Ik heb het eigenlijk niet koud, maar m'n voeten (en oren en neuspuntjequote:

Ik had FOK! eerder moeten joinenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet: Glacier, On_air, Sersjee, MichielV, DomienVerschuuren, Tjitse, Noortje en ik.

Ik dacht nu komt ie: " Oren, ogen, puntje van mijn neus, Hoofd schouders knie en teen"quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:14 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk niet koud, maar m'n voeten (en oren en neuspuntje)

quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En Litton met de ramen open, zonder kachel aan in een t-shirt zit....

Thanks voor de tip !quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef broer het volgende:
[..]
Zometeen live op BBC2 bij 'Later'. (Maar één nummer, waarschijnlijk, maar toch...)

wat 'n track ! Geweldige single.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gooi hier Kids van MGMT nog ff door de speakers. Daar kan ik wèl vrolijk van worden.

Jij geen kou kleum zijn , gaan wij samen in een kamer zitten, zet ik mijn vrouw en brennel bij elkaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]

Chipje?quote:

Kende je Banquet ook niet? Dat is zo'n beetje hun bekendstequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:17 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb serieus nog nooit bewust een nummer van Bloc Party gehoord, hoewel ik van iedereen hoor dat ze geweldig zijn.

en het is ook nog een leuke jongen ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Ben jij zo'n wandelende straalkachel?

was het zo rustig , had college tussen 16:00-21:00quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:17 schreef Sirolf het volgende:
Topic 801 alweer? Gaat toch nog aardig snel, ondanks DIE RUST tijdens MetMichiel.

* Marc63 ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]

Laatste pagina vorig topic mijn post:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gooi hier Kids van MGMT nog ff door de speakers. Daar kan ik wèl vrolijk van worden.

Rudy draaide Flux veel. Vind ik een erg fijn chanson.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:17 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb serieus nog nooit bewust een nummer van Bloc Party gehoord, hoewel ik van iedereen hoor dat ze geweldig zijn.

Ik ben verhuisd van kantoor en zit nu met 3 vrouwen. Aangezien ik altijd als laatste binnen kom, kom ik in een Sauna terecht met 3 vrouwen in een wollen trui....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij geen kou kleum zijn , gaan wij samen in een kamer zitten, zet ik mijn vrouw en brennel bij elkaar

quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Laatste pagina vorig topic mijn post:
Hier dus:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |