quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vriendin van ons is kei hard ontslagen , doordat ze aangaf zwanger te zijn, contract werd afrubt niet verlengt.
Haha echt he? Ik word helemaal gestoord van dat nummer, hoewel ik hem eerst echt supermooi vond.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Ach ja, Take Back The City hadden we vandaag ook nog niet gehoord.
dat we op FOK er ok heel hard over discusierenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Moet ik nog namens jullie dingen inbrengen in de discussie? Als t goed is, bellen ze me zo terug
[ekdom] JANNEEKKKEE [/ekdom]quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Yooo, goeieavond allemaal!
Ff blijven luisteren, ik discussieer zo mee!
Ja, en dat zonder ook maar één druppel alcoholquote:
Niet spotten met Annemieke, zij heeft ervoor gezorgd dat ik naar Kaiser Chiefs kan vrijdag!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gezapt.
De Nasale klanken van AnnemiekeHet dom gelul van Andrew
maken het niet aantrekkelijk om 3FM aan te laten....
Goede TT
Waar gaat de discussie over?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Moet ik nog namens jullie dingen inbrengen in de discussie? Als t goed is, bellen ze me zo terug
Is denk ik bij sommige mensen echt een denkbeeld, sommige kiezen er bewust voor kinderloos te blijven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das toch van de zotte ook heh![]()
ik haat het zelf gewoon dat mensen er automatisch vanuit gaan dat als je getrouwd bent je
A. kinderen heb of
B. ze zeer binnekort gaat krijgen omdat je kinderen zo leuk koedeliekoe en schattig vind
Me2.. aardige plaat hoor maar een beetje overkill dit. Heb vandaag amper 3FM geluisterd maar heb de plaat toch alweer 3x (van de 4x) gehoord.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha echt he? Ik word helemaal gestoord van dat nummer, hoewel ik hem eerst echt supermooi vond.
Andrew is de beste. Namens 3FM-topic!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar zoals die ingeborg t net beschreef, vind ik t meer een seksuele revolutie voor kinderen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sexuele revolutie voor vrouwen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne: zeg tegen Andrew dat ie een sukkel is
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Andrew is de beste. Namens 3FM-topic!
denk dat wij stuk vrijer over sex praten dan onze ouder en hun ouders.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar zoals die ingeborg t net beschreef, vind ik t meer een seksuele revolutie voor kinderen...
Ja!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, ist gelukt Noortje?!
En LL, je moet ff luisteren hoe ik mn standpunt ga verdedigen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |