abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62539937

17 okt.
04:00-05:30 1e vrije training
08:00-09:30 2e vrije training

18 okt.
05:00-06:00 3e vrije training
08:00-09:00 Kwalificatie

19 okt.
09:00 Race
pi_62539976
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:36 schreef Trystar het volgende:
Formule 1 China 2008 High Res Foto's

Previews:

[ afbeelding ]

Resolutie: 3xxx X 2xxx px
Aantal: 178

Download: Part 1, Part 2
Super relaxed, die foto's!! eb je van nog meer races foto's? Heb enkel de laatste twee meegekregen, en die waren echt ubervet!!
pi_62540074
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Super relaxed, die foto's!! eb je van nog meer races foto's? Heb enkel de laatste twee meegekregen, en die waren echt ubervet!!
Ik heb er nog meer. Van welke races zou je foto's willen hebben?
pi_62540398
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:47 schreef Trystar het volgende:

[..]

Ik heb er nog meer. Van welke races zou je foto's willen hebben?
Van alle

Maar spa is vooral een weekend die mij bijgebleven is. Dat gevecht LH/KR

Maak er een mega-upload van, of een torrent
pi_62540682
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dan ga ik ze ook 's dl-en; ben benieuwd.

Canon EOS-1D Mark III

[ Bericht 13% gewijzigd door Walter_Sobchak op 20-10-2008 22:16:23 ]
Calmer than you are
pi_62541275
Ik zal gewoon de link geven waar ik ze meestal vandaan haal;
https://www.racing-underground.com
pi_62542418
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:23 schreef Trystar het volgende:
Yeay, baby!! Thank you very much
pi_62543442
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:23 schreef Trystar het volgende:
https://www.racing-underground.com
als iedereen er zo enthousiast over is zal ik ook eens gaan kijken. tnx nu al zin in brazilië, ik vind het zo relaxt dat die race om 18:00 is
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_62544175
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:08 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Hoezo laf? Veel sporters zouden dit niet kunnen, en verkiezen hun eigen waardigheid boven dat van een team. Het is een teamsport, en aangezien hij niets heeft aan de punten en zijn teammate wel is dit het beste wat hij kon doen voor het team. Ik vind het knap (zeker gezien het karakter van KR) en ik denk dat veel sporters dit niet zouden kunnen doen..
Heb je gelijk in, maar dan had Kimi gewoon de ballen moeten hebben om tweede te blijven. Ook gezien zijn houding een paar races terug: zelfs Ecclestone had er geen goed woord voor over...
Nu werd er zelfs op een boardradio geroepen dat hij een probleem zou hebben...

Maar dan zou hij wss geen fans maken binnen het Fellali-team
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_62544454
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:10 schreef Sally het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar dan had Kimi gewoon de ballen moeten hebben om tweede te blijven. Ook gezien zijn houding een paar races terug: zelfs Ecclestone had er geen goed woord voor over...
Nu werd er zelfs op een boardradio geroepen dat hij een probleem zou hebben...

Maar dan zou hij wss geen fans maken binnen het Fellali-team
Als hij het niet had gedaan was hij onsportief, nu hij het wel deed ook. Kijk, als McLaren Heiki binnenhaalt is dat logisch (volgens jou dan) en ga je er vanuit dat hij echt een probleem heeft. Zo niet, dan maakt dat ook weinig uit. Het is logisch, want er viel toch niets te halen. Als sporter hoor je niet op te geven, maar goed. Als Riakonnen terugvalt door 'problemen' is dat onmogelijk en logisch allerminst. En dat zou onsportief zijn. Als je Raikonnen beschuldigd van het niet hebben van ballen, hoe ga je Kovalainen dan aanwijzen? Nog minder ballen?

Objectief heb ik je nooit gevonden, en dat geeft niet zolang je ons niet belaagt met sportnieuws van jouw zijde, maar je meet nu wel heel erg met twee maten hoor. De daad van Raikonnen is logischer dan de daad van Kovalainen, en sportiever ook. Natuurlijk is McLaren jouw team, maar de kant van een opgever kiezen en Raikonnen betichten van onsportiviteit en het niet hebben van ballen schiet mij in het verkeerde keelgat
pi_62546735
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:23 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Als hij het niet had gedaan was hij onsportief, nu hij het wel deed ook. Kijk, als McLaren Heiki binnenhaalt is dat logisch (volgens jou dan) en ga je er vanuit dat hij echt een probleem heeft. Zo niet, dan maakt dat ook weinig uit. Het is logisch, want er viel toch niets te halen. Als sporter hoor je niet op te geven, maar goed. Als Riakonnen terugvalt door 'problemen' is dat onmogelijk en logisch allerminst. En dat zou onsportief zijn. Als je Raikonnen beschuldigd van het niet hebben van ballen, hoe ga je Kovalainen dan aanwijzen? Nog minder ballen?

Objectief heb ik je nooit gevonden, en dat geeft niet zolang je ons niet belaagt met sportnieuws van jouw zijde, maar je meet nu wel heel erg met twee maten hoor. De daad van Raikonnen is logischer dan de daad van Kovalainen, en sportiever ook. Natuurlijk is McLaren jouw team, maar de kant van een opgever kiezen en Raikonnen betichten van onsportiviteit en het niet hebben van ballen schiet mij in het verkeerde keelgat
Ja, Kovalainen is ook wel laf hoor, heb je gelijk in Maar dan vraag ik me af in hoeverre McLaren iets in z'n oor geroepen heeft.

Waar zeg ik dat Kimi onsportief is? Als je het van de sportkant bekijkt, is het een beetje laf je teammaatje voorbij te laten gaan door zelf langzaam te gaan rijden, maar van de sociale kant is het juist wel sportief hoor Alleen, als ik kijk naar hoe Raikkonen zich de afgelopen jaren heeft gedragen in eerzuchtigheid, dan kan ik een actie als deze juist niet begrijpen. Vandaar dat ik 'laf' gebruikte
pi_62546885
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:49 schreef Sally het volgende:

[..]

Ja, Kovalainen is ook wel laf hoor, heb je gelijk in Maar dan vraag ik me af in hoeverre McLaren iets in z'n oor geroepen heeft.

Waar zeg ik dat Kimi onsportief is? Als je het van de sportkant bekijkt, is het een beetje laf je teammaatje voorbij te laten gaan door zelf langzaam te gaan rijden, maar van de sociale kant is het juist wel sportief hoor Alleen, als ik kijk naar hoe Raikkonen zich de afgelopen jaren heeft gedragen in eerzuchtigheid, dan kan ik een actie als deze juist niet begrijpen. Vandaar dat ik 'laf' gebruikte
Misschien ook de GP Engeland bekijken, waar Lewis ook vrij makkelijk voorbij werd gelaten door Heiki. En bekijk de GP Hockenheim nog maar even waar Heiki bij de chicane Lewis ook wel erg makkelijk voorbij liet.

[alu-hoedjes]Misschien moest ie dat wel van Dennis, omdat McLaren de race van Lewis had verneukt met de pitsstop?[/alu-hoedjes]
Calmer than you are
pi_62547116
Ik vind het ook niet echt laf van Kimi. Het is misschien de eerste keer OOIT dat hij z'n eigenbelang opzij zet voor dat van het team dus dat zal echt wel drie keer slikken zijn geweest.

If anything ... issie gegroeid als sportman. Je kon alleen duidelijk zien tijdens de persconferentie dat hij er niet lekker mee in z'n vel zat.

Wie er ook WDC wordt ... volgend jaar sinds lange tijd weer drie kampioenen op de baan
Calm down, please!
pi_62548583
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:17 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vind het ook niet echt laf van Kimi. Het is misschien de eerste keer OOIT dat hij z'n eigenbelang opzij zet voor dat van het team dus dat zal echt wel drie keer slikken zijn geweest.
Idd, maar zo kende ik Kimi dan dus ook niet
quote:
If anything ... issie gegroeid als sportman. Je kon alleen duidelijk zien tijdens de persconferentie dat hij er niet lekker mee in z'n vel zat.
Dat was duidelijk zicht- en hoorbaar ja...
quote:
Wie er ook WDC wordt ... volgend jaar sinds lange tijd weer drie kampioenen op de baan
Haha, dat wordt leuk dan, maar heeft de FIA/Mosley dan niet eindelijk wat ze willen? Opnieuw de beslissing in de laatste race?
pi_62548731
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef Sally het volgende:
Haha, dat wordt leuk dan, maar heeft de FIA/Mosley dan niet eindelijk wat ze willen? Opnieuw de beslissing in de laatste race?
Ik weet niet of de FIA dat wil, maar ik vind het erg prima!
Calmer than you are
pi_62548842
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:23 schreef Tarabass het volgende:

[..]

ik vind het logisch dat Kimi Massa voorbij laat maar dat vind ik even logisch als wat Kovalainen doet. dat heeft niks met opgeven te maken, zo maak je de volgende race meer kans om wel goed te presteren. noem het krachten verdelen ofzo
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')