Kan de humor er wel van inzien , Boulevara.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:54 schreef Sersjee het volgende:
Boulevard is ongetwijfeld not amused...
Alleen als All the roses erbij had gestaan. Oké, niet echt een uit je dip tip, maar wel met grote, grote afstand m'n favoriete nummer van de Dots. Nu ben ik voor Pia Zadora gegaan...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:52 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een geweeeeeeeeldige keuzes voor de uit je dip tip!! Stemmen op Dolly Dots!!![]()
ejquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:01 schreef Brennel het volgende:
Middag!![]()
Kreeg vanochtend zomaar een bloemetje van een klant "voor de lieve verkoopster", zo lief
Niet gehoord, maar als ik dit zo lees moet dat Minnie Riperton zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:43 schreef Sersjee het volgende:
Moest trouwens wel meteen aan de broer van John Stamos denken.
Eindelijk iemand die z'n klassiekers kentquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar als ik dit zo lees moet dat Minnie Riperton zijn geweest.
Kane had van mij dan weer niet gehoeven. Dan maar ff de mp3-speler aanzwengelen.
Afl. Big Gay Al's Big Gay Boat Ridequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die z'n klassiekers kent![]()
Ja, en GIEL! ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:12 schreef Dos37 het volgende:
jet gaat toch niet menen dat de coen en sander show echt is genomineerd voor de radio ring
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en GIEL! ook
Dus allemaal stemmen op MIDNR![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:47 schreef Sersjee het volgende:
Blijf rustig, Roel! Adem in, adem uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |