quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een klacht!
Tis saai op Fok nu.
Je werk is saai !quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik verveel mij nog eens dood op het werk.
Jups.quote:
Vooruit ... het was eigenlijk een protest, maar nu iets geniaals; 'beetje traag', maar goed voor deze tijd.quote:
Er zit geen geluidskaart in deze pc.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:39 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Vooruit ... het was eigenlijk een protest, maar nu iets geniaals; 'beetje traag', maar goed voor deze tijd van de nacht.
Het is een briljant nummer; de B-kant van Heroes, dus erg oud, maar enorm ritmisch. Deze uitvoering is 20 jaar later, live en werkelijk, voor mij, briljant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:40 schreef Noorsbloed het volgende:
Er zit geen geluidskaart in deze pc.![]()
Dat vorige nummer kende ik toevallig ..
Ik heb alleen maar mijn mp3 speler ..
Als ik straks thuis ben zal ik zeker eens luisteren !quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:43 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Het is een briljant nummer; de B-kant van Heroes, dus erg oud, maar enorm ritmisch. Deze uitvoeing is 20 jaar later, live en werkelijk, voor mij, briljant.
Scheer je weg naar je eigen sub forum dan.quote:
Dat is het probleem, die heb ik nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Scheer je weg naar je eigen sub forum dan.
Aw .. Waar voel jij je thuis dan ?quote:
Toch wel ONZ en stiekem een beetje klbquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Aw .. Waar voel jij je thuis dan ?
* Noorsbloed aait olep over zijn hoofdje
Ik huis zelf eigenlijk alleen hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:49 schreef Olep het volgende:
[..]
Toch wel ONZ en stiekem een beetje klb
Yep. Momenteel post ik nog in 1 topic daar, er is ook geen SC daar volgens mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik huis zelf eigenlijk alleen hier.![]()
Maar ik neem aan dat ONZ nog doder is dan Klb op het moment ?
Lol ..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:51 schreef Olep het volgende:
[..]
Yep. Momenteel post ik nog in 1 topic daar, er is ook geen SC daar volgens mij
Das alleen maar mooi , meisje meisjes zijn vervelendquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:52 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben net een vent en voel me overal thuis.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:52 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben net een vent en voel me overal thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |