quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een klacht!
Tis saai op Fok nu.
Je werk is saai !quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik verveel mij nog eens dood op het werk.
Jups.quote:
Vooruit ... het was eigenlijk een protest, maar nu iets geniaals; 'beetje traag', maar goed voor deze tijd.quote:
Er zit geen geluidskaart in deze pc.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:39 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Vooruit ... het was eigenlijk een protest, maar nu iets geniaals; 'beetje traag', maar goed voor deze tijd van de nacht.
Het is een briljant nummer; de B-kant van Heroes, dus erg oud, maar enorm ritmisch. Deze uitvoering is 20 jaar later, live en werkelijk, voor mij, briljant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:40 schreef Noorsbloed het volgende:
Er zit geen geluidskaart in deze pc.![]()
Dat vorige nummer kende ik toevallig ..
Ik heb alleen maar mijn mp3 speler ..
Als ik straks thuis ben zal ik zeker eens luisteren !quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:43 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Het is een briljant nummer; de B-kant van Heroes, dus erg oud, maar enorm ritmisch. Deze uitvoeing is 20 jaar later, live en werkelijk, voor mij, briljant.
Scheer je weg naar je eigen sub forum dan.quote:
Dat is het probleem, die heb ik nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Scheer je weg naar je eigen sub forum dan.
Aw .. Waar voel jij je thuis dan ?quote:
Toch wel ONZ en stiekem een beetje klbquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Aw .. Waar voel jij je thuis dan ?
* Noorsbloed aait olep over zijn hoofdje
Ik huis zelf eigenlijk alleen hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:49 schreef Olep het volgende:
[..]
Toch wel ONZ en stiekem een beetje klb
Yep. Momenteel post ik nog in 1 topic daar, er is ook geen SC daar volgens mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik huis zelf eigenlijk alleen hier.![]()
Maar ik neem aan dat ONZ nog doder is dan Klb op het moment ?
Lol ..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:51 schreef Olep het volgende:
[..]
Yep. Momenteel post ik nog in 1 topic daar, er is ook geen SC daar volgens mij
Das alleen maar mooi , meisje meisjes zijn vervelendquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:52 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben net een vent en voel me overal thuis.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:52 schreef ondeugend het volgende:
Tja, een nadeel aan SC is toch dat je er als outsider niet tussen komtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol ..
Wel deze SC leeft nog een heel klein beetje .. Al slaapt de rest van de vaste kliek
[..]
Das alleen maar mooi , meisje meisjes zijn vervelend
Mijn Noorse boert en zuipt ook als een kerel
Klopt wel redelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:54 schreef Olep het volgende:
[..]
Tja, een nadeel aan SC is toch dat je er als outsider niet tussen komtAls ik hier post tijdens een drukke periode, zegt niemand wat
Luistert !quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:52 schreef ondeugend het volgende:
The Music is all around us,
all you have to do is listen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt wel redelijk.
Al ben ik mega snel hier opgenomen![]()
In een tijd van 2 weken ofzo ..
Ik doequote:
Moah ... je hebt hier in de SC inderdaad dezelfde ( gezellige ! ) groep mensen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 03:00 schreef Olep het volgende:
[..]Tja, ik denk dat ik daarom ook niet vaak in KLB kom. ZItten meestal dezelfde personen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZO DIT TOPIC MOEST VAN VER KOMEN
Ja, ik zat te wachten todat aci- dinges een nieuw topic zou openenquote:
Haha grappig inderdaad, ik kende het nummer niet.quote:
Dat heb ik met LudoSandersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 03:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moah ... je hebt hier in de SC inderdaad dezelfde ( gezellige ! ) groep mensen.
En de meeste mensen die geregelt topics openen herken je ook wel ...
Zelfde als gezeur tussen mensen
Dat is ook vrij duidelijk..
Ik zelf mag Crane namelijk niet zo.
Ja, slaat op jouw OT en ik vind dat een super nummer ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 03:04 schreef ondeugend het volgende:
Haha grappig inderdaad, ik kende het nummer niet.
Geniaal inderdaad en deze kende ik wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 03:12 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Ja, slaat op jouw OT en ik vind dat een super nummer ...
Nu even iets, wat jullie wellicht wel kennen, maar wat een briljante video is :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |