abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:14:02 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_62540945

we hebben er weer 1

van Geenstijl:
quote:
Wereldomroep viert Armoededag
Het was u natuurlijk helemaal ontgaan. Maar onlangs was het WereldArmoedeDag. Dat is een soort van verjaardag voor armoedzaaiers die voor de gelegenheid een etmaal in het zonnetje worden gezet. De Wereldomroep - voormalig werkgever van de eveneens werkeloze linksjournalist Rutger van Santen - greep de armoededag aan om het keiharde bestaan te tonen van de 39-jarige bijstandsmoeder Peggy. Zij is alleenstaand moeder van vier bloedjes van kinderen en leeft in bittere armoe. Tenminste, dat zegt ze zelf. Zo at ze vroeger soms dagen niet wegens geldgebrek en kan ze geen spelcomputer voor de kids kopen. Gelukkig voor Peggy bestaat er in Nederland zoiets als een voedselbank. Hierdoor staat de huurwoning van Peggy barstensvol met gratis weggeefrommel. Bovendien smeekt ze wekelijks een smakelijke maaltijd bij elkaar. Een auto kan ze wel betalen, want anders zou ze door haar straatvrees de deur niet meer uit kunnen. Al met al presteert de Wereldomroep het om met Peggy een 100% stereotype Nederlandse klaagtokkie op de camera vast te leggen. Zo houdt Peggy graag zelf haar handje op, maar vindt ze geld voor de hongerige kindertjes in Afrika maar onzin. De beelden zijn zo bizar, dat bezoekers op Wereldomroep.nl zich afvragen of ze niet naar een viral voor Gratis.nl zitten te kijken. Ook bezoekers van de Engels ondertitelde versie op YouTube geloven er niks van en vermoeden een hoax. Maar de beelden zijn echt echt. Dankzij de WereldOmroep weet de hele wereld inmiddels van die verschrikkelijke Hollandse armoede. Zelfs in China.
Weer zo'n maatschappelijke nixnut. Waarschijnlijk geen opleiding, maar wel het talent om 4 mokkababies op de wereld te zetten. Waar is de papa? Geen idee. Zit vast elders van zijn uitkering te genieten. Hebben we even gekeken wat ze allemaal in huis had; een dvdspeler, een Beertender (vullen ze die ook bij de voedselbank), een computer met flatscreen, wepkem en internet (dat zijn weer 30 eurootjes per maand die je aan voedsel kunt opmaken). Oh en dan natuurlijk niet de auto vergeten. Uiteraard geen zuinige prius of aygo/c1 maar een barrel wat waarschijnlijk 1 op 12 rijd binnen de bebouwde kom. Vergeten we vooral de belasting en apk niet? Dat kan waarschijnlijk wel betaald worden.

Armoede in Nederland. Dit is het nou. En hier jengelt de SP nou over aan de bel

Valt me mee dat ze nog niet rookte, al stond er wel een asbak op de tafel.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:16:04 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62541007
Terechte klacht. Maar er is wél armoede in Nederland. Want mensen die gewoon voor minimumloon moeten werken hebben 30% minder bestedingsruimte. En dan heb je het wel krap!
The End Times are wild
pi_62541023
  Redactie Frontpage maandag 20 oktober 2008 @ 22:21:44 #5
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_62541204
Terechte klacht. Ik heb het ook niet breed, en heb dan ook de auto weggedaan. In geval van nood is er altijd wel een auto te lenen ofzo, verder is alles op de fiets te doen.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_62541233
Geen aandacht besteden aan Afrika dat vindt ze ridicuul, maar wel een paar half-om-halfjes rond hebben huppelen.

Nigga what?
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:27:18 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62541383
Ze denkt waarschijnlijk "ze kunnen al die negertjes wel eten gaan geven, maar dat gaat dus wél van mijn budget af om een nieuwe spelcomputer aan te schaffen. En dan zit ik hier met mijn PS2! Ik heb niet voor niets een HD-tv aangeschaft!"

En dat terwijl zij alle kansen heeft te werken en zelf geld te verdienen, en die arme negertjes niet! Behalve dat ene negertje dat haar op vakantie in Kenia tot viermaal toe vol heeft mogen blaffen.
The End Times are wild
pi_62541429
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:16 schreef LXIV het volgende:
Terechte klacht. Maar er is wél armoede in Nederland. Want mensen die gewoon voor minimumloon moeten werken hebben 30% minder bestedingsruimte. En dan heb je het wel krap!
Alleen is het dus jammer dat er dit soort profiteurs tussen zitten.
pi_62541594
wat een kutwijf
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:33:37 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_62541599
Op geenstijl staan foto's van die kiddo's met een nintendo ds
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_62541778
'wepkem'
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:40:55 #12
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_62541821
Voedselbanken bestaan dan ook alleen omdat mensen zich er gelukkig bij voelen als ze die Tokkies eten kunnen uitdelen...

* RemcoDelft is op een verbod op voedselbanken!
censuur :O
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:42:26 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_62541863
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:39 schreef Agiath het volgende:
'wepkem'
wie weet verdient ze zo in de avonduren nog wat bij?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62541920
Straat fobie wat een kut excuus Ga is werken in plaats van rondjes rijden in dat lelijke rode barrel.
PSN: JoeyvR_
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:45:39 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62541950

Ja negertjelief, jij kunt dan wel sip kijken, maar wist je dat er in Nederland mensen zijn die naar een voedselbank moeten rijden? Dan mag je dus helemaal niet zelf weten wat je koopt. En dat die mensen het dus ook met een 200kb internetverbinding moeten doen? Weet jij wel hoe lang het duurt om dan een HD-film te downloaden? Nee, hé, dat weet jij niet. Daar denk jij allemaal niet aan met je jankbek.
The End Times are wild
pi_62541960
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:27 schreef LXIV het volgende:
Behalve dat ene negertje dat haar op vakantie in Kenia tot viermaal toe vol heeft mogen blaffen.
Whahaha!!
pi_62542020
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Ja negertjelief, jij kunt dan wel sip kijken, maar wist je dat er in Nederland mensen zijn die naar een voedselbank moeten rijden? Dan mag je dus helemaal niet zelf weten wat je koopt. En dat die mensen het dus ook met een 200kb internetverbinding moeten doen? Weet jij wel hoe lang het duurt om dan een HD-film te downloaden? Nee, hé, dat weet jij niet. Daar denk jij allemaal niet aan met je jankbek.
OMG!!!
pi_62542033
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Zo raak als een mofo
pi_62542034
Ik vond het redelijk geloofwaardig totdat ik die beertender zag staan.
pi_62542061
quote:
En dat die mensen het dus ook met een 200kb internetverbinding moeten doen? Weet jij wel hoe lang het duurt om dan een HD-film te downloaden? Nee, hé, dat weet jij niet. Daar denk jij allemaal niet aan met je jankbek.
pi_62542091
Als ze nou bij google is "werk" intypt in plaats van gratis, misschien helpt dat.
pi_62542261
Grutjes, laten we de bijstand maar afschaffen dan. Want er is blijkbaar iemand die er misbruik van maakt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62542376
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef Benny_Lava het volgende:
Als ze nou bij google is "werk" intypt in plaats van gratis, misschien helpt dat.
En wat moet ze dan met die kinderen?
Kinderopvang kost ook geld.
Ze is in dit systeem beter af.
pi_62542482
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

En wat moet ze dan met die kinderen?
Kinderopvang kost ook geld.
Ze is in dit systeem beter af.
Nah dan zoekt ze ook maar ff naar gratis kinderopvang. Moet geen probleem zijn. Ze komt zoveel sites tegen zegt ze.
pi_62542872
Ze moet in een auto rijden vanwege een straatfobie haahahhah ze heeft zeker ook een werkfobie de kansloze hoer. Geld geven aan afrika is niet goed omdat ze niet goed bezig zijn daar maar haar hele inrichting is gratis hahaaha
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:21:05 #26
27699 Ravage
thinking about you
pi_62542889
Of zou er ook een benzinebank bestaan?
i'm not living, i'm just killing time
pi_62543126
Op Geenstijl is ook haar hyves te vinden tussen de comments. Wat een pareltje is dat zeg.
quote:
Mijn merken: ABN AMRO, Albert Heijn, Douwe Egberts, Nokia, Senseo, T-Mobile, Zwitsal
Spots i: Club Impulse
Huh?
quote:
Reizen: Antillen, Luxe reizen, Strand, Suriname, Zuid-Amerika
Huh²?

Huisdiertjes:

Wat lief dat ze zelf niet eet maar wel zoveel dieren heeft! 14.gif

Kindje:

Met de titel: just like daddy

En een geweldige moeder:

Nee, het is me echt duidelijk geworden, de voedselbank is hard nodig!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_62543161
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:29 schreef Zotheid het volgende:
Op Geenstijl is ook haar hyves te vinden tussen de comments. Wat een pareltje is dat zeg.
[..]

Huh?
[..]

Huh²?
[ afbeelding ]

Huisdiertjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lief dat ze zelf niet eet maar wel zoveel dieren heeft! 14.gif

Kindje:
[ afbeelding ]
Met de titel: just like daddy

En een geweldige moeder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nee, het is me echt duidelijk geworden, de voedselbank is hard nodig!
OMG
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:33:51 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62543230
Ah, vooral die laatste foto! Wat erg!
En die kinderen zijn bij voorbaat dus kansloos, met pa in de bak en zo'n moeder.

En zoveel huisdieren, roken, autorijden, internetten, verre vliegreizen, bieren uit de biertender, en klagen over armoede in Nederland!
The End Times are wild
pi_62543279
Just like daddy Prijsloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')