Niet dat ik weet, ik heb ze ook nooit gehoord om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Ik ben er sinds december weg.
Gaan de geruchten nog steeds dat ik gestolen heb?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik heb ze ook nooit gehoord om eerlijk te zijn.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Ik ben er sinds december weg.
Gaan de geruchten nog steeds dat ik gestolen heb?
Weet je ook wie dat had verzonnen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik ging namelijk in gesprek met Rene en Ruud om het te hebben over mijn ontslagbrief. Ze vonden het jammer, ik was een goede cassiere ed. Maar ik vond het niets meer aan bij de AH en vond het zowiezo vrij weinig verdienen. Vandaar dat ik wegging. Uiteindelijk had iemand verzonnen dat ik gestolen zou hebben, en daarom een gesprek kreeg en ontslagen werd
Ik weet niet wie het verzonnen heeft, nee. Ik hoorde later van Nikki en Linda dat die geruchten gingen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Weet je ook wie dat had verzonnen?
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste maanden nauwelijks betrokken was bij de AH. Ik kwam er om te werken en dat was het wel zo'n beetje. Nu ben ik meer op de hoogte van wat in het bedrijf speelt zeg maar.En het is er op zich best leuk sinds de oude garde van de vulploeg grotendeels weg is.
Oh, oké. Zal wel een van de kassameisjes geweest zijn dan. Ben benieuwd wie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het verzonnen heeft, nee. Ik hoorde later van Nikki en Linda dat die geruchten gingen.
Niet echt. Alleen is het duidelijk geworden waarom dat bordje 'Let op uw persoonlijke eigendommen' weg is gehaald bij de AH in Enske.quote:
en waarom is het weggehaald?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet echt. Alleen is het duidelijk geworden waarom dat bordje 'Let op uw persoonlijke eigendommen' weg is gehaald bij de AH in Enske.
nee, computer is te traagquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:58 schreef Blawh het volgende:
En hallo Wouter.
Al bezig met een nieuw model biertafel?
Ik ben nog nooit bij een AH in Enske geweest, zeur dus maar een beetje over hetgeen Nath vertelde een paar posts terug dat er geruchten gingen dat ze zou hebben gestolen.quote:
ok.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een AH in Enske geweest, zeur dus maar een beetje over hetgeen Nath vertelde een paar posts terug dat er geruchten gingen dat ze zou hebben gestolen.
Why?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
vind trouwens de FIPO van deze pagina een beetje schrikbarend
overheen gelezenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Suppose that's a compliment?
Omdat brabant niet de mooiste provincie isquote:
Okeequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
overheen gelezenja das een complimentje uit de oude doos
Ik heb Brabant nog nooit gezien, kan mijn mening er dus niet over gevenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Omdat brabant niet de mooiste provincie is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |