Ik bedoel de HD nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Que? Eerste generatie Macbooks hebben gewoon een SATA-HD in het apparaat zitten en Bootcamp doet het daarmee..
Oja, die had ik al paar weekjes geleden gedownload en verder vergeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:04 schreef super-muffin het volgende:
Hoe heb jij Air Sharing gratis gekregen dan?
Ah oke...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
SATA niet .. rechtsklikken met een trackpad ook niet. FN + Backspace ook niet.
A;dus de site....quote:Update: This tip is not quite as useful anymore, as the latest versions of Boot Camp allow delete functionality with Fn+Backspace.
useless.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Binnen 7 werkdagen wordt hij verzonden, en dan moet hij nog de halve wereld over.
Ha, ik krijg 'em 1 dag eerder.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:21 schreef eer-ik het volgende:
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Verzending: 7 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 11 Nov, 2008 - 12 Nov, 2008.
Hoe kan 11 nov. nou in godsnaam over 7 werkdagen zijn
nasty.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:57 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ha, ik krijg 'em 1 dag eerder.![]()
Ik had 'em een dag na release kunnen meenemen van de Apple winkel, maar ik laat niet zo maar 200 euro korting varen door m'n eigen hebberigheid.quote:
Ik ben stiekem ook te hebberig en heb nu een soort van spijt dat ik 'm niet gewoon in de winkel gehaald heb, anderszijds hoor ik dat die dingen ook de winkel uitvliegen dus ben ik nooit op tijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik had 'em een dag na release kunnen meenemen van de Apple winkel, maar ik laat niet zo maar 200 euro korting varen door m'n eigen hebberigheid.
Ik weet dus nog niet of ze goedkoper zijn of niet. En ze hebben inmiddels wel de oude MacBooks een nieuwe prijs gegeven om de wisselkoers te compenseren. En in Dubai heb ik geen tijd gehad om de winkels te verkennen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wat is je rekeningnummer? Dan pass ik je even wat doekoes zodat je er voor mij ook een mee kunt nemen op het moment dat ze er wel zijn!
Ik zie het nu ook jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet dus nog niet of ze goedkoper zijn of niet. En ze hebben inmiddels wel de oude MacBooks een nieuwe prijs gegeven om de wisselkoers te compenseren.
Wat een godsgruwelijk lelijk ding, daar wil ik nog niet dood mee gevonden worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:37 schreef w00h00 het volgende:
iBangle: iPod concept voor de toekomst
Dit is een futuristische design van Gopinath Prasana voor een iPod als armband. De armband past om iedere pols door middel van een opblaasbaar kussen aan de binnenkant. Door je vinger over een touchpad te wrijven kan je de mp3-speler bedienen. Er zit geen scherm op maar dat wordt opgelost door een stem die verteld waar je, je begeeft in het menu. Verder moet dit geheel draadloos werken met meegeleverde Bluetooth headset.
[ afbeelding ]
leipe shit ouwe!
tsja.. ik zie nog steeds toekomst in de gsm/notepad armband.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:37 schreef w00h00 het volgende:
iBangle: iPod concept voor de toekomst
Dit is een futuristische design van Gopinath Prasana voor een iPod als armband. De armband past om iedere pols door middel van een opblaasbaar kussen aan de binnenkant. Door je vinger over een touchpad te wrijven kan je de mp3-speler bedienen. Er zit geen scherm op maar dat wordt opgelost door een stem die verteld waar je, je begeeft in het menu. Verder moet dit geheel draadloos werken met meegeleverde Bluetooth headset.
[ afbeelding ]
leipe shit ouwe!
Mac of pc?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:26 schreef Buitendam het volgende:
Gister een Ipod Classic 120gb gekocht, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om dvd's erop te gooien, terwijl het volgens de verkoper een eitje is. Iemand die mij even op weg wil helpen?
Indien Mac:quote:
Gebruik Videora als je een PC hebt of iSquint als je een Mac hebt om films om te zetten naar mp4.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:26 schreef Buitendam het volgende:
Gister een Ipod Classic 120gb gekocht, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om dvd's erop te gooien, terwijl het volgens de verkoper een eitje is. Iemand die mij even op weg wil helpen?
Ik gebruik nu de iPod Classic Converter van Videora, maar ik heb hetzelfde probleem als heel veel mensen (als ik het forum daar zo doorlees) en dat is dat hij bij 99% nog heel lang door blijft converteren...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Gebruik Videora als je een PC hebt of iSquint als je een Mac hebt om films om te zetten naar mp4.
edit: Of Handbrake inderdaad.![]()
hoe heb je dat nu weer voor elkaar gekregenquote:
Nu al ..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
beeld blijft zwart? ik was even een nachtje weg en nu is ie zo
Dus je ledje brandt ook?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit staat er
Built-in iSight:
Version: 1.84
Bus Power (mA): 500
Speed: Up to 480 Mb/sec
Manufacturer: Micron
Product ID: 0x8501
Vendor ID: 0x05ac (Apple Computer, Inc.)
Dat is ook de bedoeling ja .. heb je al eens een reboot gedaan? Anders kun je een PRAM zap doen :quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat is links dan?
en waar zitten de speakers?
oh en itunes loopt steeds vast en als ik de computer uit wil zetten moet ik alles zelf handmatig afsluiten
Ik heb eigenlijk m'n laptop uit m'n doos gegraaid (o dit klinkt fout)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:14 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit had je natuurlijk ook zelf kunnen opzoeken in je manual ..![]()
Dit moet je wel hebben gezien toen je aan het graaien was .. onder de Mac zit een black box met leesvoer en stickersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk m'n laptop uit m'n doos gegraaid (o dit klinkt fout)
apdapter er bij, en gaan met die banaanIk zal eens kijken of er boekjes in de doos zitten. Thanks iig!!
Het wordt steeds erger .. maar een PRAM zap?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb hem herstart maar het lampje brandt de hele tijd ook als photobooth niet aanstaat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |