quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef Noortje. het volgende:
Oh en
JANNEKEEEE
Heel hard FOK! roepen, NU!
Haha ja ik dacht daarnet dat we nog op pagina 1 waren en toen waren er al 3 pagina'squote:Op maandag 20 oktober 2008 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig jagen we dit topic er niet snel doorheen vanavond.
je moest ook zeggen dat ie een sukkel isquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, ik was nog helemaal iet uitgediscussieerd!Kapt die Andrew me zomaar af!
Die kerel kan werkelijk he-le-maal niets goed doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Truschtenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je moest ook zeggen dat ie een sukkel is![]()
ik ga slapen...toedeloe luitjes![]()
Ik moest hier hardop om lachen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kerel kan werkelijk he-le-maal niets goed doen![]()
.
Jazeker, alleen Andrew verpestte het.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Kwam ik een beetje goed over trouwens?
Dat doet 'ie al-tijd, sukkel. Maar je deed het goed hoor!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Alleen jammer dat telefoon kwaliteit niet zo super was, alleen andrew heeft het matthijs van nieuwkerk syndroom, ik hoor me zelf te graag.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Kwam ik een beetje goed over trouwens?
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:57 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dat doet 'ie al-tijd, sukkel. Maar je deed het goed hoor!![]()
Ik ga lekker slapen, ben kapot. Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |