quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:54 schreef moussy het volgende:
Ik zal straks eens wat filmpjes maken, die ik gewoon op mn arm kan doen, wel zo leuk voor de andere die wel eens schminken hier
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooeeeh jaaaaa!!! maak een youtube-channel!![]()
ik wil wel filmpjes!
kan ik op mn eigen buik kliederen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:06 schreef moussy het volgende:
Ja maar ik heb tig kwasten en kan denk ik niet er vanuit gaan dat iedereen die kwasten (a 15 euro ex btw) heeft
Dus ik moet ook even uitvissen wat nou 'normaal' is
Ik heb geen standaard doos grimas, dus kweetutecht niet, als iemand even wil kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat is normaal eeeeehh.... zit er niet bij zo'n doosje Grimas enzo standaard 1 klein kwastje in het midden? Dan is dat normaalik zou best bereidt zijn om naast mn schmink voor 10 euro ofzo 2 kwastjes bij te kopen, en zo'n spons gebeuren moet je ook wel hebben natuurlijk. Maar meer schiet niet zo op denk ik.
ah hier zijn we gebleven!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:52 schreef moussy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb geen standaard doos grimas, dus kweetutecht niet, als iemand even wil kijken![]()
Wat heel fijn is om er bij te hebben is een brede platte kwast, om met 2 kleurtjes in 1x te schminken en een wat dikkere ronde kwast én een hele dunne ronde kwast, dan kom je al een heel eind. Sponsjes zijn niet zo duur, 80 cent geloof ik, maar daar heb je ook weer verschil in, ik heb bijv. 3 soorten, maar is echt niet nodig hoor, je knipt hem toch door de midden.
kryolan wordt wat hard, gaat jeuken, voelt érg doog aan, de kleurstoffen van rood, roze en oranje trekken zo diep in je huid dat ik nu nog vage strepen op mn arm heb van de regenboogquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:59 schreef huuphuup het volgende:
Hmm die andere twee ken ik niet, wel van naam maar heb het nooit opgehad. Ik krijg zelf uitslag van goedkope schmink, bij Grimas geen uitslag dus ik zou denk ik die eerst nemen om te proberen. Of zijn die andere twee misschien kindvriendelijker ofzo?
Ik zat er vanmiddag aan te denken toen ik mijn schminkkoffer stond te vullen, echt zo'n oh jah! das wat voor op fok! momentje. Ik ga morgen ook ff naar de action (koopzondag) voor die kwasten, ik wil nog ff wat uitproberen en ik wil niet in mn dure kwasten knippenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:04 schreef Macka66 het volgende:
Oeh en ah. Maandag naar de Action en de speelgoedzaak dus! Lucie speelt tegenwoordig graag tijgerprinses, dus daar kunnen we wel een schminkpoging mee wagen
oh noes! Niet al weg bij jullie toch?!quote:
Die doosjes ken ik niet, maar uit die kleine doosjes kan je ook de bakjes met verf halen/vervangen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:05 schreef PM-girl het volgende:
Leuk om hier alle tips te lezen! Ik heb ook een Bruynzeel doosje gehaald (maar dan de metalen versie, waarin je nieuwe kleurtjes kunt zetten).
Wat een verschil met die SES-rommel!
Vooralsnog maak ik alleen tijgers, maar nu dan maar eens gaan studeren op andere leuke jongensprojecten!
jammer, tis wat te ver voor mij om 's ochtends in A'dam te staan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef Burdie het volgende:
Misschien interessant voor de enthousiaste schminkers?
http://www.nftvm.nl/index.php?page=prikbord&prikbord=2&view=181060&level=0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |