ik heb thaiboxen gedaan... ik heb mollige gasten binnen zien komen die na 1 jaar zwaar afgetrained warenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag is mijn laatste Kickbokstraining volgens mijof misschien anders volgende week.
Dan moet ik weer in de rij gaan liggen (wel digitaal) zondagnacht om me ergens voor in te schrijven.
Ik dénk weer kickboksen, al twijfel ik of ik dat los ga doen bij die school van Perry
Je kan van zwemmen tot yoga tot slank en fit tot squash tot LaCrosse kiezen, maar kickboksen is tot nu toe wel het tofst
dus ik denk dat ik dat gewoon sowieso ga doen, om mn basis wat te verbeteren
jezus! ik nuanceer die opmerking toch met de vraag of hij bereidingsvet en jus meetelt, en of hij weet hoeveel gram vlees hij eet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe weet je wat er bij hun thuis als hollandse pot wordt gezien?
En iets hoger in de kcal zou zeker niet erg zijn
Bij een vechtsport kan je ook weinig anders doen dan verslaafd rakenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Woah we hebben er nog een verslaafde bij
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij een vechtsport kan je ook weinig anders doen dan verslaafd raken. Over een paar weken moet jij een keer inplannen voor taekwondo, is al net zo verslavend
.
18 kilo per dumbel of 9 kilo per dumbel?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Afgelopen zaterdag maar eens 2 dumbells met totaal 18 kilo aan gewichten gekocht. Deze week nog een trainingsjas en MP3 playert kopen... kan deze jongen de joggingschoenen weer eens aantrekken.
Tja ik ben 4 jaar geleden al eens 18 kg. afgevallen. Dat ging ook niet supersnel, nou ja, met vlagen viel ik 2 kg. per week af en soms maar een paar ons per week.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:01 schreef Rigital het volgende:
Goed en structureel afvallen gaat zowiezo langzaam.
Succes!
Heb jij haast?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef zquing het volgende:
94 kilo
25% vetpercentage
1,78 Meter
Man
wil toch voor een kilotje of 85 gaan, maar met zo min mogelijk verlies van spiermassa(ben stiekem toch wel een beetje blij dat ik wat breder geworden ben de laatste tijd). Wat is de beste manier om dat aan te pakken?
Zelf dacht ik aan HIIT 3 keer per week, 1 keer per week kracht. Eten dan ongeveer 2200calorieen per dag verspreid over 5a6 maaltijden, 50%proteine,30%koolhydraat,20%vet?
Maar wat zijn dan de dingen die ik zou moeten eten? En indien mogelijk wil ik aan het eind van de maand toch echt wel minder dan 90 wegen
mijn ervaring is dat het snel te weinig zal zijn.. zeker voor bv biceps zit je al snel op de 12 -14 kg per dumbel...quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:24 schreef 100% Tukker het volgende:
9 kilo... voorlopig meer dan genoeg...
Hoe groot was jij ook al weer?quote:Op maandag 3 november 2008 23:50 schreef Soholero het volgende:
Ik ben nu 10 dagen bezig met het dieet (she ofzoiets) en dat gaat goed.! Ook slik ik CLA capsules en sport ik 2 keer in de week (fitness). Ik ben al 1 klio afgevallen. Gaat langzaam maar hopelijk blijf ik wel afvallen zo tot mijn streefgewicht. (ik weeg nu 65 en ik moet naar de 60, valt wel mee he)
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen idee maar wil ook wel wat opdruktips:
is het verstandig om te beginnen vanuit je knieën en langzaam over te gaan op écht opdrukken?
écht opdrukken houd ik gewoonweg nog niet vol namelijk
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik gaf je geen tip hoor
want ik weet er niets vanvroeg het meer voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |