Oei Liza, dat zou inderdaad best een beginnende bo kunnen zijn...
Hopelijk kun je met de hierboven gegeven tips uit de voeten en zo niet, of als het niet beter wordt: langs de dokter voor een kuurtje!
Sterkte ermee, je kan ontzettend ziek worden van zo'n bo...
Owlet, wat een goed tip! Die ga ik onthouden voor later.
Wij zijn zo goed als klaar met de bv-periode en dat komt vooral door mij
Ik had Devin donderdag een flesje pap gegeven (ik had een proef-verpakking gekregen) en hij vond het erg lekker. 's Avonds voor het naar bed gaan wilde hij weer, zo probeerde hij duidelijk te maken. Bij mij wilde hij niet drinken, dus gaf ik hem opgewarmde halfvolle melk in een flesje. En dat dronk hij luid smakkend ook op! Die nacht sliep hij door (toevallig of niet). Vrijdagavond gaf ik hem weer melk uit de fles en zaterdagmiddag weer pap en voor het slapen gaan melk.
Hij drinkt het graag, krijgt er veel van binnen en slaapt er goed op. Ik moet een beetje huilen nu ik dit schrijf, maar ik denk dat dit gewoon goed is nu.
Ruim 16 maanden heeft hij zo veel en zo vaak bij me mogen drinken als hij wilde (als ik in de buurt was althans). Dat hij nu ineens liever uit een fles drinkt dan bij mij doet ergens best zeer, en ik weet heel goed dat ik het zelf heb aangemoedigd ("drink maar schatje, kijken of je pap ook lekker vindt"), maar hij lijkt het prima te vinden allemaal. Nu zou ik natuurlijk pap van mijn melk kunnen maken, maar dat gaat niet lukken. Ik heb al ontzettend lang niet meer gekolfd en eigenlijk vind ik het ook een beetje overdreven.
16 maanden bv, tijd voor een nieuwe fase
Als alles volgens plan verloopt raak ik snel weer zwanger. Als die zwangerschap net zo zwaar zal worden als de vorige, en daar ga ik wel van uit, dan had ik toch al vrij vroeg met de bv moeten stoppen omdat het lichamelijk anders te zwaar zou worden. Denk ik.
Nou, gemengde gevoelens dus
.... met gevoel voor drama....