abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62583245
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef TryX het volgende:

[..]

Vaak is dat niet moeilijk, hoe grotere bek ze hebben op het forum des te vaker blijken dat juist de gassies te zijn die wegkwijnen met hun "sociaal" leven.. De persoon in deze kwestie wil hier popie jopie zijn in dit topic. Terwijl de onderwerp van dit topic nu eigenlijk wel gevlogen is.
Waar blijkt dat dan uit, vleesgeworden drama dat je d'r rondloopt?

Verlicht me.
pi_62583298
We gaan trouwens ernstig offtopic, op dit moment.

Terug naar de kern van de zaak: Wat is er mis met Pink Floyd?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:58:56 #203
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62583308
quote:

[..]

Vaak is dat niet moeilijk, hoe grotere bek ze hebben op het forum des te vaker blijken dat juist de gassies te zijn die wegkwijnen met hun "sociaal" leven.. De persoon in deze kwestie wil hier popie jopie zijn in dit topic. Terwijl de onderwerp van dit topic nu eigenlijk wel gevlogen is.
Jij ontmoet dagelijks mensen met een grote mond op internet in het echt?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62583332
Als je vaak naar feestjes gaat is PF echt leuk en handig!
Gewoon forum mijden,..
pi_62583356
quote:

[..]

Inderdaad, mensen die posts als deze en deze posten hebben hoogstwaarschijnlijk geen sociaal leven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62583400
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:56 schreef Beauregard het volgende:
FOK!, daarentegen, is uitermate geschikt voor discussie's op niveau. Altijd wel lowlifes die happen, optreden als kanonnenvoer en uiteindelijk schuimbekkend ten onder gaan. Lekker ongecompliceerd vermaak.
Wat is het toch weer een genot om zulke posts te lezen
Chapeau
pi_62583418
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Mij aanspreken als 'domme boer', maar zelf een verhaal neergooien op zo'n manier en bol van de fouten dat zelfs een echte domme boer zou sterven van het lachen.

De volgende keer dat ik iets post en het risico loop dat het door jou gelezen zal worden zal ik sarcasme-tags gebruiken, voor jouw gemak. Lijkt je dat iets?

Even oefenen.

[sarcasme] bla bla bla [/sarcasme].

Gaat dat werken voor jou denk je? Laat het me even weten.

En verder erg typerend dat iemand, die zelf overkomt als een ontzettend dom creatuur met een negatief IQ, mij 'nerd-achtig type' of 'geitenwollensok student' gaat noemen. Daar ga ik niet eens op in. Wat een simpelheid.
Dan had jij nu dood neer moeten vallen.

Het is allemaal net maar hoe je het opvat. Echter wil je doen overkomen als een zeer intelligent persoon die boven alles en iedereen staat.

De werkelijkheid is dat dit een forum is, en jij hoogstwaarschijnlijk 7 kleuren stront had gescheten in het echt.
Oftewel een Internet-hero. Kom je thuis iets tekort ? Geen vrouw/kinderen vriendin? Te weinig salaris?

De sarcasme tags zijn misschien wel relevant voor jou inderdaad. Erg gemakkelijk aangezien jij totaal niet kan overkomen zoals je het bedoeld, wat wel weer gebrek aan socialiteit aangeeft. (zelfs op een forum !!)
Mooi kunnen typen op een forum is heel leuk en aardig, bewijs je eerst eens real-life. Als het op feesten/sociale contacten/vrouwen/seks e.d aankomt kruip je het liefst weer weg achter je PC/Laptop om andere mensen op het forum proberen af te zeiken.

By the way, het forum gaat nog altijd over PF, niet om jou internet-hero gedrevenheid. Geeft alleen maar meer aan wat voor triest figuur je daadwerkelijk bent

Oei, "simpelheid" waarheid te hard voor je?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_62583459
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:03 schreef TryX het volgende:

[..]

Dan had jij nu dood neer moeten vallen.

Het is allemaal net maar hoe je het opvat. Echter wil je doen overkomen als een zeer intelligent persoon die boven alles en iedereen staat.

De werkelijkheid is dat dit een forum is, en jij hoogstwaarschijnlijk 7 kleuren stront had gescheten in het echt.
Oftewel een Internet-hero. Kom je thuis iets tekort ? Geen vrouw/kinderen vriendin? Te weinig salaris?

De sarcasme tags zijn misschien wel relevant voor jou inderdaad. Erg gemakkelijk aangezien jij totaal niet kan overkomen zoals je het bedoeld, wat wel weer gebrek aan socialiteit aangeeft. (zelfs op een forum !!)
Mooi kunnen typen op een forum is heel leuk en aardig, bewijs je eerst eens real-life. Als het op feesten/sociale contacten/vrouwen/seks e.d aankomt kruip je het liefst weer weg achter je PC/Laptop om andere mensen op het forum proberen af te zeiken.

By the way, het forum gaat nog altijd over PF, niet om jou internet-hero gedrevenheid. Geeft alleen maar meer aan wat voor triest figuur je daadwerkelijk bent

Oei, "simpelheid" waarheid te hard voor je?
Dit is precies wat Beauregard aangeeft. Mensen die het allemaal veel te serieus nemen en zich veel te makkelijk op de kast laten jagen. Altijd leuk om te zien
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:09:00 #209
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62583552
Gaat nergens meer over huh? Zal deze straks eens opschonen denk ik.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')