quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
MinderMutsig = Kirsten
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Rikketik = Bart
dat vind ik wel een schone damequote:Op maandag 20 oktober 2008 18:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Pirates.Ik erger me alleen altijd aan Keira Knightley.
primaquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:44 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Jaaah vanavond Piraatjestijd!
Alleen komen er waarschijnlijk vrienden. Dus die moeten maar kop dichthouden & meekijken
Ik vind het eerste deel het mooiste. De andere 2 delen zijn ook gaaf, als ik daaruit moet kiezen kies ikv oor de laatste als het beste deel. Maar deel 1 staat echt op nummer 1 bij mij.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook Pirates kijken. Death men's chest vind ik toch wel de beste eigenlijk
ik zal morgen even melden welke van de 3 ik het vetst vindquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het eerste deel het mooiste. De andere 2 delen zijn ook gaaf, als ik daaruit moet kiezen kies ikv oor de laatste als het beste deel. Maar deel 1 staat echt op nummer 1 bij mij.
Yeah me too. Is jouw username trouwens een verwijzing naar de gelijknamige film ofquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het eerste deel het mooiste. De andere 2 delen zijn ook gaaf, als ik daaruit moet kiezen kies ikv oor de laatste als het beste deel. Maar deel 1 staat echt op nummer 1 bij mij.
Bij Lord of the Rings is deel twee ook mijn favoriet. Ik weet niet waarom, normaal heb ik een hekel aan open eindes... maar bij deze films kan je lekker door fantaserenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LOTR owns, net als The Matrixxquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij Lord of the Rings is deel twee ook mijn favoriet. Ik weet niet waarom, normaal heb ik een hekel aan open eindes... maar bij deze films kan je lekker door fantaseren
Ik ken geen film die zo heet, dus neequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah me too. Is jouw username trouwens een verwijzing naar de gelijknamige film of?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij Lord of the Rings is deel twee ook mijn favoriet. Ik weet niet waarom, normaal heb ik een hekel aan open eindes... maar bij deze films kan je lekker door fantaseren
Ken je deze niet?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken geen film die zo heet, dus nee
Nope. Nooit gezienquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ken je deze niet?
http://www.imdb.com/title/tt0265208/
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar toegegeven wij tukkers lopen meestal wel tien jaar achter qua alles, ik wel iig.
Ik las de boeken al voor er ook maar plannen waren voor de film. Oke, dat is niet waar... maar iig al voordat er bekend werd gemaakt dat er een film van kwam.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de LOTR rage een haat ontwikkeld tegen LOTR en wil er dan ook nooit iets van zien of horen.
ik heb er geen haat tegen ontwikkeld maar ik hoef er ook niet zo nodig iets over te horenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de LOTR rage een haat ontwikkeld tegen LOTR en wil er dan ook nooit iets van zien of horen.
Ik zeg ook niet dat ik iedereen die LOTR gaaf vind een meeloper is?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las de boeken al voor er ook maar plannen waren voor de film. Oke, dat is niet waar... maar iig al voordat er bekend werd gemaakt dat er een film van kwam.
Ik kan dus wel zeggen dat ik een echte fan ben en geen meeloper.
Ik weet niet waarom. Maar ik haat het gewoon.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb er geen haat tegen ontwikkeld maar ik hoef er ook niet zo nodig iets over te horen
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom. Maar ik haat het gewoon.
Viel Spaßquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga even een fobo in elkaar klooien.
dus een neppertquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die TT
Iedereen weet toch al dat ik een importtukker ben?
misschien kon San niks beters bedenkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die TT
Iedereen weet toch al dat ik een importtukker ben?
Dat wordt tijd zegquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga even een fobo in elkaar klooien.
MM had in het vorige topic al gezegd dat dat in de TT moest.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien kon San niks beters bedenken
Ja.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarmee heb jij dat? Ook LOTR?
niet iedereen is zo'n fobo hoer als jouquote:
zou je wel willen oniequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik sta trouwens wel verdacht vaak in de TT. Zijn hier stiekeme liefhebbers van me ofzo?
* TheGirlNextDoor steekt verlegen haar vinger opquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik sta trouwens wel verdacht vaak in de TT. Zijn hier stiekeme liefhebbers van me ofzo?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor steekt verlegen haar vinger op
dat heb ik niet helemaal doorgelezen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MM had in het vorige topic al gezegd dat dat in de TT moest.
maar goed, je bent al soort van geaccepteerd hier, dus je mag blijvenquote:
quote:
Ik niet. Ik heb Pikachu liefquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zou haast dingen gaan vermoeden
Whehehe, da's aardig van jequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar goed, je bent al soort van geaccepteerd hier, dus je mag blijven
[..]
Ik ben al afgekickt heurrquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet iedereen is zo'n fobo hoer als jou
Lord of the Ringsquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hm. Ik weet iets wat jij ook wel leuk vindt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die in combinatie met de vorige.... Maak me gek
Grapje hihiquote:
Ik stem voor aankomend weekend. Dan gaan we het pad der zeven zonden volgen en ontdekken wat ware liefde is.quote:
Je moet naar fotoboek gaan en dan je profiel wijzigen volgens mij, wijst zich vanzelf wel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe het werkt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem voor aankomend weekend. Dan gaan we het pad der zeven zonden volgen en ontdekken wat ware liefde is.
wanneer gaan wij daten?quote:
Filmpje pakken?quote:
Goedd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Filmpje pakken?
Ik ben al een maand niet meer naar de film geweest
Nog films die op het verlanglijstje staan? Ik vind alles mooi.quote:
Héél lachwekkendquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen wil met mij daten
Hoe lachwekkend is dat
Neu, dan zou ik even moeten kijken op de cinestar site, maar ik ben nu te druk met alles bijhouden hierquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog films die op het verlanglijstje staan? Ik vind alles mooi.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:37 schreef Samzz het volgende:
Kan morgen ofzo ook wel.
Ik wil een date met PikachuMaar die is zo druk
Ik officieel ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:37 schreef Samzz het volgende:
Kan morgen ofzo ook wel.
Ik wil een date met PikachuMaar die is zo druk
Ja dat snap ik ook nooit zo goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu, dan zou ik even moeten kijken op de cinestar site, maar ik ben nu te druk met alles bijhouden hier![]()
En ik krijg geen foto's in mn fobo
Oh dat is ook wel een goeie! Machen wir das!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik officieel ook
En ik bedenk mij net dat ik dit weekend ook druk ben.
Ik heb volgende week vakantie, ik kan dan doordeweek wel!
Ik wil ook niet dat jullie gaan postenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nooit zo goedje moet ze wel heel klein doen he.
Oh en doe dat slotje er eens vanaf, zo kan ik niet posten.
En daarbij gelijk 3,50 goedkoper voor een bioskaartje. Win-win!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel een goeie! Machen wir das!
* TheGirlNextDoor aaitquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Damn, ik ben druk geweest vandaag. Krijg nu ineens een vermoeidheidsaanval
Ohhquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat jullie gaan posten
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh Nath, kan je m'n schouders morgen masseren?
Ja nou dat zal wel lukkenquote:
Staan er nu 3. Vind het wel goed zo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja nou dat zal wel lukken.
Leuke foto trouwens in je fobo.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Jezus jullie gaan ineens snel.![]()
Goeie TT.
Ik ga ook even spiekenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Staan er nu 3. Vind het wel goed zo.
iddquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja nou dat zal wel lukken.
Leuke foto trouwens in je fobo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Staan er nu 3. Vind het wel goed zo.
Yeap. Why?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar heb jij toevallig bij AH filiaal 1227 gewerkt?
Die doerak noemde Brabant de mooiste provincie van Nederland.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die doerak noemde Brabant de mooiste provincie van Nederland.Hij verdient een ban!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
iddSuppose that's a compliment?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
iddEens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
Ik zei al, ja.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:25 schreef Rikketik het volgende:
Maar GirlNextDoor, heb jij bij AH 1227 gewerkt? Ik zou echt zweren dat ik je ken, qua gezicht althans.
Hahha, okeequote:Op maandag 20 oktober 2008 20:26 schreef Fems het volgende:
Nath! wat een leuke foto's! Ik heb ook het idee dat ik je wel eens gezien heb. hoewatwaar? geen idee
Oh, sorry, overheen gelezen.quote:
Misschien als je foto's van jou laat zien dat ik jou ook wel herkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh, sorry, overheen gelezen.Ik doe daar altijd mijn boodschappen (en werk er ondertussen) en ik zag je vaak achter de kassa zitten. En nu zag ik je foto's en dacht ik: verrek, die ken ik.
Weet ik eigenlijk niet. Ik werk er nu precies een jaar, misschien heb ik je wel eens in de kantine gezien of zo?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien als je foto's van jou laat zien dat ik jou ook wel herken
Sinds wanneer werk je er dan? Voor of na mijn vertrek?
Oja. Ik ben er sinds december weg.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik werk er nu precies een jaar, misschien heb ik je wel eens in de kantine gezien of zo?
Ik zal wel eens een foto nemen en een fobo openen.
Niet dat ik weet, ik heb ze ook nooit gehoord om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Ik ben er sinds december weg.
Gaan de geruchten nog steeds dat ik gestolen heb?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik heb ze ook nooit gehoord om eerlijk te zijn.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Ik ben er sinds december weg.
Gaan de geruchten nog steeds dat ik gestolen heb?
Weet je ook wie dat had verzonnen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik ging namelijk in gesprek met Rene en Ruud om het te hebben over mijn ontslagbrief. Ze vonden het jammer, ik was een goede cassiere ed. Maar ik vond het niets meer aan bij de AH en vond het zowiezo vrij weinig verdienen. Vandaar dat ik wegging. Uiteindelijk had iemand verzonnen dat ik gestolen zou hebben, en daarom een gesprek kreeg en ontslagen werd
Ik weet niet wie het verzonnen heeft, nee. Ik hoorde later van Nikki en Linda dat die geruchten gingen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Weet je ook wie dat had verzonnen?
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste maanden nauwelijks betrokken was bij de AH. Ik kwam er om te werken en dat was het wel zo'n beetje. Nu ben ik meer op de hoogte van wat in het bedrijf speelt zeg maar.En het is er op zich best leuk sinds de oude garde van de vulploeg grotendeels weg is.
Oh, oké. Zal wel een van de kassameisjes geweest zijn dan. Ben benieuwd wie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het verzonnen heeft, nee. Ik hoorde later van Nikki en Linda dat die geruchten gingen.
Niet echt. Alleen is het duidelijk geworden waarom dat bordje 'Let op uw persoonlijke eigendommen' weg is gehaald bij de AH in Enske.quote:
en waarom is het weggehaald?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet echt. Alleen is het duidelijk geworden waarom dat bordje 'Let op uw persoonlijke eigendommen' weg is gehaald bij de AH in Enske.
nee, computer is te traagquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:58 schreef Blawh het volgende:
En hallo Wouter.
Al bezig met een nieuw model biertafel?
Ik ben nog nooit bij een AH in Enske geweest, zeur dus maar een beetje over hetgeen Nath vertelde een paar posts terug dat er geruchten gingen dat ze zou hebben gestolen.quote:
ok.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een AH in Enske geweest, zeur dus maar een beetje over hetgeen Nath vertelde een paar posts terug dat er geruchten gingen dat ze zou hebben gestolen.
Why?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
vind trouwens de FIPO van deze pagina een beetje schrikbarend
overheen gelezenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Suppose that's a compliment?
Omdat brabant niet de mooiste provincie isquote:
Okeequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
overheen gelezenja das een complimentje uit de oude doos
Ik heb Brabant nog nooit gezien, kan mijn mening er dus niet over gevenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Omdat brabant niet de mooiste provincie is
fipo-hunterquote:
alleen ik mag datquote:
En toch is het je al een aantal topics niet geluktquote:
Overijssel is beterquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef Bob-B het volgende:
Brabant is een mooie provincie met gezellige mensen die wel van een drankje houden. Altijd gezellig.
verpest het nou nietquote:
kloptquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch is het je al een aantal topics niet gelukt
dat is hier ook welquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef Bob-B het volgende:
Brabant is een mooie provincie met gezellige mensen die wel van een drankje houden. Altijd gezellig.
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is hier ook wel
en hier kuj ook nog normaal praten met de mensen.
Zeker niet in dat opzicht, echt totaal niet. Voor het feest moet je in Brabant zijn. "Dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht" Wat Guus Meeuwis zingt is gewoon waar in deze.quote:
Niet mee eensquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zeker niet in dat opzicht, echt totaal niet. Voor het feest moet je in Brabant zijn. "Dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht" Wat Guus Meeuwis zingt is gewoon waar in deze.
wel eens op de zomerfeesten geweest?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zeker niet in dat opzicht, echt totaal niet. Voor het feest moet je in Brabant zijn. "Dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht" Wat Guus Meeuwis zingt is gewoon waar in deze.
quote:
wanneer moet je weer werken bij de mac?quote:
Feesten in Brabant.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer moet je weer werken bij de mac?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Feesten in Brabant.Ik ga er waarschijnlijk studeren maar met carnaval ga ik even terug naar Twente.
quote:
Nee. Gewoon 2 weken niet ingepland omdat op de dagen dat ik beschikbaar ben, ik nu vrij gevraagd had.quote:
Hoeft ook niet, ik zou zeggen, probeer het eens.quote:
Ik woon nu vanaf mijn 3de in Twente, ik weet echt wel hoe het hier zit. Dus ja, ik denk dat ik wel in staat ben om een vergelijk te trekken. Ik dwing je ook niet om me te geloven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel eens op de zomerfeesten geweest?
ok. dat kanquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Gewoon 2 weken niet ingepland omdat op de dagen dat ik beschikbaar ben, ik nu vrij gevraagd had.
dat wil niets zeggen dat je vanaf je 3e in twente woontquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik woon nu vanaf mijn 3de in Twente, ik weet echt wel hoe het hier zit. Dus ja, ik denk dat ik wel in staat ben om een vergelijk te trekken. Ik dwing je ook niet om me te geloven.
Als ik er ben probeer ik het wel, laatste keer in Markelo geweest, dat was afgelopen zomer dan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat wil niets zeggen dat je vanaf je 3e in twente woont
er zijn er zat die nooit naar zomerfeesten gaan
ga je vaak naar zomerfeesten dan?
okquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als ik er ben probeer ik het wel, laatste keer in Markelo geweest, dat was afgelopen zomer dan.
Noujah, ik ken het dan vooral uit Breda en daar wordt de halve stad omgebouwd tot feesttent als er wat te doen is, voetbal, koninginnendag, carnaval. Ook met gewoon stappen is het daar altijd gezellig in de kroegen. Sfeer is goed, politie treedt hard op tegen onrust stokers. Veel mooie vrouwen van HBO(v), NHTV enz.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok
hebben ze in brabant ook van die feesten dan?
tjah, ik vind de sfeer bij ons in de buurt ook altijd wel goed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Noujah, ik ken het dan vooral uit Breda en daar wordt de halve stad omgebouwd tot feesttent als er wat te doen is, voetbal, koninginnendag, carnaval. Ook met gewoon stappen is het daar altijd gezellig in de kroegen. Sfeer is goed, politie treedt hard op tegen onrust stokers. Veel mooie vrouwen van HBO(v), NHTV enz.
leuk nummerquote:
welterustenquote:
Truste.quote:
hell yeahquote:
neuken dan maar?quote:
quote:
Subtiel.quote:
ik ben altijd heel subtielquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Subtiel.![]()
@ MM: Je kunt gaan trollen op FP of in KLB.
dan zitten jij en Bart niet op 1 lijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Trollen moet in LIF, R&P of WFL.
Rikketik = Bartquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Bart?
Maar ik ga toch voor jouw suggestie.Trusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Bart?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Rikketik = Bart
neuk zeOh dat had ik niet begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja.quote:
There is no love sincerer than the love of food.
lekker geneukt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet begrepen.![]()
[..]
Oja.
vluggertjequote:
neuken in een schoon bed. kun je het weer bevlekkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo lekker, een vers bedje.![]()
Vanmiddag het beddengoed gewassen en buiten gehangen, net opgemaakt en gedoucht en nu mijn bed in. Dat is echt een ultiem gevoel.
En dan morgen weer verschonen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuken in een schoon bed. kun je het weer bevlekken
dat is aan jezelfquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dan morgen weer verschonen.
truste davidquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M´n laatste berichtje voor nu; ik ga slapen
w00tquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Van wie was Olga ook alweer een nichtje? Ik ken haar namelijk!
Je kunt nu toch niet weggaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik ga weg. Tot vanavond mensen!
BASGITAAR BASGITAAR BASGITAAR BASGITAAR BASGITAAR BASGITAAR BASGITAAR BASGITAAR BASGITAAR BASGITAAR!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()