Ja sorryquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:08 schreef YPPY het volgende:
Wat vind je leuk om te maken, doe je dat met behulp van voorbeelden en ga je snel foto's maken?
Dit zit in de kleur witquote:Productkenmerk & Verkrijgbaarheid
Grimas Water Make-up (Pure)* is een ongeparfumeerde en glutenvrije water make-up, bedoeld voor gezichts- en lichaamsbeschildering. De Water Make-up (Pure) is verkrijgbaar in paletten met 6, 12 of 24 napjes van 2,5 ml. Daarnaast zijn de kleuren los te bestellen in doosjes van 15, 25 en 60 ml.
* Pure betekent dat het betreffende product geen chemische conserveermiddelen (zoals bijvoorbeeld parabenen) of halogeen organische verbindingen bevat. Ook zijn de ‘pure’ producten, zoals alle Grimas producten, glutenvrij en ongeparfumeerd.
quote:001 - WATER MAKE-UP PURE
Grondstoffen
INCI Max % Functie
Talc 45 Matterend
Kaolin 45 Matterend
Glycerin 30 Bevochtiger
Aqua 20 Oplosmiddel
Lanolin 8 Verzorgend
Coco-caprylate/caprate 8 Verzorgend
Cetearyl alcohol <1 Emulgator
Cetearyl glucoside <1 Emulgator
Caprylyl glycol <1 Bevochtiger
p-Anisic acid <1 Stabilisator
Glyceryl caprate <1 Bevochtiger
Glyceryl caprylate <1 Bevochtiger
Sodium lauroyl lactylate <1 Emulgator
Tocopheryl acetate <1 Vitamine E,
Verzorgend
Ascorbyl palmitate <1 Vitamine C,
Verzorgend
Kleurstoffen
CI 77891 50 Kleurstof
De gebruikte grondstoffen / kleurstoffen zijn met maximum percentages aangegeven. De uitleg over de gebruikte grondstoffen / kleurstoffen vindt u door op de grondstofnaam / kleurstofnaam te klikken.
Onze winkel was dan ook geen 'gewone' speelgoedwinkelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef bixister het volgende:
nou ik heb wel eens in gewone speelgoedwinkels gevraagd, maar daar hebben ze vaak echt alleen maar erg belabberd spul, van die krijtjes die nauwelijks afgeven bijvoorbeeld.
Meer om te zien of ik Simon het überhaupt leuk vind(t)quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:12 schreef YPPY het volgende:
Die is vaak veel moeilijker om te gebruiken. Succes dus.![]()
Lishe's tips FTW!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:52 schreef Lishe het volgende:
(O, tip: schoonmaken gaat goed met billendoekjes. Heel.)
Uiteraardquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:52 schreef Lishe het volgende:
(O, tip: schoonmaken gaat goed met billendoekjes. Heel.)
Volgende week moet ik gaan 3D schminken dus ik heb een week de tijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:54 schreef Lishe het volgende:
Ja, die lijnen gaan straks vanzelf allemaal veel soepeler. Maar ik vind het een goei begin hoor!
Nou, tis dus de bedoeling dat als ik straks een script lees, ik er een compleet personage bij kan maken op eigen houtje, incl snor/baard/pruik maar dit heb ik met een foto er bij gemaakt hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:32 schreef Noli. het volgende:
Wauw Mous!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedenk je zoiets gewoon zelf of heb je toch wel iets van voorbeelden erbij?
Wow, dat klinkt best wel pittigquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou, tis dus de bedoeling dat als ik straks een script lees, ik er een compleet personage bij kan maken op eigen houtje, incl snor/baard/pruik maar dit heb ik met een foto er bij gemaakt hoor
quote:10 november:
Dan word op een ochtend je dochter ineens meegenomen en krijg je haar later zó terug!
Ons oppasje doet een opleiding verzorging en één keer in de zoveel tijd doen ze dan iets met kinderen. De ene keer is het knutselen, de andere keer doen ze een baby in bad en dit keer was het dus schminken!
Leuk he?![]()
gevraagd voor jequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:19 schreef bixister het volgende:fantastisch idee inderdaad, en hartstikke leuk uitgevoerd, sugar!
noli, hanne als poes is ook om op te vreten zeg!
ik bak er echt helemaal niks van, merk ik (na een paar keer proberen). maar anna wil dan ook absoluut niet stilzitten en ze wil 't gewoon liefst zelf doen. en piet heeft steeds van die lastige, specifieke wensen: ridder met een helm op met van die gaten. tsja!! iemand een idee of voorbeeld?
en goed te doen volgens mij welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef bixister het volgende:
oooh die is wel heel mooi ja!! dank je!
sponsje door midden knippen en als je ronde sponsjes hebt het platte stuk gebruiken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:44 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb een voorbeeldenboek bij de bibliotheek meegenomen, maar er staan alleen maar foto's in en nauwelijks beschrijvingen![]()
Nouja, vanmiddag maar weer wat kliederen, ik heb nu ook sponsjes, waardoor grotere stukken beter gaan.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:54 schreef moussy het volgende:
Ik zal straks eens wat filmpjes maken, die ik gewoon op mn arm kan doen, wel zo leuk voor de andere die wel eens schminken hier
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooeeeh jaaaaa!!! maak een youtube-channel!![]()
ik wil wel filmpjes!
kan ik op mn eigen buik kliederen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:06 schreef moussy het volgende:
Ja maar ik heb tig kwasten en kan denk ik niet er vanuit gaan dat iedereen die kwasten (a 15 euro ex btw) heeft
Dus ik moet ook even uitvissen wat nou 'normaal' is
Ik heb geen standaard doos grimas, dus kweetutecht niet, als iemand even wil kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat is normaal eeeeehh.... zit er niet bij zo'n doosje Grimas enzo standaard 1 klein kwastje in het midden? Dan is dat normaalik zou best bereidt zijn om naast mn schmink voor 10 euro ofzo 2 kwastjes bij te kopen, en zo'n spons gebeuren moet je ook wel hebben natuurlijk. Maar meer schiet niet zo op denk ik.
ah hier zijn we gebleven!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:52 schreef moussy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb geen standaard doos grimas, dus kweetutecht niet, als iemand even wil kijken![]()
Wat heel fijn is om er bij te hebben is een brede platte kwast, om met 2 kleurtjes in 1x te schminken en een wat dikkere ronde kwast én een hele dunne ronde kwast, dan kom je al een heel eind. Sponsjes zijn niet zo duur, 80 cent geloof ik, maar daar heb je ook weer verschil in, ik heb bijv. 3 soorten, maar is echt niet nodig hoor, je knipt hem toch door de midden.
kryolan wordt wat hard, gaat jeuken, voelt érg doog aan, de kleurstoffen van rood, roze en oranje trekken zo diep in je huid dat ik nu nog vage strepen op mn arm heb van de regenboogquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:59 schreef huuphuup het volgende:
Hmm die andere twee ken ik niet, wel van naam maar heb het nooit opgehad. Ik krijg zelf uitslag van goedkope schmink, bij Grimas geen uitslag dus ik zou denk ik die eerst nemen om te proberen. Of zijn die andere twee misschien kindvriendelijker ofzo?
Ik zat er vanmiddag aan te denken toen ik mijn schminkkoffer stond te vullen, echt zo'n oh jah! das wat voor op fok! momentje. Ik ga morgen ook ff naar de action (koopzondag) voor die kwasten, ik wil nog ff wat uitproberen en ik wil niet in mn dure kwasten knippenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:04 schreef Macka66 het volgende:
Oeh en ah. Maandag naar de Action en de speelgoedzaak dus! Lucie speelt tegenwoordig graag tijgerprinses, dus daar kunnen we wel een schminkpoging mee wagen
oh noes! Niet al weg bij jullie toch?!quote:
Die doosjes ken ik niet, maar uit die kleine doosjes kan je ook de bakjes met verf halen/vervangen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:05 schreef PM-girl het volgende:
Leuk om hier alle tips te lezen! Ik heb ook een Bruynzeel doosje gehaald (maar dan de metalen versie, waarin je nieuwe kleurtjes kunt zetten).
Wat een verschil met die SES-rommel!
Vooralsnog maak ik alleen tijgers, maar nu dan maar eens gaan studeren op andere leuke jongensprojecten!
jammer, tis wat te ver voor mij om 's ochtends in A'dam te staan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef Burdie het volgende:
Misschien interessant voor de enthousiaste schminkers?
http://www.nftvm.nl/index.php?page=prikbord&prikbord=2&view=181060&level=0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |