En ik luister eigenlijk bijna nooit naar 3VOOR12Radio... meestal is het na 22 uur eigen muziek (op dit moment Killers - Human) en TV.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb de mute knop al ingedrukt en MGMT - KIDS youtube, eerder in dit topic geplaatst en gequote door Roel....
het is wel angstig dat het bij 3 voor 12 harder loopt dan bij met michiel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig gaan de topics weer niet zo snel vanavond.
Als je blijft schoppen doet hij het niet meer zometeen....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef Noortje. het volgende:
*schopt radio weer aan*
Heu daar was ik bij![]()
![]()
* Litton-Lane ook wel zin heeft in een "doe-je-haar-met-een-gitaar-plaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:31 schreef Sersjee het volgende:
Pffffff... 3voor12 en dan NEM draaien... Gooi dan Battery in de ether!
het is toch maar van haar zus met klote casettebandjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je blijft schoppen doet hij het niet meer zometeen....
Och dat ding heeft al zo veel doorstaan, kan dit ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je blijft schoppen doet hij het niet meer zometeen....
Ik heb betrouwbare bronnen geraadpleegd en het bleek Dimmu Borgir waar ze altijd huiswerk bij maakte (:') )quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is toch maar van haar zus met klote casettebandjes
Doe-je-haar-met-een-gitaar-plaat? Iets van Bon Jovi?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane ook wel zin heeft in een "doe-je-haar-met-een-gitaar-plaat
enige liveset van metallica die ik mooi vond was S&Mquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:35 schreef Sersjee het volgende:
James heeft geen stem om live ballads te zingen.
Wrijf het er maar in dat mijn baas mij niet vrij wilde geven en ik er dus niet bij kon zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef Noortje. het volgende:
OMG DAT WAS ZO MOOI! *heeft gelijk weer kippenvel*
Klopt, maar het was wel machtig mooi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:35 schreef Sersjee het volgende:
James heeft geen stem om live ballads te zingen.
De posts voor tijdens MM kun je vantevoren al opnemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is wel angstig dat het bij 3 voor 12 harder loopt dan bij met michiel.
gaat de goede kant op, heb er op dit moment 33232 geindexeert in mijn mp3 databaseje , binnenkort raadpleeg en zoekbaar , nog 500 gb uit te zoeken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inmiddels 24.457 nummers (146 GB) in m'n iTunes-bibliotheek.
Betersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gaat de goede kant op, heb er op dit moment 33232 geindexeert in mijn mp3 databaseje , binnenkort raadpleeg en zoekbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |