quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
maakt toch niet meer uit... ben al goedgekeurd!
quote:
Denk jequote:Op maandag 20 oktober 2008 17:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het wel zielig.. dat je voor een half procentje meer rente.. je geld ergens anders neer zet...
en nu je geld kwijt ben..
Nu is een gedeelte van mijn spaargeld van de Staat en.. op een Triple A bank.. dus dat staat wel safe
das een tip die ik nog steeds van me moeder krijg namelijk. 's Ochtends vergeet ik ook echt alles namelijk.quote:
Neequote:
Ik tot een paar dagen van de ING ook niet...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. Maar van de Rabo, heb ik nog weinig slecht nieuws gehoord.
then...what's the problem?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
dat wordt een probleem want die heb ik niet![]()
Op het moment dat de huizenmarkt inkrimpt merkt de Rabo het als eerste waarschijnlijk...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. Maar van de Rabo, heb ik nog weinig slecht nieuws gehoord.
Het aandeel ING verloor al veel waarde.. alleen toen ze al in genoemd werd in een mogelijke overname.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik tot een paar dagen van de ING ook niet...
Zelfde geldt voor Icesave, die was supersterk en het was bijna uitgesloten dat zij failliet gingen. Zeiden ze een paar maanden terug...
Ja, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze minder stabiel of betrouwbaar worden...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het aandeel ING verloor al veel waarde.. alleen toen ze al in genoemd werd in een mogelijke overname.
Dat zeker. als de grootste hypotheekbank ja.. maar in tegenstelling tot de US.. krijg je geen hypotheek bij een pakje boter.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:19 schreef PteV het volgende:
[..]
Op het moment dat de huizenmarkt inkrimpt merkt de Rabo het als eerste waarschijnlijk...
Al is het maar een paar miljoen...quote:
Ach, zelfs een paar ton ben ik best tevreden meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |