abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62826972
Ik heb geen ervaring, ik heb nooit een boomgaard gehad. Ik ben de zoon van een boer en slim genoeg voor ingenieur maar te dom voor boer. En mijn vader was een erg vakkundige en toegewijde boer met een gemengd bedrijf.
Maar de volledig zinloze vernieling van een boom, die jaren nodig heeft om de amputatie van zijn takken te compenseren, gaat me wel erg aan het hart. En de wanhoop van de eigenaar en het schreeuwende gevoel van onrecht, kan ik me wel voorstellen.
En van deze boer gaat geen dreiging uit, dus dat is geen enkel argument.
Zijn kinderen, ja, die kunnen verbitterd raken, mede omdat ze niet naar school kunnen en dus alle tijd hebben om het onrecht te herkauwen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_62827748
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:48 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Ziek, word ik van deze discussie ...
-edit- Nutteloos

Ze vergeten daarbij, dat Israel pas sinds 1948 bestaat
De geschiedenis van Jeruzalem (feiten door rollen en voorwerpen) Jeruzalem (vroeger1800 v chr) Ursalim genoemd. Was oorspronkelijk Egypte (waar de goden van de zon etc werden aanbeden) Deze werden rond het jaar Hyksosvolk veroverd. En zo ging dat door met andere veroveringen.
Uiteindelijk kwam het gezag van Israël in handen van de Joden. Omschreven 1000 tot en met 586 V Chr.

Daarna enz enz . Is al vaker benoemd.

Dacht in het begin trouwens dathet topic redelijk normaal verliep, maar mooi niet dus. Bezem komt morgen wel. Trusten
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_62854886
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 01:41 schreef paddy het volgende:

[..]