niet iedereen is zo'n fobo hoer als jouquote:
zou je wel willen oniequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik sta trouwens wel verdacht vaak in de TT. Zijn hier stiekeme liefhebbers van me ofzo?
* TheGirlNextDoor steekt verlegen haar vinger opquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik sta trouwens wel verdacht vaak in de TT. Zijn hier stiekeme liefhebbers van me ofzo?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor steekt verlegen haar vinger op
dat heb ik niet helemaal doorgelezen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MM had in het vorige topic al gezegd dat dat in de TT moest.
maar goed, je bent al soort van geaccepteerd hier, dus je mag blijvenquote:
quote:
Ik niet. Ik heb Pikachu liefquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zou haast dingen gaan vermoeden
Whehehe, da's aardig van jequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar goed, je bent al soort van geaccepteerd hier, dus je mag blijven
[..]
Ik ben al afgekickt heurrquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet iedereen is zo'n fobo hoer als jou
Lord of the Ringsquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hm. Ik weet iets wat jij ook wel leuk vindt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die in combinatie met de vorige.... Maak me gek
Grapje hihiquote:
Ik stem voor aankomend weekend. Dan gaan we het pad der zeven zonden volgen en ontdekken wat ware liefde is.quote:
Je moet naar fotoboek gaan en dan je profiel wijzigen volgens mij, wijst zich vanzelf wel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe het werkt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem voor aankomend weekend. Dan gaan we het pad der zeven zonden volgen en ontdekken wat ware liefde is.
wanneer gaan wij daten?quote:
Filmpje pakken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |