abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66857815
quote:
Op zondag 22 februari 2009 06:45 schreef Darkwolf het volgende:

Was ik maar eerder naar een park gegaan waar ik bij kangaroo's kon zijn.
Kan de hele dag wel met ze door brengen.
.

Wat leuker is om te doen ipv de parken,
Ga kamperen iets boven Katherine, naast de Katherine gorge,
daar komen de kangaroe's gewoon naast je kampvuur staan (en je vuilnisbak overvallen, zet die op de auto)
http://www.bojo-in-the-bu(...)2FIMGP1694_klein.jpg

of in de flinders range, (eerste natuurpark boven de barossa's)
dan komen ze bij je ontbijt tafel staan.
http://www.bojo-in-the-bu(...)2FDSC03426_klein.jpg
pi_66861926
Oehoeheohoehoe nog 9 dagen en ik vliegggggggggg
ARGH?!
  donderdag 21 mei 2009 @ 10:14:23 #105
256220 85
Together we're invincible
pi_69253025
Ik heb het plan om december 2009 een maandje naar Australie te gaan. Ik wil eind november / begin december gaan en dan afsluiten met een oud en nieuw feestje in Sydney.
Verder wil ik gaan duiken en de oostkust af gaan met een huurauto.

Mijn vraag, is een maand de moeite waard (veel langer is eigenlijk geen optie), is de decembermaand een goede keuze? En wat is realistisch qua kosten?
Zelf heb ik berekend:

1200 ticket
500e duiken
300e huurauto (zal daar samen met een vriend (die daar al is) een auto huren
500e eten/drinken/leven

zo'n 2500e dus voor 1 maand

iemand die toevallig iets vergelijkbaars heeft gedaan en mij advies kan geven? bedankt alvast!
Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:00:43 #106
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_69254119
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:31 schreef Soohr het volgende:

[..]

Ik ben nu alweer 2 maanden terug,
maar sta bij de supermarkt nog steeds te wachten totdat mijn boodschappen worden ingepakt.
Moet je dan niet super lang in de rij staan? Als die cassieres voor iedereen alles in gaan pakken? Of hebben Australiers niet zo'n haast als de meeste Nederlanders
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:20:34 #107
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_69254672
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:00 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Moet je dan niet super lang in de rij staan? Als die cassieres voor iedereen alles in gaan pakken? Of hebben Australiers niet zo'n haast als de meeste Nederlanders
Ze kunnen het heel snel. Maar Australiërs hebben inderdaad minder haast.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_69257606
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:14 schreef 85 het volgende:
Ik heb het plan om december 2009 een maandje naar Australie te gaan. Ik wil eind november / begin december gaan en dan afsluiten met een oud en nieuw feestje in Sydney.

Mijn vraag, is een maand de moeite waard (veel langer is eigenlijk geen optie), is de decembermaand een goede keuze? En wat is realistisch qua kosten?
Zelf heb ik berekend:

1200 ticket
500e duiken
500e eten/drinken/leven

iemand die toevallig iets vergelijkbaars heeft gedaan en mij advies kan geven? bedankt alvast!
Het lijkt me hardstikke leuk
Gewoon doen en wat linkjes :
http://www.wereldpagina.nl/index.php/Kerstmis_in_Australi%C3%AB
http://kunst-en-cultuur.i(...)ng-in-australie.html
http://lauralumker.reisme(...)-en-kerst-in-sydney/
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:23:06 #109
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_69258338
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:14 schreef 85 het volgende:

Zelf heb ik berekend:

1200 ticket
500e duiken
500e eten/drinken/leven

Ik denk dat meer details nodig zijn, want vooralsnog lijkt het budget me nogal bescheiden...

- Wil je slapen in hostels of in een tent? Voor hostels ben je - denk ik - minimaal 10 euro per nacht kwijt, dus voor een hele maand zou dat al 300 euro zijn. Dat laat erg weinig ruimte over voor eten en drinken.
- Hoe lang, en wat voor auto wil je. Ben je ouder dan 25. Hoeveel kilometers denk je dat je rijdt, helemaal naar Cairns, of stop je rond Fraser Island?
  donderdag 21 mei 2009 @ 17:09:04 #110
256220 85
pi_69265112
quote:
dankje! leuk om te lezen die linkjes!
  donderdag 21 mei 2009 @ 17:25:07 #111
256220 85
pi_69265671
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:23 schreef SlamD het volgende:

[..]

Ik denk dat meer details nodig zijn, want vooralsnog lijkt het budget me nogal bescheiden...

- Wil je slapen in hostels of in een tent? Voor hostels ben je - denk ik - minimaal 10 euro per nacht kwijt, dus voor een hele maand zou dat al 300 euro zijn. Dat laat erg weinig ruimte over voor eten en drinken.
- Hoe lang, en wat voor auto wil je. Ben je ouder dan 25. Hoeveel kilometers denk je dat je rijdt, helemaal naar Cairns, of stop je rond Fraser Island?
ok.
-tent gaat wel mee denk ik, maar zal voornamelijk hostels zijn. daar is mn budget miss wat krap ja.
- ik ben van plan naar cairns te vliegen (vanaf amsterdam) daar een week te blijven om te duiken en dan samen met een vriend naar sidney te rijden. dus een auto voor ong. 3 weken. ben 24 maar minimale leeftijd is 21 toch?

auto huur is volgens mij zo'n 150 euro per week dus dat is 450 totaal. van cairns naar sidney is 2600km, uitgaande van bezineverbruik 1 op 10 en ongeveer 80 eurocent per liter = 208 euro

bij elkaar dus 658 / 2 personen = 329 euro.

even een nieuwe berekening:

ticket 1200
duiken 350,- ([url=http://www.]http://www.cairnsdive.com.au/[/url]
auto 329
slapen 300
eten en drinken 300

totaal = 2479,-

enig realistisch nu? bedankt voor je meedenken!
  donderdag 21 mei 2009 @ 17:49:58 #112
45532 ziggyziggyziggy
pi_69266452
Voor een auto zou ik even bij No Birds kijken, al weet ik niet of die ook in Cairns zitten. Ze zijn iig erg betaalbaar.
  donderdag 21 mei 2009 @ 18:07:16 #113
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69267032
* Oksel vliegt over 8 weken naar Brisbane.

Ben er al 4 jaar niet geweest.. Toen 10 maanden, nu 8 maanden.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 02:03:08 #114
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_69280544
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 17:25 schreef 85 het volgende:

[..]
enig realistisch nu? bedankt voor je meedenken!
Het zal er best voor te doen zijn, maar het lijkt me nog steeds erg bescheiden. Zeker omdat je al je speelruimte al in de eerste week wil uitgeven - duiken - hou je eigenlijk geen geld over om overige uitstapjes te doen. Nu zou je bijvoorbeeld langs de Whitsundays rijden, en er alleen vanuit de verte naar kunnen zwaaien terwijl je daar een mooie duik zou kunnen plannen. Je komt langs Fraser Island, maar je hebt geen budget voor een tour.

Ook eventuele onvoorziene kosten kunnen een probleem worden, de hostels kunnen best duurder zijn als je in een kleiner of touristischer plaatsje slaapt, hostels in Sydney rond nieuwjaar zijn duurder, een avondje uit wordt toch gezelliger dan het budgetavondje dat je had gepland...

Ook voor de huur ben je misschien wat te optimistisch, maar ik heb niet echt goed gezocht. Ik weet ook niet of je extra verzekering erbij wil, en hoeveel het extra kost om een extra bestuurder erbij te hebben. Over je leeftijd... bij Hertz staat dit overigens over de leeftijdsrestrictie:
quote:
Drivers aged 21-24 years may be eligible to rent subject to an age surcharge. Age surcharge is $27.50 per day including GST (Airport Concession Recovery (ACFR) maybe added subject to rental location).
Aan de andere kant, 1200 euro voor het vliegticket is aan de ruime kant volgens mij. Nu kan je het al 200 goedkoper krijgen, maar wellicht kan dat nog lager...
  vrijdag 22 mei 2009 @ 07:53:21 #115
45532 ziggyziggyziggy
pi_69282018
Er ook autoverhuurders die extra geld vragen als je in meerdere staten komt, of als je je auto ergens anders inlevert dan ophaalt.
pi_69283685
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:00 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Het gaat ietsjes langzamer dan in nederland,
maar ipv de boodschappen op de volgende band te leggen gaat het gelijk in de zak, waar die mensen een enorme handigheid in hebben.

Maar niemand staat zuchtend of stressend achter je omdat ze nog 100 andere dingen denken te doen te hebben.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:29:22 #117
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_69285559
Serieus, vind iedereen Australiers echt zoveel meer relaxed dan Nederlanders?
pi_69310166
in plaats van een auto huren kan je ook een travelpass van Greyhound of McCafferty nemen.
Dat is goedkoper dan een auto huren. Je bent wel gebonden aan bepaalde tijden dat die bus rijdt. Maar ze rijden vaak 1x per dag verschillende dagen van de week en je kan uitstappen langs de route en dan de volgende dag de volgende weer verder nemen.

Zo ben ik van Sydney naar Canberra gegaan, toen Melbourne en toen weer terug naar Sydney.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:41:11 #119
45532 ziggyziggyziggy
pi_69311442
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef SlamD het volgende:
Ja. Zelfs in het zakencentrum van Perth kwam je nauwelijks jachtigheid tegen.
pi_69315116
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef SlamD het volgende:
Ja, heel opvallend. En heel behulpzaam ook.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 02:50:57 #121
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_69316842
Ik vind het wel interessant, want ik heb eigenlijk nooit zoveel verschil gemerkt. Maar misschien ben ik teveel gekleurd door Sydney.
pi_69853026
Ik ben van plan om in december een maandje naar Australie te gaan met m'n zus. Is het slim om nu al een vliegticket te boeken? Nu is een retourtje ongeveer 1000,- gaat dat nog goedkoper worden?

Wij willen van Sydney naar het noorden langs de kust tot aan Cairns reizen met een camper. Is deze route aan te raden? Of zijn er veel mooiere routes? En is het wel te doen in een maand?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:14:35 #123
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69855262
Ik vlieg over 4,5 week naar Brisbane, daar huren we een kamertje.. blijven we 5 maanden (voor studie). We kopen een auto of een van (als het maar groot & goedkoop is), en na die 5 maanden toeren we 2 maanden langs de oostkust, en dan nog 6 weken nieuw-zeeland..
pi_69855870
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:52 schreef Fiew het volgende:
Ik ben van plan om in december een maandje naar Australie te gaan met m'n zus. Is het slim om nu al een vliegticket te boeken? Nu is een retourtje ongeveer 1000,- gaat dat nog goedkoper worden?

Wij willen van Sydney naar het noorden langs de kust tot aan Cairns reizen met een camper. Is deze route aan te raden? Of zijn er veel mooiere routes? En is het wel te doen in een maand?
Boek maar alvast,
wordt alleen maar duurder als de vertrekdatum dichterbij komt.
Ik zou dan naar sydney vliegen,
paar dagen rondkijken,
vliegtuig naar brisbane pakken en dan met een camper naar cairns rijden.
stuk tussen sydney is niet zo leuk en best een end rijden,

Sydney - Cairns is ongeveer 2600km,
Sydney - Brisbane een kleine 1000km,
zo hou je meer tijd over om ook wat te zien en her en der een paar dagen te blijven hangen,
meeste stukken mag je 100, en kleine stukken 110 km/u rijden,
en met al die politie op de weg moet je ook niet harder willen.
pi_69858553
quote:

Wij hebben het in minder dan 3 weken gedaan, en hadden soms het gevoel dat we ergens langer wilden blijven, vonden het iets te ver in die korte tijd. Dus in een maand gaat net lijkt me.
Klik op mijn site voor een fotoverslag en verdere info, afstanden etc. wat wij hebben gedaan vorig jaar!
pi_69858912
quote:

Nu zijn tickets goedkoper dan ooit.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:56:39 #127
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_69862915
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef Soohr het volgende:

[..]

Boek maar alvast,
wordt alleen maar duurder als de vertrekdatum dichterbij komt.
Ik zou dan naar sydney vliegen,
paar dagen rondkijken,
vliegtuig naar brisbane pakken en dan met een camper naar cairns rijden.
stuk tussen sydney is niet zo leuk en best een end rijden,

Sydney - Cairns is ongeveer 2600km,
Sydney - Brisbane een kleine 1000km,
zo hou je meer tijd over om ook wat te zien en her en der een paar dagen te blijven hangen,
meeste stukken mag je 100, en kleine stukken 110 km/u rijden,
en met al die politie op de weg moet je ook niet harder willen.
Zijn 2 of 3 dagen minder rijden (ervan uitgaande dat 300 km op een dag niet echt heel spannend is) nou echt de moeite waard om dat stuk te vliegen? Sydney zelf hoeft niet veel tijd te kosten volgens mij, dus kan je daar al weer wat schade inhalen.

En er zijn op de route toch wel wat zaken te doen?
- Bushwalking in de Blue Mountains
- Wijnproeven in de Hunter Valley
- Sandboarding in Port Stephen/Nelson's Bay
- De fameuze Big Banana bewonderen in Coffs Harbour (ongeveer 2 min voor uittrekken)
- Chillen in Byron Bay
- Hippies kijken in Nimbin
- Pretparken in Surfers Paradise bezoeken

Het is inderdaad niet de allermooiste route, maar je moet natuurlijk ook niet constant op de Pacific Highway blijven hangen. Ik kan me er in elk geval wel 3 dagen op vermaken...
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:07:59 #128
45532 ziggyziggyziggy
pi_69870285
Ook financieel is het vaak al handiger om te vliegen dan te rijden. Ik heb in WA rondgereden en je verkijkt je heel snel op de afstanden, zeker met de wegen die er zijn. Kijk eens naar de prijzen bij bv. Virgin Blue.

Tip: rij echt niet te hard. Ik ben met 8 te hard van de weg geplukt en de boetes zijn stevig.
pi_69896187
Ik ga in september zo'n 5 maanden op reis waarvan ik in de periode halverwege oktober tot eind november in Australië ben.
Ik heb, na Sydney en Melbourne gezien te hebben, dik 5 weken om vanaf Cairns naar Brisbane te reizen.

1. Is dit voldoende qua tijd om alles een beetje te zien in dit stuk?
2. Wat is de ideale manier van vervoer? (ik reis alleen en slaap in hostels)
3. Wat zijn echte must-do's in dit stuk?

Ik heb een fraser-eiland trip en duiken in het Great barrier reef al staan.
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:02:41 #130
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69897140
Airlie beach
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69908658
en als je bij Airlie beach bent even een uitstapje naar de Whitsunday islands.

Stukje rond de Glasshouse mountains omrijden (dus van de Pacific hwy af).

foto zonsopkomst bij Airlie beach.

quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Dos37 het volgende:
Airlie beach
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:46:54 #132
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69909136
volgend jaar als ik stage loop in Australië wil ik zeker weer een paar dagen naar Airlie beach, vorige keer woonde mijn oom daar nog, nu helaas niet meer
pi_69914088
Ga het meenemen!
Thanks!

Wat is de leukste plek om te gaan duiken in het Great barier?
Kan dat ook vanaf Airlie beach of is dat beter in Cairns?
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:43:34 #134
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69914364
ik heb het vanaf Airlie beach gedaan, dan ga je met een boot naar een platform. Dat was genieten.
pi_69925401
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef kevin85 het volgende:
Ga het meenemen!
Thanks!

Ga vanuit port Douglas, een kleine 70 km noordelijk van Cairns,
Vertrekken veel boten richten het GBR en is verder ook een liefelijk dorpje om even in te vertoeven.
pi_69925614
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef kevin85 het volgende:
Ik ga in september zo'n 5 maanden op reis waarvan ik in de periode halverwege oktober tot eind november in Australië ben.
Ik heb, na Sydney en Melbourne gezien te hebben, dik 5 weken om vanaf Cairns naar Brisbane te reizen.

1. Is dit voldoende qua tijd om alles een beetje te zien in dit stuk?
2. Wat is de ideale manier van vervoer? (ik reis alleen en slaap in hostels)
3. Wat zijn echte must-do's in dit stuk?

Ik heb een fraser-eiland trip en duiken in het Great barrier reef al staan.
hoeveel dagen is je tour over frasier island?
pi_69931723
Beste is om vanuit Cairns of Port Douglas te gaan.

Het rif is daar (veel) mooier (outer reef) en er zijn veel aanbieders dus lage prijzen.
Ik ben in 1998 voor 50 dollar een hele dag naar het Michaelmas reef geweest. (Compass tours)
Meeste excursies vertrekken vanaf de esplanade in Cairns.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef kevin85 het volgende:
Ga het meenemen!
Thanks!

pi_69937809
Ok, Port Douglas staat genoteerd als optie!
Evenals Airlie beach.

Ik heb nog geen tour geboekt maar die Fraser eiland trip wil ik zeker doen!
Hoeveel dagen raden jullie me aan?
pi_69942054
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:52 schreef Soohr het volgende:

hoeveel dagen is je tour over frasier island?
Het is FRASER island Iedereen schrijft het verkeerd

Wij vonden 1 dag wel genoeg trouwens, maar wij zijn oud
pi_69945118
Hoe lang Fraser island?
Hangt er van af wat je wilt.
Als je van wandelen houdt kan je er een aantal dagen doorbrengen. Als je alleen wat hoogtepunten wil dan is 2 dagen aardig. In 1 dag heen en weer ga je het niet redden.

Ik heb daar met een groep 2 dagen en 1 nacht verbleven.
Het was de donkerste hemel die ik zag (zat bij Lake McKenzie) en 's nachts zag je lichtgevende dingen op de grond. Dat bleken fluoriserende paddestoelen te zijn. Ook veel van die vliegvangende Zonnedauw staat er rondom het meertje.

Veel kookaburra's en af en toe een dingo. In de buurt van wat Central station heet heb je een wandeling door een stukje regenwoud.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:25 schreef kevin85 het volgende:
Evenals Airlie beach.

pi_69945355
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:25 schreef kevin85 het volgende:
Evenals Airlie beach.

Ik heb er de eerste keer (in oktober/november) 4 nachten/5 dagen gezeten,
lag ook een beetje aan het feit dat we de overtocht en autopermit in ons budget moesten uitmiddelen,
maar ook aan de waterstand, 2 uur voor en na hoogtij kan je niet over het strand rijden,
als hoogtij dan om 12 uur in de middag is, komt dat net rot uit.

2de keer waren er vrienden uit nederland over en hebben we het eiland nogmaals bekeken, maar nu in 2 dagen.

Zou er zo weer heen gaan,
alleen even uitkijken dat je geen dingo's aanrijdt,
die beesten blijven gewoon vlak voor je auto liggen, ook al sta je te brommen met je 4 liter diesel.
pi_69968952
2 a 3 dagen lijkt mij inderdaad ook prima!
Wat is trouwens de beste manier van vervoeren voor het stuk Cairns / Brisbane?

Ik las ergens Greyhound, maar ook dat je in hostels goed moet letten op briefjes die er hangen van mensen die doorreizen en waar je mee kunt reizen als je meebetaald met de benzine?

Wat vinden jullie?
Ik reis in Australië trouwens alleen.
pi_70037502
Heuj TVPtje.. Ik wil na m'n examen (dus volgend jaar) waarschijnlijk 2 maanden naar Australië en dan naar Tokyo en dan naar Seoul, alleen ligt het aan mij of zijn die vluchten echt fucking duur? 900 euro voor een enkeltje naar Sydney?!? Okee, ik wilde dan wel eind december gaan, zodat ik kerst en oud+nieuw in sydney kon vieren, zou wel eens de oorzaak van de ziek hoge prijs kunnen zijn..
  woensdag 17 juni 2009 @ 03:59:30 #144
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_70083591
Normaal komen de enkeltjes volgens mij op minimaal 700 euro uit. Vergelijkbaar dus met de prijzen voor kerstavond en kerstdag.

Weet sowieso niet of kerst nou zo'n hele gebeurtenis is in Sydney, behalve misschien als je altijd gedroomd hebt van een BBQ op het strand tijdens kerst.
pi_70129593
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:29 schreef kevin85 het volgende:
2 a 3 dagen lijkt mij inderdaad ook prima!

Ik las ergens Greyhound, maar ook dat je in hostels goed moet letten op briefjes die er hangen van mensen die doorreizen en waar je mee kunt reizen als je meebetaald met de benzine?

Wat vinden jullie?
Iemand?
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:54:53 #146
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_70141274
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Iemand?
ligt uiteraard volledig aan je eigen reis..
heb je beperkte tijd en wil je alleen wat tijd in cairns zelf en in brisbane zelf doorbrengen en heb je het geld er voor over is een commerciele reis (greyhound) het snelst. Wil je wat avontuurlijker reizen, heb je paar dagen over en wil je en passant misschien nog wat leuke mensen ontmoeten dan kan je idd via via een tripje daarheen geregeld krijgen. Ik zou sowieso voor optie 2 gaan, zijn zat mensen die de kust van boven naar beneden doen, en dus een lift regelen moet goed te doen zijn, kost je wat benzine kosten en je kan onderweg zelf nog stoppen bij wat je leuk lijkt.

have fun daar iig, australie is fantastisch
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_70143262
Dankje!

Komt goed
pi_70206267
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:29 schreef kevin85 het volgende:

Wat vinden jullie?
De Greyhound is goed te doen, maar het nadeel is dat je wat minder flexibel bent. Stel, je wilt onderweg in dorpje X uitstappen, dan heb je kans dat de Greyhound om 2 uur 's nachts in dat dorpje aankomt.

Ik zou eerst kijken of je een lift kunt vinden. Dat is wat avontuurlijker en gezelliger.

Maar komt wel goed, je zal zien dat het in Cairns barst van de bookingbureautjes en je kunt goedkope combo pakketjes kopen. Bijvoorbeeld een Greyhound ticket van Cairns naar Brisbane, 3-daagse Fraser Island trip, 3 daagse boottocht naar de Whitsundays en een hostelovernachting.

Peter Pan is wel een goede: http://www.peterpans.com/catalog/default.php
Zitten ook in Cairns.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:51:32 #149
34586 kepler
No bounce, no play
pi_70427234
Zit nu op Singapore Airport en vlieg zo naar Melbourne Dan zsm een baantje zoeken en een kamer

Zal voorlopig verblijven in Urban Central Hostel. Iemand nog tips/adviezen over werk/kamer zoeken in Melbourne??
The line is a dot to you!
pi_70440259
Ik ga met moeders rond kerst naar oa. Australië. Aangezien we geen auto kunnen rijden hebben we zo ongeveer besloten dat we rond Cairns eerst het regenwoud willen zien, en dan de Great Barrier Reef. In totaal staan daar zo'n 8 dagen voor. Enige probleem, wat zijn redelijk goedkope agencies die zoiets aanbieden? Om nou 800 euro te betalen voor alleen het oerwoud zien in 4 dagen..
He hoped and prayed that there wasn't an afterlife. Then he realized there was a contradiction involved here and merely hoped that there wasn't an afterlife.
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:42:32 #151
256220 85
pi_70588579
3 dagen terug nog een ticket op ebookers van amsterdam naar sydney voor 1004 euro, kan nu niet goedkoper krijgen dan 1240
Zou het nog goedkoper worden of kan ik beter zsm boeken? t gaat om periode 2dec tot 6 jan (om en nabij).
pi_70589771
Hoe om en nabij wil je? Qantas vertrek 30 nov retour 13 jan is nu ¤997
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:55:05 #153
256220 85
pi_70591064
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:16 schreef lost95 het volgende:
Hoe om en nabij wil je? Qantas vertrek 30 nov retour 13 jan is nu ¤997
eigenlijk iets te laat terug maar het overwegen waard! Waar heb je die gevonden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')