Verschillende schermen=verschillende wedstrijden.quote:
dat zeg ikquote:
Kunnen we met zijn allen gaan afwassen zeker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:17 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ben vooral voor de optie alles op JJ zn kosten
dan haak ik afquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kunnen we met zijn allen gaan afwassen zeker?
ik ben voorquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
zaterdag 1.,... hmzzz. opzich werk ik tot 6 .. en zondag voetbal ... kan wel
Jijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zaterdag, 21:30, iemand die dan niet kan?
ok marcel it is, maar waarom heb je dan zon bijzonder irritante username?quote:
Searjodyaebe achterstevorenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ok marcel it is, maar waarom heb je dan zon bijzonder irritante username?betekend het iets slims ofzo?
Gaat es snel je groene lamp aan en uit zettenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:
vragen we jou toch ook niet mevrouwtje uit braboland?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaat es snel je groene lamp aan en uit zetten
morgen half 3 ga ik weer werken hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaat es snel je groene lamp aan en uit zetten
Een meeting is ook een feestjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan de 1e iig niet, feestje
.
ik voel een gedicht opkomenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een meeting is ook een feestje
quote:een feestje in het klein
een meeting is een feestje in het klein
waar je mensen ontmoet die eigenlijk alleen maar in dezelfde stad wonen en die verder niks overeenkomstigs hebben.
maar toch een feestje in het klein.
want feestjes zijn fijn![]()
lijkt wel een haiku, mooiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:wat een treurig gedicht.
meeting.
Veel gezopen zal er worden.
kater.
Heulemaal nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
d'r staat aleen maar eeyore in badjas. nix meer nix minder. Vroger hielden we nog wel eens badjassen party's (uitgaan in badjas. gratis drank in de kroeg) en eeyore ... tsja... ik lijk veel op eeyore (of leek, wat je wil ..)
daar issie weer.... had je die in het vorige topic ook niet al gepostquote:
Nouja, tvp is toch ook maar zo saai?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar issie weer.... had je die in het vorige topic ook niet al gepost
Je staat nog niet in het kaartjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:03 schreef IHVK het volgende:
Ik houd gewoon van Rotterdam, is dat een misdaad!
maar ik had hem echt niet geplaatst![]()
Bedankt voor de uitnodiging.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je staat nog niet in het kaartjedoe ik binnenkort.
Kom je ook meeten?
haha sorry dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:03 schreef IHVK het volgende:
Ik houd gewoon van Rotterdam, is dat een misdaad!
maar ik had hem echt niet geplaatst![]()
Ik zou 't leuk vinden als je ook kwamquote:
Hoe tof! Helemaal de dag vrijhouden voor de meetingquote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn agenda voor 1 november is nog leeg en voorlopig laat ik dat even zo
ja ehquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe tof! Helemaal de dag vrijhouden voor de meeting
Hey ík werk nog hoorquote:
Ik neem vast een voorschot, want ik denk niet dat ik een 40urige werkweek ga kennenquote:
dan kan je beter bijstand gaan trekken, dan leef je enhoef je niet eens te werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
40 uur is ook te lang, iig. om van je 20e tot 70e te doen.
Je werkt om te leven, je leeft niet om te werken. T'is een noodzakelijk kwaad wat je moet doen om te kunnen bestaan.
Van bijstand kan je niet leven, bijstand voorkomt dat je dood gaatquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan kan je beter bijstand gaan trekken, dan leef je enhoef je niet eens te werken![]()
Mja, ik denk dat ik eerder 60u ga draaien straks...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
40 uur is ook te lang, iig. om van je 20e tot 70e te doen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:42 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik eerder 60u ga draaien straks...
Carriere maken voordat de bom valtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]idiot
![]()
Waarom zou je dat willen?![]()
sociallife.status(0) zeg maar...
Oranjestraat 13, Schiedam.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, daar was ik dus mee bezigIk had wel al een intentieverklaring ....
Mja, mocht iemand een ICT'er in dienst willen nemenAfgeronde MBO-4 opleiding ICT beheerder, ervaring als programmeur in een pascal achtige taal, VB6, verder kennis van PHP/HTML, SQL, MySql, "LAMP".
Tevens ervaring als applicatietester, werkplekbeheerder, en helpdeskmedewerker. Stage systeembeheer gelopen in een bedrijf met ~300 MS servers en 200 werkplekken.
In principe per direct beschikbaar, Salaris vanaf 2150 op basis van 40 uur/week, minstens 32 uur per week
Ik heb ook zat werk voor je, maar dat is dan zonder arbeidsvoorwaarden als salaris enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Viel mee, ik denk, die post het adres van Alicey
Wil ik het weten?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb ook zat werk voor je, maar dat is dan zonder arbeidsvoorwaarden als salaris enzo.
Ik weet je schilderijen nogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zijn heel normale dingen hoor.
Schilderijen? Ik heb maar 1 schunnig schilderij hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet je schilderijen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |