceer die opmerking toch met de vraag of hij bereidingsvet en jus meetelt, en of hij weet hoeveel gram vlees hij eet?

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62822603
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Woah we hebben er nog een verslaafde bij
Bij een vechtsport kan je ook weinig anders doen dan verslaafd raken . Over een paar weken moet jij een keer inplannen voor taekwondo, is al net zo verslavend .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62923517
Ik ben nu 10 dagen bezig met het dieet (she ofzoiets) en dat gaat goed.! Ook slik ik CLA capsules en sport ik 2 keer in de week (fitness). Ik ben al 1 klio afgevallen. Gaat langzaam maar hopelijk blijf ik wel afvallen zo tot mijn streefgewicht. (ik weeg nu 65 en ik moet naar de 60, valt wel mee he)
I'm on a seafood diet... when I see food, I eat it
pi_62926311
Goed en structureel afvallen gaat zowiezo langzaam.
Succes!
pi_62927251
ben niet al te fit dus niet veel sporten deze week. Zal wel bij kickboksen blijven...

heb me wel in kunnen schrijven voor nog een cursus kickboksen, dus er zal misschien ook wel schot in komen
Ja doei.
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:37:45 #161
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62928180
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bij een vechtsport kan je ook weinig anders doen dan verslaafd raken . Over een paar weken moet jij een keer inplannen voor taekwondo, is al net zo verslavend .
stay frosty
pi_62932853
Afgelopen zaterdag maar eens 2 dumbells met totaal 18 kilo aan gewichten gekocht. Deze week nog een trainingsjas en MP3 playert kopen... kan deze jongen de joggingschoenen weer eens aantrekken.
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:49:23 #163
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62934425
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Afgelopen zaterdag maar eens 2 dumbells met totaal 18 kilo aan gewichten gekocht. Deze week nog een trainingsjas en MP3 playert kopen... kan deze jongen de joggingschoenen weer eens aantrekken.
18 kilo per dumbel of 9 kilo per dumbel?
stay frosty
pi_62935329
9 kilo... voorlopig meer dan genoeg...
pi_62940396
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 07:01 schreef Rigital het volgende:
Goed en structureel afvallen gaat zowiezo langzaam.
Succes!
Tja ik ben 4 jaar geleden al eens 18 kg. afgevallen. Dat ging ook niet supersnel, nou ja, met vlagen viel ik 2 kg. per week af en soms maar een paar ons per week.
Ik ben in de afgelopen 4 jaar weer wat kg. aangekomen o.a. door stoppen met roken. Ik wil graag naar de 60 kg. dat is voor mij perfect. Ik merk na 4/ 5 weken 2 keer intensief fitnessen dat mijn lichaam sterker, fitter en iets strakker begint te worden. Ik ga ook elke week onder de zonnebank en zo hoop ik weer een BABE te worden whaha...
Nu maar hopen dat die pillen en beetje werken en dat ik niet immuun word voor het dieet...
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:07:43 #166
122997 zquing
Drama Junk
pi_62948284
94 kilo
25% vetpercentage
1,78 Meter
Man

wil toch voor een kilotje of 85 gaan, maar met zo min mogelijk verlies van spiermassa(ben stiekem toch wel een beetje blij dat ik wat breder geworden ben de laatste tijd). Wat is de beste manier om dat aan te pakken?

Zelf dacht ik aan HIIT 3 keer per week, 1 keer per week kracht. Eten dan ongeveer 2200calorieen per dag verspreid over 5a6 maaltijden, 50%proteine,30%koolhydraat,20%vet?

Maar wat zijn dan de dingen die ik zou moeten eten? En indien mogelijk wil ik aan het eind van de maand toch echt wel minder dan 90 wegen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_62950613
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef zquing het volgende:
94 kilo
25% vetpercentage
1,78 Meter
Man

wil toch voor een kilotje of 85 gaan, maar met zo min mogelijk verlies van spiermassa(ben stiekem toch wel een beetje blij dat ik wat breder geworden ben de laatste tijd). Wat is de beste manier om dat aan te pakken?

Zelf dacht ik aan HIIT 3 keer per week, 1 keer per week kracht. Eten dan ongeveer 2200calorieen per dag verspreid over 5a6 maaltijden, 50%proteine,30%koolhydraat,20%vet?

Maar wat zijn dan de dingen die ik zou moeten eten? En indien mogelijk wil ik aan het eind van de maand toch echt wel minder dan 90 wegen
Heb jij haast?
Denk je niet dat het handiger is om de termijn naar je streefgewicht/ lichaam te verlengen en een programma te maken (eet en train) wat je over een jaar of 2 nog steeds vol kunt houden qua tijd en inspanning?

Ik weet er het fijne niet van hoor, ik wens je sowieso veel succes!! En veel plezier bij het trainen
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:22:38 #168
122997 zquing
Drama Junk
pi_62951120
Beetje wel, 90 is dan een leuk streefgewich, is 4 kilo in 4 weken wat opzich prima te doen is. Enige wat ik zou moeten veranderen is m'n trainschema aangezien ik nu meestal 2 a 3 keer per week kracht doe en vrij weinig cardio.

Ik wil eigenlijk goede etenstips, want dat is volgens mij voor mij 't grootste probleem
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:49:19 #169
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62952078
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:24 schreef 100% Tukker het volgende:
9 kilo... voorlopig meer dan genoeg...
mijn ervaring is dat het snel te weinig zal zijn.. zeker voor bv biceps zit je al snel op de 12 -14 kg per dumbel...
stay frosty
pi_62959891
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:50 schreef Soholero het volgende:
Ik ben nu 10 dagen bezig met het dieet (she ofzoiets) en dat gaat goed.! Ook slik ik CLA capsules en sport ik 2 keer in de week (fitness). Ik ben al 1 klio afgevallen. Gaat langzaam maar hopelijk blijf ik wel afvallen zo tot mijn streefgewicht. (ik weeg nu 65 en ik moet naar de 60, valt wel mee he)
Hoe groot was jij ook al weer?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62961069
Even een vraagje tussendoor....
Ik merk dat ik bij opdrukken of bench press nogal eens door mn pols "zak" wil dus wat verstevinging voor mn pols... Maar zie zoveel verschillende bandages enz en ze beloven allemaal net ff iets anders....Tips iemand?
pi_62961466
ik heb geen idee maar wil ook wel wat opdruktips:

is het verstandig om te beginnen vanuit je knieën en langzaam over te gaan op écht opdrukken?

écht opdrukken houd ik gewoonweg nog niet vol namelijk
Ja doei.
pi_62961742
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen idee maar wil ook wel wat opdruktips:

is het verstandig om te beginnen vanuit je knieën en langzaam over te gaan op écht opdrukken?

écht opdrukken houd ik gewoonweg nog niet vol namelijk
Ghehehe dat doe ik al...
Het is gewoon een rotpols... Merk het ook in "het dagelijks leven" ...... Veel schakelen met autorijden wil wel eens pijn opleveren... Een potje opendraaien enz...
pi_62962001
ik gaf je geen tip hoor

want ik weet er niets van vroeg het meer voor mezelf
Ja doei.
pi_62962676
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik gaf je geen tip hoor

want ik weet er niets van vroeg het meer voor mezelf
Het is nog vroeg jah...