Volgens mij zit het 'm ook puur in de performance van de database, maar als ik eerlijk ben dan zal ik zeggen dat ik het ook niet echt meer volg. Het is al zo'n lange periode drama - goed - drama. Geloof het allemaal wel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het stomme van fok is dat hij bijna niet een timeout geeft. het is eerder dat hij zegt database is foetsie.
Ekdom doet het goed die zegt en hier een lekker deuntje tot de reclame.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
MaW; Inderdaad ! valt me keer op keer tegen van de jocks.. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om de platen goed in te plannen. Volgens mij worden ze daar ook voor betaald. Draai dan een jingle ofzo.
het begint irritant te worden, of had jij het nog niet gemerktquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:06 schreef Sirolf het volgende:
Ah, weer een protest-TT. Die hebben we vaker de laatste tijd.
quote:Natuurlijk is het vervelend dat dit soort types een negatieve beeldvorming rondom Marokkanen creeren en in stand houden. Maar kom me alsjebieft niet vertellen dat zijn gedrag iets Marokkaans is... want dat is pas iets om je voor te schamen. Deze manier van denken...
Ekdom is dan ook een klasse apart. Zijn nog wel een paar jocks die ik hoog inschat maar geloof dat ook Rudy laatst zo'n actie had.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ekdom doet het goed die zegt en hier een lekker deuntje tot de reclame.
Die subjectieve TT's beginnen idd irritant te worden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het begint irritant te worden, of had jij het nog niet gemerkt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Draai dan die plaat niet !!!!!
Rudy spoelt die nummers altijd door.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ekdom is dan ook een klasse apart. Zijn nog wel een paar jocks die ik hoog inschat maar geloof dat ook Rudy laatst zo'n actie had.
Annemieke ! helaas wel Andrew...
dat is pas subjectiefquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die subjectieve TT's beginnen idd irritant te worden.
Aan het afbreken van platen stoor ik me eigenlijk niet zo heel erg, alleen als ik het nummer erg leuk vind.
Sta op en vecht voor je rechtenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef muisje-eliza het volgende:ik haat dat gezeik over *vrouwvriendelijke sexuele revolutie*
Mwah, ik vind 't toch al snel zonde van de zendtijd. Ze hebben in de studio toch een klok die aftelt tot de reclame? En ze weten precies hoelang een plaat duurt. Nou, hoe lastig is 't dan nog om zo lang of kort te lullen zodat een plaat nog binnen het uur past? En zo'n actie van Diergaarde die gisteren Don't Stop Me Now een minuut voor het einde afkapte (ergens midden in een uur) slaat al helemaal nergens op...quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die subjectieve TT's beginnen idd irritant te worden.
Aan het afbreken van platen stoor ik me eigenlijk niet zo heel erg, alleen als ik het nummer erg leuk vind.
heb hem nog wel ergens opgenomen voor jequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
jammer dat Corton er niet is...ik had echt zin in zijn sexy stem![]()
Dan antwoord je even: Lees het nu nog eens en dan nog eens je post......quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
krijg echt een heel vaag bericht op mn blog...:
[..]
heb ik ergens opgescreven dat IK het vervelend vond dat ie Marokkaan is?
Nu moeten we het doen met de sexy looks van Annemieke.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
jammer dat Corton er niet is...ik had echt zin in zijn sexy stem![]()
Oja, dat was hetquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rudy spoelt die nummers altijd door.
El Cortone is op vakantie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef Feivel1 het volgende:
Is de Cortone ziek ofzo? Ik zie Annemieke namelijk via de cams.
Nee, ik ben zo'n dombo die inderdaad wel naar de cam kijkt, maar niet luistert.
Corton zit in Afrika ofzo, voorbereiding voor Serious Request.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef Feivel1 het volgende:
Is de Cortone ziek ofzo? Ik zie Annemieke namelijk via de cams.
Nee, ik ben zo'n dombo die inderdaad wel naar de cam kijkt, maar niet luistert.
Ej !quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gezapt.
De Nasale klanken van AnnemiekeHet dom gelul van Andrew
maken het niet aantrekkelijk om 3FM aan te laten....
Goede TT
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sta op en vecht voor je rechten
Zelfs die doen me niet harder lopen..quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu moeten we het doen met de sexy looks van Annemieke.
Diergaarde heb ik gisteren niet gehoord, de 103.9 FM komt niet tot het plaatsje Coo in België.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 't toch al snel zonde van de zendtijd. Ze hebben in de studio toch een klok die aftelt tot de reclame? En ze weten precies hoelang een plaat duurt. Nou, hoe lastig is 't dan nog om zo lang of kort te lullen zodat een plaat nog binnen het uur past? En zo'n actie van Diergaarde die gisteren Don't Stop Me Now een minuut voor het einde afkapte (ergens midden in een uur) slaat al helemaal nergens op...
Aha, thanks, MAW en Roel!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Corton zit in Afrika ofzo, voorbereiding voor Serious Request.
Kl*te actie was dat !! precies tijdens het mooie LaLaLa LaLaLaa gedeelte jast hij er een stomme jingle doorheen. Echt, wat een absurde actie!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 't toch al snel zonde van de zendtijd. Ze hebben in de studio toch een klok die aftelt tot de reclame? En ze weten precies hoelang een plaat duurt. Nou, hoe lastig is 't dan nog om zo lang of kort te lullen zodat een plaat nog binnen het uur past? En zo'n actie van Diergaarde die gisteren Don't Stop Me Now een minuut voor het einde afkapte (ergens midden in een uur) slaat al helemaal nergens op...
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Aha, thanks, MAW en Roel!
(Ik heb vakantie, ik ben in de luie modus, dus ik heb inderdaad geen zin om volledige namen uit te typen)
Dankje!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Geen probleem. Enjoy your holiday
.
Hoe reageert ze nu?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
de vrouw die zo raar op mn blog reageerde heeft dr antwoord aangepast, nog voor ik had gereageerd, waarschijnlijk heeft ze het zelf ook nog n keertje nagelezen
Ohja, die moet ik ook nog eens gaan bestellen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nog ff verder lezen in het boek van meneer Ekdom. Normaal lees ik niet zoveel boeken, maar voor dit boek maak ik een uitzondering. Zit regelmatig met een lach te lezen.
Vriendin van ons is kei hard ontslagen , doordat ze aangaf zwanger te zijn, contract werd afrubt niet verlengt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja ik ga een hyves erover maken![]()
![]()
![]()
t enige waar ik me al vrouw in voel gediscrimineerd is het "geluk" om ongesteld te mogen zijn, want zo zeggen veel vrouwen "dat maakt je vrouw-wezen, ongesteld laat zien dat je kinderen kan baren, een groots hemels gebaar"
KOTS![]()
net als je ergens solliciteerd en er als ALLEREERSTE word gevraagd of je kinderen heb en van plan bent die binnenkort te krijgen
Doen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, die moet ik ook nog eens gaan bestellen.
Normaal is hij nog veel erger, dit is een matige Andrewquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:19 schreef Feivel1 het volgende:
Sjonge, wat een schreeuwerd die Andrew.
Nu snap ik waarom jullie hem niet leuk vinden..
zit er nog regionale spreiding in de herfstvakantie ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Aha, thanks, MAW en Roel!
(Ik heb vakantie, ik ben in de luie modus, dus ik heb inderdaad geen zin om volledige namen uit te typen)
quote:
ik begrijp nu n beetje dat ze de titel van mn topic raar vind *ofzo*quote:Ja, ik ben Marokkaan. Maar ik schaam me er niet voor. Ik schaam me voor deze jongen. IN ZIJN PLAATS. Niet omdat hij Marokkaan is. Maar vanwege de uitspraak die hij doet. Waarom zou ik me moeten schamen omdat ik Marokkaans van afkomst ben? Dat hij zijn afkomst als bedreiging gebruikt zegt iets over zijn belevingswereld en niet meer dan dan. Kennelijk denkt hij mensen te kunnen intimideren door zijn afkomst te vermelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze is zelf een marokaanse schrijft ze er ook nog bij.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vriendin van ons is kei hard ontslagen , doordat ze aangaf zwanger te zijn, contract werd afrubt niet verlengt.
Haha echt he? Ik word helemaal gestoord van dat nummer, hoewel ik hem eerst echt supermooi vond.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Ach ja, Take Back The City hadden we vandaag ook nog niet gehoord.
dat we op FOK er ok heel hard over discusierenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Moet ik nog namens jullie dingen inbrengen in de discussie? Als t goed is, bellen ze me zo terug
[ekdom] JANNEEKKKEE [/ekdom]quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Yooo, goeieavond allemaal!
Ff blijven luisteren, ik discussieer zo mee!
Ja, en dat zonder ook maar één druppel alcoholquote:
Niet spotten met Annemieke, zij heeft ervoor gezorgd dat ik naar Kaiser Chiefs kan vrijdag!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gezapt.
De Nasale klanken van AnnemiekeHet dom gelul van Andrew
maken het niet aantrekkelijk om 3FM aan te laten....
Goede TT
Waar gaat de discussie over?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Moet ik nog namens jullie dingen inbrengen in de discussie? Als t goed is, bellen ze me zo terug
Is denk ik bij sommige mensen echt een denkbeeld, sommige kiezen er bewust voor kinderloos te blijven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das toch van de zotte ook heh![]()
ik haat het zelf gewoon dat mensen er automatisch vanuit gaan dat als je getrouwd bent je
A. kinderen heb of
B. ze zeer binnekort gaat krijgen omdat je kinderen zo leuk koedeliekoe en schattig vind
Me2.. aardige plaat hoor maar een beetje overkill dit. Heb vandaag amper 3FM geluisterd maar heb de plaat toch alweer 3x (van de 4x) gehoord.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha echt he? Ik word helemaal gestoord van dat nummer, hoewel ik hem eerst echt supermooi vond.
Andrew is de beste. Namens 3FM-topic!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar zoals die ingeborg t net beschreef, vind ik t meer een seksuele revolutie voor kinderen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sexuele revolutie voor vrouwen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne: zeg tegen Andrew dat ie een sukkel is
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Andrew is de beste. Namens 3FM-topic!
denk dat wij stuk vrijer over sex praten dan onze ouder en hun ouders.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar zoals die ingeborg t net beschreef, vind ik t meer een seksuele revolutie voor kinderen...
Ja!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, ist gelukt Noortje?!
En LL, je moet ff luisteren hoe ik mn standpunt ga verdedigen!
Gewoon heel hard FOK FORUM HIHIHIHIHIHIHI roepen en dan snel je argumenten geven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga proberen FOK te noemen (neem ik me altijd voor), maar ik moet wel ff kijken of ik t goeie moment kan vinden...
Over de seksuele revolutie voor vrouwen, dat die onzin is. Seks is wat jij er met je partner van maakt. Daar moet je over communiceren. Maar dat kunnen we ook al niet over andere dingen, dus helemaal niet over zon "taboe" als seks...quote:
of na je argument natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gewoon heel hard FOK FORUM HIHIHIHIHIHIHI roepen en dan snel je argumenten geven.
Moeten jullie wel ff argumenten mee bedenken. En vlug een beetjequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga proberen te zeggen dat we op t FOKforum aan t discussiëren waren er over
Hoe zit dat dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:43 schreef muisje-eliza het volgende:
*ieuw*
http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00440/octoman_440914d.jpg&caption= ©right=
Dat kan ook, maar als eerste maakt meer indruk denk ik. Probleem is dan wel dat niemand nog echt naar je argumenten luistert.quote:
Zo komt hij niet over.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:47 schreef muisje-eliza het volgende:heeft Andrew al wel sex-ervaring
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef Noortje. het volgende:
Oh en
JANNEKEEEE
Heel hard FOK! roepen, NU!
Haha ja ik dacht daarnet dat we nog op pagina 1 waren en toen waren er al 3 pagina'squote:Op maandag 20 oktober 2008 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig jagen we dit topic er niet snel doorheen vanavond.
je moest ook zeggen dat ie een sukkel isquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, ik was nog helemaal iet uitgediscussieerd!Kapt die Andrew me zomaar af!
Die kerel kan werkelijk he-le-maal niets goed doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Truschtenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je moest ook zeggen dat ie een sukkel is![]()
ik ga slapen...toedeloe luitjes![]()
Ik moest hier hardop om lachen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kerel kan werkelijk he-le-maal niets goed doen![]()
.
Jazeker, alleen Andrew verpestte het.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Kwam ik een beetje goed over trouwens?
Dat doet 'ie al-tijd, sukkel. Maar je deed het goed hoor!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Alleen jammer dat telefoon kwaliteit niet zo super was, alleen andrew heeft het matthijs van nieuwkerk syndroom, ik hoor me zelf te graag.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Kwam ik een beetje goed over trouwens?
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:57 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dat doet 'ie al-tijd, sukkel. Maar je deed het goed hoor!![]()
Ik ga lekker slapen, ben kapot. Truste
Trustenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:06 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga slapen als dit liedje afgelopen is. Weltrusten!
jammer van het blessure leed waar hij mee te kampen kreeg op den duur.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, kijk, bij dit filmpje wordt Queen niet afgekapt:
wat een geniale voetballer was Bergkamp toch![]()
![]()
Fantastisch filmpje en uiteraard de muziek ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Idd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer van het blessure leed waar hij mee te kampen kreeg op den duur.
r.e.s.p.e.c.t.
Ge-ni-aalquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Psst (K) werkt hier nietquote:
Trustequote:
En ik g ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga maar eens pitten, moet toch de trein van 07.33 weer hebben...
Hallo Nederland!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
MaW; Inderdaad ! valt me keer op keer tegen van de jocks.. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om de platen goed in te plannen. Volgens mij worden ze daar ook voor betaald. Draai dan een jingle ofzo.
I know, maar macht der gewoonte. En jullie snappen wat ik bedoelde, toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Psst (K) werkt hier niet, hier gebruiken we : *
.
Truste
Goedemorgen Michiel,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 04:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hallo Nederland!
Even in de verdediging: ik heb er ook een bloedhekel aan om platen af te kappen en als je regelmatig MetMichiel luistert weet je dat ik het NOOIT doe, of het is echt vreselijke overmacht.
Om heel veel technische redenen is het deze twee weken helaas niet altijd mogelijk om die score vol te houden. Heel kut, maar het is ff niet anders.
Heeft weinig met m'n salaris te maken verder.
Zal heel eerlijk zeggen dat het hier in het Noorden gewoon droog is. Zelfs qua wind valt het reuze mee. Had van te voren echt erger verwacht.quote:
Kane is bijna net zo ergquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:54 schreef Sersjee het volgende:
Tim Immers![]()
Als ie maar niet Liever dan lief gaat draaien...
Dit had inderdaad ook weer niet gehoeven...quote:
En dan toch samen een nummer hebbenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef ScottTracy het volgende:
> Van wie hou je, Piet?
< Nou, dat is wel heel veel gezegd.
< Wie vind je leuk dan
> Leonie, maar ze heeft nog een vriend
Idd, toch wel apart. Ben benieuwd hoe die relatie nu precies in elkaar stakquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dan toch samen een nummer hebben
Ooh okAyquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:11 schreef Feivel1 het volgende:
Hi Hans!
Ben tegen tweeën weer foetsie.
Donderdag weer techniekcursus.
Zeker tof! Maar het mag ook wel hoor, mn eerste dateert inmiddels weer van 4 week geleden..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh okAy
Donderdag dus weer techniekcursus? Tof ja!
Je vergeet de belangrijkste: Rudy is kalendquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:19 schreef Feivel1 het volgende:
"Sander doet het met Tessel"
"Domien valt op mannen".
Klinkt als Inside 3FM.
Wat?! Dat meen je niet?!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste: Rudy is kalend![]()
Damn, dat is inderdaad wel een tijd geleden zeg. Schiet niet echt op als er telkens 4 week tussen zit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zeker tof! Maar het mag ook wel hoor, mn eerste dateert inmiddels weer van 4 week geleden..
Dit wordt mn tweede keer
Daarom werd ik van de week ook gebeld ;-)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is inderdaad wel een tijd geleden zeg. Schiet niet echt op als er telkens 4 week tussen zit.
Echt he... standaard kippenvelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Man, man, man, wat een plaat is dit toch...
ooh okayquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daarom werd ik van de week ook gebeld ;-)
Ik ben dat moment met die plaat een beetje voorbijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Man, man, man, wat een plaat is dit toch...
Wat erg!! Ik hoop dat ik dat nooit krijg met dat liedje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben dat moment met die plaat een beetje voorbij.
Is It Me You're looking for?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
HELLO!
Iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:57 schreef Marc63 het volgende:
De laatste 10 minuten van het programma zijn altijd het meest gevuld
Kan de humor er wel van inzien , Boulevara.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:54 schreef Sersjee het volgende:
Boulevard is ongetwijfeld not amused...
Alleen als All the roses erbij had gestaan. Oké, niet echt een uit je dip tip, maar wel met grote, grote afstand m'n favoriete nummer van de Dots. Nu ben ik voor Pia Zadora gegaan...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:52 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een geweeeeeeeeldige keuzes voor de uit je dip tip!! Stemmen op Dolly Dots!!![]()
ejquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:01 schreef Brennel het volgende:
Middag!![]()
Kreeg vanochtend zomaar een bloemetje van een klant "voor de lieve verkoopster", zo lief
Niet gehoord, maar als ik dit zo lees moet dat Minnie Riperton zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:43 schreef Sersjee het volgende:
Moest trouwens wel meteen aan de broer van John Stamos denken.
Eindelijk iemand die z'n klassiekers kentquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar als ik dit zo lees moet dat Minnie Riperton zijn geweest.
Kane had van mij dan weer niet gehoeven. Dan maar ff de mp3-speler aanzwengelen.
Afl. Big Gay Al's Big Gay Boat Ridequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die z'n klassiekers kent![]()
Ja, en GIEL! ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:12 schreef Dos37 het volgende:
jet gaat toch niet menen dat de coen en sander show echt is genomineerd voor de radio ring
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en GIEL! ook
Dus allemaal stemmen op MIDNR![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:47 schreef Sersjee het volgende:
Blijf rustig, Roel! Adem in, adem uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |