...aldus één van m'n ratten.quote:
Nee, Testament.quote:
Herkenbaar... Heel irritant ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd van kantoor en zit nu met 3 vrouwen. Aangezien ik altijd als laatste binnen kom, kom ik in een Sauna terecht met 3 vrouwen in een wollen trui....![]()
En dan zit ik daar in een T-shirtje met een rode kop van de warmte....
Hoe sneller je de kachel aanzet en dikke truien aan trekt hoe sneller je het koud hebt. Daarnaast heb ik het al warm als ik er aan denk. Als het sneeuwt gaan de ramen verder open. Slaap ook onder een dun dekentje...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Ben jij zo'n wandelende straalkachel?
Avond vind ik prachtig. Wegdroommnummer. Maar duidelijk niet voor vanavond...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, Testament.
Avond word ik depressief van, dus is maar goed dat hij die niet shuffelde.
Thanks!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en het is ook nog een leuke jongen ook.
Ja dat probleem heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Avond vind ik prachtig. Wegdroommnummer. Maar duidelijk niet voor vanavond...
*Zet iTunes op pauze en schopt radio aan*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:25 schreef -Hans- het volgende:
In This City
Kom maar met de anti reacties
onze 3fm aardstralen komen overalquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:24 schreef Brennel het volgende:
Goh, volgens mij zijn we helderziend MAW.
Aha:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Long Blondes - Herken bare stem. Gezellig nummer!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
*Zet iTunes op pauze en schopt radio aan*
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:25 schreef -Hans- het volgende:
In This City
Kom maar met de anti reacties
Ik weet het, ik doe het ook alleen als het echt niet meer uit te houden is hoor. Maar ik heb er nu wat sneller last van omdat ik niet helemaal lekker in orde ben. Ik weiger wel nog steeds om m'n winterjas te dragen en heb op m'n slaapkamer, die zo fris is dat je bijna wolkjes ademt, alleen nog m'n najaarsdeken erop liggen waar ik in een nachtjaponnetje onder slaap. Ook nog geen dikke truien trouwensquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe sneller je de kachel aanzet en dikke truien aan trekt hoe sneller je het koud hebt. Daarnaast heb ik het al warm als ik er aan denk. Als het sneeuwt gaan de ramen verder open. Slaap ook onder een dun dekentje...
Op het werk zeggen ze ook dat ik niet spoor. Maar dat wist ik al...
En ik luister eigenlijk bijna nooit naar 3VOOR12Radio... meestal is het na 22 uur eigen muziek (op dit moment Killers - Human) en TV.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb de mute knop al ingedrukt en MGMT - KIDS youtube, eerder in dit topic geplaatst en gequote door Roel....
het is wel angstig dat het bij 3 voor 12 harder loopt dan bij met michiel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig gaan de topics weer niet zo snel vanavond.
Als je blijft schoppen doet hij het niet meer zometeen....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef Noortje. het volgende:
*schopt radio weer aan*
Heu daar was ik bij![]()
![]()
* Litton-Lane ook wel zin heeft in een "doe-je-haar-met-een-gitaar-plaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:31 schreef Sersjee het volgende:
Pffffff... 3voor12 en dan NEM draaien... Gooi dan Battery in de ether!
het is toch maar van haar zus met klote casettebandjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je blijft schoppen doet hij het niet meer zometeen....
Och dat ding heeft al zo veel doorstaan, kan dit ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je blijft schoppen doet hij het niet meer zometeen....
Ik heb betrouwbare bronnen geraadpleegd en het bleek Dimmu Borgir waar ze altijd huiswerk bij maakte (:') )quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is toch maar van haar zus met klote casettebandjes
Doe-je-haar-met-een-gitaar-plaat? Iets van Bon Jovi?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane ook wel zin heeft in een "doe-je-haar-met-een-gitaar-plaat
enige liveset van metallica die ik mooi vond was S&Mquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:35 schreef Sersjee het volgende:
James heeft geen stem om live ballads te zingen.
Wrijf het er maar in dat mijn baas mij niet vrij wilde geven en ik er dus niet bij kon zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef Noortje. het volgende:
OMG DAT WAS ZO MOOI! *heeft gelijk weer kippenvel*
Klopt, maar het was wel machtig mooi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:35 schreef Sersjee het volgende:
James heeft geen stem om live ballads te zingen.
De posts voor tijdens MM kun je vantevoren al opnemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is wel angstig dat het bij 3 voor 12 harder loopt dan bij met michiel.
gaat de goede kant op, heb er op dit moment 33232 geindexeert in mijn mp3 databaseje , binnenkort raadpleeg en zoekbaar , nog 500 gb uit te zoeken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inmiddels 24.457 nummers (146 GB) in m'n iTunes-bibliotheek.
Betersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gaat de goede kant op, heb er op dit moment 33232 geindexeert in mijn mp3 databaseje , binnenkort raadpleeg en zoekbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |