Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op zondag 7 december 2008 12:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Twee dagen na het fitnessen voel ik mijn armen nog steeds een beetje! En ik heb het onzalige idee om zo te gaan hardlopen
Het voelde echt goed en lekker! En er lopen alleen maar studenten rond dus het uitzicht was ook redelijk aangenaam
als combinatie niet, appart zijn ze over het algemeen goed te doenquote:Op zondag 7 december 2008 14:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En anders drink ik wel koffie/aspirine/alcohol
Maar dat is denk ik niet zo goed..
cafeine en aspirine samen zijn dan weer wel lekkerquote:Op zondag 7 december 2008 14:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En anders drink ik wel koffie/aspirine/alcohol
Maar dat is denk ik niet zo goed..
Opeens is je spierpijn wegquote:Op zondag 7 december 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
[..]
cafeine en aspirine samen zijn dan weer wel lekker
Ik train uitsltuitend met barbells en dumbells. Allereerst omdat ik een vrouw ben en ten tweede omdat ik een veel betere controle heb over de contractie/oefening als ik met losse gewichten train.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:38 schreef Rigital het volgende:
Zijn er eigenlijk al mensen met losse gewichten (dumbbells / barbells) aan het trainen? Of zit iedereen nog op de apparaten?
Wat heeft het vrouw-zijn met het trainen met losse gewichten te maken?quote:Op zondag 7 december 2008 14:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik train uitsltuitend met barbells en dumbells. Allereerst omdat ik een vrouw ben... [...]
Of brood van de natuurwinkel, dat haal ik altijd. Daar zit geen suiker in (bij de supermarkt zit er wel vaak suiker of glucose in) en daar weet je zeker dat er genoeg vezels in zitten. Meergranen is daar echt meergranen, en zuurdesem is gezonder dan 'gewoon' witbrood.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Iedereen die er tijd voor heeft en het zich kan veroorloven, zou lekker volkorenbrood van de warme bakker moeten eten. Niet van die laffe, weeige allinson-rommel uit de supermarkt.
Vrouwen moet sowieso met losse gewichten trainen; dit omdat de anatomie van vrouwen anders in elkaar zit.quote:Op maandag 8 december 2008 09:24 schreef Rigital het volgende:
[..]
Wat heeft het vrouw-zijn met het trainen met losse gewichten te maken?![]()
Ik zie eerder een negatieve correlatie; het zijn toch vaak de vrouwen die lekker veilig op de apparaten blijven ztten (als ze al van de cardio-apparatuur af komen).
Hmm; erg vervelend. Ik heb geen idee. Misschien iemand anders (SHE?)quote:Op maandag 1 december 2008 13:25 schreef Soholero het volgende:
Mijn SI gewricht zit op slot
wéééh!
Ik kan nu mijn programma niet meer volgen, trouwens ik kan niet eens mijn eigen sokken aandoen :-(
Vanochtend naar de huisarts geweest, morgen naar de fysiotherapie. Pijnlijk hoor, mijn onderrug, mijn bil en soms mijn been.
Vandaag gezwommen en bij de sportschool advies gevraagd: kan ik íets doen om niet mijn hele conditie kwijt te raken?
Ja zeiden ze, je kunt lichte cardio doen, op 60 á 70%van je normale hartslag.
Dat betekend, fietsen, crosstrainer ...
Iemand nog andere tips voor me?
Hoe kom ik hier 't snelst vanaf, wie heeft dit ook gehad en zijn er nog andere vormen van sport die ik wél kan doen nu?
Even voor de duidelijkheid: wij zitten volledig op 1 lijn...quote:Op maandag 8 december 2008 15:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Vrouwen moet sowieso met losse gewichten trainen; dit omdat de anatomie van vrouwen anders in elkaar zit.
Wij maken in verhouding minder testo aan, waardoor het fatsoenlijk trainen van de spier een absolute must is om een optimale cosmetische verandering te verkrijgen.
Dat jouw ervaring is dat vrouwen niet van de apparaten weg te krijgen zijn, klopt. Ik ben volgens mij ook 1 van de weinige instructeurs die ze er heel hard vanaf trapt.
De meeste sportscholen hebben gewoon geen fatsoenlijk personeel in dienst en helaas leven vrouwen met het idee dat ze weg kunnen komen met wat cardiovasculair geneuzel en wat laffe hupsjes in een aerobics klasje.
Shit; iemand heeft door waarom ik krachttraining met losse gewichten voor vrouwen zo promoot...quote:KT & free weight is de way to go; en als elke vrouw dat in de oren knoopt zullen we komende zomer een heel mooi uitzicht hebben op het strand
nee, met fietsen bedoel ik fietsen. Anders had ik het wel spinnen genoemd.quote:Op maandag 8 december 2008 16:50 schreef Koert het volgende:
Ik neem aan dat je met fietsen spinnen bedoeld. Pas op met zadelhoogte, zadel te hoog betekent pijn aan de achterkant van de knie. Knie moet in uiterste stand nog lichtjes gebogen zijn, let op je voet die niet horizontaal zit maar ietwat schuiner. Klik hier voor een voorbeeldje.
Oh, gelukkig maakt dat niets uit voor m'n post.quote:Op maandag 8 december 2008 16:52 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, met fietsen bedoel ik fietsen. Anders had ik het wel spinnen genoemd.
quote:Op maandag 8 december 2008 20:11 schreef NoralyZ het volgende:
Ik ga morgen body pumpen, en ik vraag me af of ik dat kan combineren met cardio (op de apparaten). Kan ik dat beter voor of na de body pump doen?
Overigens, in de normale fitness doe ik altijd 10 minuutjes infietsen om spieren een beetje warm te krijgen, dan wat stretchen etc, vervolgens alle krachtoefeningen en daarna mn cardio, dus het lijkt me het meest logisch om de cardio na body pump te doen.
Of doe ik het nu helemaal fout en raden jullie me wat anders aan?
Ok, doe ik dat! Dankjewel!quote:Op maandag 8 december 2008 20:18 schreef Koert het volgende:
[..]
Nope, heb je goed. Omdat je met bodypump al wat koolhydraten verbrandt slaat je cardio beter aan. Dat iig een van de vele redenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |