quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor de 3e keer, 15 november is op ZATERDAG
je moet 14 november vrij vragen![]()
![]()
![]()
kan je nu toch geen sample sturen.. zit op werkquote:
mn Moeder zeg heel wat andersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ laat zich niet commanderen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn Moeder zeg heel wat anders
Dat je wel samples hebt op je eigen pc zegt alweer genoeg tochquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:34 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
kan je nu toch geen sample sturen.. zit op werkstaat niet op deze pc
gelukkig
*edit* en dan nog klinkt het voor geen meter..
zijn allemaal classes hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lekker overzichtelijk
Kan je beter opsplitsen dude
Da's andersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn Moeder zeg heel wat anders
ja dat er mensen gek genoeg zijn om een gehoor beschadiging op te willen lopenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat je wel samples hebt op je eigen pc zegt alweer genoeg toch
nee manquote:
tja i don't know , ik in ieder geval nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:49 schreef Crazy-p het volgende:
wat is het rustig vandaag.. iedereen echt aan het werk ofzo?
Erg hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:49 schreef Crazy-p het volgende:
ik moet straks een uurtje outbound doen.. en volgens mij de rest van de dag gewoon aan de telefoon zitten.. lekker saai.. maar goed dat ik een boek bij me heb..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:50 schreef Runx het volgende:
[..]
tja i don't know , ik in ieder geval niet. en debbie is vandaag vrij
hehe Smokez , Goedemorgenquote:
ik voel me de hele dag hier nutteloos doe niks anders dan fok , en muziek luisterenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik moet straks een uurtje outbound doen.. en volgens mij de rest van de dag gewoon aan de telefoon zitten.. lekker saai.. maar goed dat ik een boek bij me heb..
hoop dat ze mn rooster nog veranderen zodat ik straks nog wat kan emailen.. anders voel ik me zo nutteloos...
Agja je leeft maar een keer hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat er mensen gek genoeg zijn om een gehoor beschadiging op te willen lopen
druk aan het programmerenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:49 schreef Crazy-p het volgende:
heee Droxzquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo mensen, hier ben ik weer met het laatste nieuws:
Morgen eindelijk mijn pols operatie, en mag gvd nog vroeg op ook!
Kwart voor 8, en een plaatselijke verdoving!
Ik ben serieus nu al misselijk als ik daar aan denk GVD!
Succesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dank u, dat heb ik wel nodig!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
heee Droxz
veel succes morgenik hoop dat alles goed gaat , hou ons op de hoogte zolang het kan
PM maar.. als je ff je msn adres stuurt voeg ik je daar vanavond op toe..of nou ja.. zal wel vannacht worden voor ik thuis ben ..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Agja je leeft maar een keer he
Dus wil je me mail?
Komop, het gaat allemaal lukkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
veel sterkte morgen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
bah!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
ben even een swaffelhandleiding maken
Success morgen Droxz!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
ben even een m'n leidinggevende handkarren om promotie te maken
Donequote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
PM maar.. als je ff je msn adres stuurt voeg ik je daar vanavond op toe..of nou ja.. zal wel vannacht worden voor ik thuis ben ..
Die plaatselijke verdoving had ik niet verwacht eigenlijk!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Komop, het gaat allemaal lukken![]()
desnoods stuur ik mn moeder even langs (als smokez het goed vindt)
Dank u! Ik hoop iig weer snel te kunnen werkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
veel sterkte morgen!
en veel succes er na!
Ik zal het gelijk doorgeven, en ik probeer die chirurg natuurlijk ook even te demotiveren EINZZZZZ 111111quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Hé Droxz, succes morgen!
Vergeet die gasten niet te vertellen dat je geen zin meer hebt![]()
Add jij mij maarquote:
Doe dat, die kerel zal dan nooit meer willen werkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u! Ik hoop iig weer snel te kunnen werken![]()
[..]
Ik zal het gelijk doorgeven, en ik probeer die chirurg natuurlijk ook even te demotiveren EINZZZZZ 111111
ik denk dat de plaatselijke verdoving mee moet vallen , ik ben al 7x onder volledige verdoving(narcose) geopereerd en moest altijd 3 dagen extra blijven in het ziekenhuis omdat ik misselijk werd van de narcose , goor tyfus spulquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die plaatselijke verdoving had ik niet verwacht eigenlijk!
Maarja, we zien wel wat er allemaal gaat komen.
Ik zal dus wel weer erg snel thuis zijn... door die plaatselijk verdoving
GAST!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar das niet erg want ik kan toch blind handkarren, jeweetsch
heheh ik type ook altijd blindquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar das niet erg want ik kan toch blind typen, jeweetsch
Drox is backquote:
Vet relaxed, dan hoef je tenminste niet telkens naar het toetsenbord te kijken.quote:
ik zie het toetsenbord niet eensquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vet relaxed, dan hoef je tenminste niet telkens naar het toetsenbord te kijken.
Die dingen zijn al lelijk genoeg
"Beste plastisch pols chirug van europa gestopt met werken door "demotivator Dr.Droxz".quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe dat, die kerel zal dan nooit meer willen werken
Dat zou wel iets zijn om heel trots van te worden hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Beste plastisch pols chirug van europa gestopt met werken door "demotivator Dr.Droxz".
[ afbeelding ]
Mijn leven is niet meer het zelfde sinds deze operatie...
Had ik allaaaang gedaanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Add jij mij maar
Moozzie
Ik heb nog steeds geen pes btw, maar ben niet echt een sport gamer hehe
Als ik al een ziekenhuis binnenloop gaat mijn hartslag al naar het nivo van terror/harcorequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ik denk dat de plaatselijke verdoving mee moet vallen , ik ben al 7x onder volledige verdoving(narcose) geopereerd en moest altijd 3 dagen extra blijven in het ziekenhuis omdat ik misselijk werd van de narcose , goor tyfus spul
maar nog een keer Veel succeshopelijk Herselt je pols eindelijk
quote:
heb jij ook al zo'n gruwelijke hekel aan ziekenhuizen dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik al een ziekenhuis binnenloop gaat mijn hartslag al naar het nivo van terror/harcore
Geef mij die volledige maar hoor! (ook al 5 keer ofzo...)
.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had ik allaaaang gedaanen ik heb GTA4 ook dus dat is geen probleem...ben alleen mn BT headset kwijt
Oke coolquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had ik allaaaang gedaanen ik heb GTA4 ook dus dat is geen probleem...ben alleen mn BT headset kwijt
ja klopt , je raakt er nooit aan gewend .quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik al een ziekenhuis binnenloop gaat mijn hartslag al naar het nivo van terror/harcore
Geef mij die volledige maar hoor! (ook al 5 keer ofzo...)
100 euroquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
mag ik jullie ook toevoegen ?
Als klein kind hield ik ook nooit zo van ziekenhuizen en tandartsen.. Nu heb ik zoiets van 'die gasten weten vást wel waar ze mee bezig zijn'. Kan er niet meer warm of koud van worden eigenlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ja klopt , je raakt er nooit aan gewend .
ik heb mn moeder in de aanbiedingquote:
naja voor een operatie ben ik altijd wel zenuwachtig hoor , ook al ben ik 7x geopereerdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als klein kind hield ik ook nooit zo van ziekenhuizen en tandartsen.. Nu heb ik zoiets van 'die gasten weten vást wel waar ze mee bezig zijn'. Kan er niet meer warm of koud van worden eigenlijk
jawel en ik heb die van moozzie ook wel dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
mag ik jullie ook toevoegen ?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als klein kind hield ik ook nooit zo van reetridders.. Nu heb ik zoiets van 'die gasten weten vást wel waar ze mee bezig zijn'. Kan er niet meer warm of koud van worden eigenlijk
Ik pasquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb mn moeder in de aanbieding
als jij mij de helft daarvan doet, zeg ik em niet tegen hemquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee nee
Dat is wat het kost
anders zeg ik mij ps3 account naam niet
Crazy!quote:
zal ik wel doen:pquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:15 schreef Runx het volgende:
jullie moeten mij toevoegen misschien kunnen jullie achterhalen wie mijn ps3 gestolen heeftkut inbrekers
Ik zou dat bericht gelijk inlijsten man!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zou wel iets zijn om heel trots van te worden hoor
tjah wie weetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zal ik wel doen:p
misschien is die tjap zo dom
Zo lelijk ben ik nou toch ook weer niet?quote:
Ramtin? wat is dat dan voor achterlijke PSN naam.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
[..]
tjah wie weetdikke achmed achter dat ding
mijn psn naam was ramtin
Ik voeg je ook wel even toe Ramtinquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zal ik wel doen:p
misschien is die tjap zo dom
Droxz wat is jouwne dan? of voeg mij ff toe.. Thomassivequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik voeg je ook wel even toe Ramtin
maar is serieus dat die gejat is hoarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik voeg je ook wel even toe Ramtin
Afzetterquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als jij mij de helft daarvan doet, zeg ik em niet tegen hem
TAS !!!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:18 schreef Runx het volgende:
[..]
maar is serieus dat die gejat is hoar, mijn laptop,mp3,horloge,spellen etc
aha okequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Crazy!
Even tijdelijk terug, ik zou wat mensen op de hoogte houden over mijn pols
het is een harde wereldquote:
Sterker nog, die haai is eigenlijk best een lekkerdingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo lelijk ben ik nou toch ook weer niet?
moozzie Warning ** opletten topic bijna volquote:
Ik heb ECHT een hekel aan ziekenhuizenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb jij ook al zo'n gruwelijke hekel aan ziekenhuizen dan?
vind ze echt verschrikkelijk.. of ik er nou voor mezelf kom.. of voor iemand anders. het is altijd stress
ja ik post niet meer, zit ik weer met die kut OPquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:20 schreef Runx het volgende:
[..]
moozzie Warning ** opletten topic bijna vol
ja idd dat ook nog GVDquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
TAS !!!!!!mijn geniale creatie
Boeiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:20 schreef Runx het volgende:
[..]
moozzie Warning ** opletten topic bijna vol
Mietjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja ik post niet meer, zit ik weer met die kut OP
Gewoon droxz, what else is newquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Droxz wat is jouwne dan? of voeg mij ff toe.. Thomassive
nog eentje danquote:
mond dicht dat is jou werkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Boeie
Anders moet ik weer heul alles kopieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:21 schreef Runx het volgende:
[..]
mond dicht dat is jou werk
IkweetztSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tjsa... zegt WL dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn moeder is eigenlijk best een lekkerding
linkjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon droxz, what else is new
oja, gisteren even wat kleine foto's gepost op mijn site, ook een klein aantal fotosoeps van mij
Als ik zo even niets te doen heb post ik de rest trouwens ook even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |