quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:19 schreef Californium het volgende:![]()
Hier issie dan...Als ik dan toch mijn kop op internet plaats dan moet er ook en goede foto tussen zitten
En die eerste is niet zo briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Hoe groot?quote:
Ja het is echt vreselijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
jahecht pas als al je doosjes leeg zijn, 1,5 uur ervoor uit trekken om die dingen aan te vullen... Zo'n saaaaaaaai en geestdodend werk
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:19 schreef Californium het volgende:![]()
Hier issie dan...Als ik dan toch mijn kop op internet plaats dan moet er ook en goede foto tussen zitten
En die eerste is niet zo briljant
KuiltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren een stick van 4GB gekocht bij de Kijkshop. €12 nog wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe groot?Ik wil toch wel minimaal 4 GB
handschoenen bij het bijvullen van tipjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja het is echt vreselijkEn ik krijg enorme zweethanden van die latex handschoenen altijd
Ja klopt, kost echt niks meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Gisteren een stick van 4GB gekocht bij de Kijkshop. €12 nog wat.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:08 schreef Californium het volgende:
[..]
handschoenen bij het bijvullen van tipjesZe worden ge-auoclaveerd hoor
Draag alleen handschoenen bij maken van miniprepjes of purificaties ofzo
oh vandaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]Oh onze niet
Wij doen ze gewoon met handschoenen aan in de doosjes en klaar
jij ging werkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:08 schreef Californium het volgende:
[..]
handschoenen bij het bijvullen van tipjesZe worden ge-auoclaveerd hoor
Draag alleen handschoenen bij maken van miniprepjes of purificaties ofzo
Jepquote:
Idd. En dat te bedenken dat ik er ooit een kocht met maar liefst 128 MB voor slecht 45 guldenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja klopt, kost echt niks meer tegenwoordigIk zag er gister 1 van 64 GB voor maar 55 euro
Is dat vervelend?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:14 schreef Bravebart het volgende:
Oh jeuj, ik heb weer internet [ afbeelding ]
Ja, net nu ik er een uur over heb gedaan om mn betand te downloadenquote:
gek he.. ik heb gister een 1TB externe harddisk gekocht voor 100 euro.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Idd. En dat te bedenken dat ik er ooit een kocht met maar liefst 128 MB voor slecht 45 gulden
Ja maar je hebt iig weer internet, beter dan nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, net nu ik er een uur over heb gedaan om mn betand te downloaden
hmmm... opvallende top100quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
20. 090 nicomart
22. 089 Californium
69. 051 Bravebart
92. 043 HostiMeister
en dat terwijl de ANWB alleen maar aanraadde om Rotterdam en Utrecht te mijden..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:30 schreef PteV het volgende:
goeiemoggelwat een chaos rond Arnhem vanochtend
Want?quote:
ook totaal onverwachtquote:
Ja idd, het zou een natuurlijke reactie moeten zijn om Arngem te mijdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dat terwijl de ANWB alleen maar aanraadde om Rotterdam en Utrecht te mijden..
Is dat pijnlijk?quote:
Wel doen hèquote:
Hier ook nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:16 schreef Reflectionne het volgende:
Ik probeer ook te werken steeds.. Maar lukt vandaag neit echt..
Vervelend wel..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:20 schreef PteV het volgende:
[..]
Hier ook niet
Ik moet een Russische man mailen en een kennismigranten procedure in gang zetten, maar kan me er nog niet toe zetten
teruglezen jijquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:26 schreef nicomart het volgende:
aaaaah gossie
Maar ook dan blijf je leuk hoor
Hounietquote:
ja baasquote:
Ik lees nooit terug wattatatadanquote:
quote:
quote:
quote:
[Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik lees nooit terug wattatatadan?!
Stond hier boven al... * OA is spuit 11quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik lees nooit terug wattatatadan?!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
[Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjas
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Stond hier boven al... * OA is spuit 11![]()
quote:
En nu die E-coli verder ontledenquote:
Vanavondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:34 schreef PteV het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Ik ben naar het openingsconcert geweest, was vet!
Inderdaad!! En MB en GM zijn niet eens de enige leuke dignen voor mij deze maand..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:38 schreef nicomart het volgende:
wat een leuke dingen gaan jullie opeens doen
Ik heb net besloten dat mijn verjaardagsparty halloweenstijl wordt
In de Achterhoek ook niet.. :pquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:51 schreef OA het volgende:
Halloween... daar doen wij in de Randstad niet aan...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:51 schreef OA het volgende:
Ja, daar werk ik, maar ik woon in Vlaardingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je merkte vorig keer nog op dat jij nu aan de andere kant van de Noord zit
Het is geen carnaval
eigenlijk wel natuurlijk, maar dat moet je niet doorvertellen.
Ik geef toe dat ik liever buiten de Randstad wil wonen ja... Maar niet vanwege carnaval, halloween, etc...quote:
quote:
Fout. Vlaardingen doet wel degelijk aan Halloween. Het wordt namelijk elk jaar in mijn buurt gehouden en mijn buurvrouw organiseert de boel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:51 schreef OA het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemiddag.
Ik ben zojuist uitgenodigd voor een gesprek voor een afstudeerstage.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Fout. Vlaardingen doet wel degelijk aan Halloween. Het wordt namelijk elk jaar in mijn buurt gehouden en mijn buurvrouw organiseert de boel.Samenvatting: Een avond vol "vreemde" herhalingen van zogenaamd enge geluiden.. (wooooohohooooooo, muahahahahaha, krakende deur etc.) en 10 minuten deels-verklede kinderen die alleen meelopen voor het snoep. Wel leuk: lachwekkende kostuums van de buren
Ik woon midden in het centrum, maar daar heb ik nog nooit iets gezienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:54 schreef OA het volgende:
Wellicht gebeurt het wel in de volksbuurten, maar daar woon ik niet.
Dank je. Een bank/verzekeraar, met een opdracht m.b.t. doorbelasten van kosten IT aan afdelingen die de diensten van de IT afnemen. Lijkt me een erg interessante opdracht, ook omdat IT eigenlijk mijn hele opleiding weinig aan bod is geweest, maar het wel iets is waarin ik geïnteresseerd ben. En het is weer eens iets anders dan alle opdrachten over AO/IC die veel aangeboden worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:19 schreef PteV het volgende:
[..]Congrats! Vertel, welk bedrijf, welke opdracht?
Welke opleiding volg je? Het klinkt idd wel interessantquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dank je. Een bank/verzekeraar, met een opdracht m.b.t. doorbelasten van kosten IT aan afdelingen die de diensten van de IT afnemen. Lijkt me een erg interessante opdracht, ook omdat IT eigenlijk mijn hele opleiding weinig aan bod is geweest, maar het wel iets is waarin ik geïnteresseerd ben. En het is weer eens iets anders dan alle opdrachten over AO/IC die veel aangeboden worden.
Hbo Bedrijfseconomie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:24 schreef PteV het volgende:
[..]
Welke opleiding volg je? Het klinkt idd wel interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |