je weets,m mensen bij de sooz hebben het zo zwaar, zo zwaar zelfs, dat ze in Groningen boetes kwijtschelden als de steuntrekkers ze niet kunnen betalenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:38 schreef Zotheid het volgende:
Het is te hopen dat iemand van de voedselbank die hyves een keer zou zien.
Misschien zou ik zelf een mailtje moeten sturen.
lekkere hoerquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:40 schreef BertMaalderink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier wel een potentiële inkomstenbron.
Ik heb eigenlijk het vermoeden dat je daar een huidige inkomstenbron ziet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:40 schreef BertMaalderink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier wel een potentiële inkomstenbron.
Dat idee kreeg ik ook bij die foto.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het vermoeden dat je daar een huidige inkomstenbron ziet.
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
haar hyves is ook om te huilen want in het filmpje heeft ze het over geen geld voor vakantie maar mevrouw gaat wel zuipen met vriendinnetjes enzo, nogmaals het is gewoon een kansloze werkloze stinkhoer
quote:Reizen: Antillen, Luxe reizen (!!!!), Strand, Suriname, Zuid-Amerika
Ik bedoelde dan eigenlijk ook mensen zoals in de OP.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hier niet
alles wat rood, mag deaud
en weer een note dr bij
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Ja negertjelief, jij kunt dan wel sip kijken, maar wist je dat er in Nederland mensen zijn die naar een voedselbank moeten rijden? Dan mag je dus helemaal niet zelf weten wat je koopt. En dat die mensen het dus ook met een 200kb internetverbinding moeten doen? Weet jij wel hoe lang het duurt om dan een HD-film te downloaden? Nee, hé, dat weet jij niet. Daar denk jij allemaal niet aan met je jankbek.
Nou ja, dat kan op zich ook nog meer wens dan waarheid zijn. Al betwijfel ik dat in haar geval.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:29 schreef Zotheid het volgende:
Op Geenstijl is ook haar hyves te vinden tussen de comments. Wat een pareltje is dat zeg.
[..]
Huh?
[..]
Huh²?
[ afbeelding ]
Huisdiertjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lief dat ze zelf niet eet maar wel zoveel dieren heeft! 14.gif
Kindje:
[ afbeelding ]
Met de titel: just like daddy![]()
![]()
quote:En een geweldige moeder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, het is me echt duidelijk geworden, de voedselbank is hard nodig!
Bij het lezen van OP wist ik al dat jij weer met zo'n pareltje aan zou komen, 64.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Ja negertjelief, jij kunt dan wel sip kijken, maar wist je dat er in Nederland mensen zijn die naar een voedselbank moeten rijden? Dan mag je dus helemaal niet zelf weten wat je koopt. En dat die mensen het dus ook met een 200kb internetverbinding moeten doen? Weet jij wel hoe lang het duurt om dan een HD-film te downloaden? Nee, hé, dat weet jij niet. Daar denk jij allemaal niet aan met je jankbek.
Dat mag dan ook allemaal maar niet als je gratis wil eten met je gezin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
rofl
Maja de echte arme mensen mogen van mij best een inetabo hebben (is immers ook nite meer weg te denken enzo, maar neem dan wel de goedkoopste van 10euro per maand.
En dan vervoer, tsja je kan een oldtimer Starlet kopen.
80euro verzekering per jaar (@7500km)
1op15 -> 500liter benzine -> Iets van ¤800 per jaar
APK en reparatie via vrind > ¤500
Dius samen ¤1380 per jaar kwijt aan een auto.. Dat zou moeten mogen vind ik, vooral omdat bussen duurder zijn.
Maar tokkies zoals in dit topic moeten niks krijgen..
Vergeet de nepnagels niet die om de week gevuld moeten wordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik zie;
Een auto
Een pas geknipt kapsel
Een flatscreen monitor
Make-up
en ik kan wel even doorgaan nog. Natuurlijk kan ik niet in haarportomonee kijken. Maar toch wel een paar opmerkelijke dingen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |