Doe dat, die kerel zal dan nooit meer willen werkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u! Ik hoop iig weer snel te kunnen werken![]()
[..]
Ik zal het gelijk doorgeven, en ik probeer die chirurg natuurlijk ook even te demotiveren EINZZZZZ 111111
ik denk dat de plaatselijke verdoving mee moet vallen , ik ben al 7x onder volledige verdoving(narcose) geopereerd en moest altijd 3 dagen extra blijven in het ziekenhuis omdat ik misselijk werd van de narcose , goor tyfus spulquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die plaatselijke verdoving had ik niet verwacht eigenlijk!
Maarja, we zien wel wat er allemaal gaat komen.
Ik zal dus wel weer erg snel thuis zijn... door die plaatselijk verdoving
GAST!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar das niet erg want ik kan toch blind handkarren, jeweetsch
heheh ik type ook altijd blindquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar das niet erg want ik kan toch blind typen, jeweetsch
Drox is backquote:
Vet relaxed, dan hoef je tenminste niet telkens naar het toetsenbord te kijken.quote:
ik zie het toetsenbord niet eensquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vet relaxed, dan hoef je tenminste niet telkens naar het toetsenbord te kijken.
Die dingen zijn al lelijk genoeg
"Beste plastisch pols chirug van europa gestopt met werken door "demotivator Dr.Droxz".quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe dat, die kerel zal dan nooit meer willen werken
Dat zou wel iets zijn om heel trots van te worden hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Beste plastisch pols chirug van europa gestopt met werken door "demotivator Dr.Droxz".
[ afbeelding ]
Mijn leven is niet meer het zelfde sinds deze operatie...
Had ik allaaaang gedaanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Add jij mij maar
Moozzie
Ik heb nog steeds geen pes btw, maar ben niet echt een sport gamer hehe
Als ik al een ziekenhuis binnenloop gaat mijn hartslag al naar het nivo van terror/harcorequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ik denk dat de plaatselijke verdoving mee moet vallen , ik ben al 7x onder volledige verdoving(narcose) geopereerd en moest altijd 3 dagen extra blijven in het ziekenhuis omdat ik misselijk werd van de narcose , goor tyfus spul
maar nog een keer Veel succeshopelijk Herselt je pols eindelijk
quote:
heb jij ook al zo'n gruwelijke hekel aan ziekenhuizen dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik al een ziekenhuis binnenloop gaat mijn hartslag al naar het nivo van terror/harcore
Geef mij die volledige maar hoor! (ook al 5 keer ofzo...)
.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had ik allaaaang gedaanen ik heb GTA4 ook dus dat is geen probleem...ben alleen mn BT headset kwijt
Oke coolquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had ik allaaaang gedaanen ik heb GTA4 ook dus dat is geen probleem...ben alleen mn BT headset kwijt
ja klopt , je raakt er nooit aan gewend .quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik al een ziekenhuis binnenloop gaat mijn hartslag al naar het nivo van terror/harcore
Geef mij die volledige maar hoor! (ook al 5 keer ofzo...)
100 euroquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
mag ik jullie ook toevoegen ?
Als klein kind hield ik ook nooit zo van ziekenhuizen en tandartsen.. Nu heb ik zoiets van 'die gasten weten vást wel waar ze mee bezig zijn'. Kan er niet meer warm of koud van worden eigenlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ja klopt , je raakt er nooit aan gewend .
ik heb mn moeder in de aanbiedingquote:
naja voor een operatie ben ik altijd wel zenuwachtig hoor , ook al ben ik 7x geopereerdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als klein kind hield ik ook nooit zo van ziekenhuizen en tandartsen.. Nu heb ik zoiets van 'die gasten weten vást wel waar ze mee bezig zijn'. Kan er niet meer warm of koud van worden eigenlijk
jawel en ik heb die van moozzie ook wel dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
mag ik jullie ook toevoegen ?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als klein kind hield ik ook nooit zo van reetridders.. Nu heb ik zoiets van 'die gasten weten vást wel waar ze mee bezig zijn'. Kan er niet meer warm of koud van worden eigenlijk
Ik pasquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb mn moeder in de aanbieding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |