quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef Beauregard het volgende:[..]
Mij aanspreken als 'domme boer', maar zelf een verhaal neergooien op zo'n manier en bol van de fouten dat zelfs een echte domme boer zou sterven van het lachen.

De volgende keer dat ik iets post en het risico loop dat het door jou gelezen zal worden zal ik sarcasme-tags gebruiken, voor jouw gemak. Lijkt je dat iets?
Even oefenen.
[sarcasme] bla bla bla [/sarcasme].
Gaat dat werken voor jou denk je? Laat het me even weten.
En verder erg typerend dat iemand, die zelf overkomt als een ontzettend dom creatuur met een negatief IQ, mij 'nerd-achtig type' of 'geitenwollensok student' gaat noemen. Daar ga ik niet eens op in. Wat een simpelheid.

Dan had jij nu dood neer moeten vallen.
Het is allemaal net maar hoe je het opvat. Echter wil je doen overkomen als een zeer intelligent persoon die boven alles en iedereen staat.
De werkelijkheid is dat dit een forum is, en jij hoogstwaarschijnlijk 7 kleuren stront had gescheten in het echt.
Oftewel een Internet-hero. Kom je thuis iets tekort ? Geen vrouw/kinderen vriendin? Te weinig salaris?
De sarcasme tags zijn misschien wel relevant voor jou inderdaad. Erg gemakkelijk aangezien jij totaal niet kan overkomen zoals je het bedoeld, wat wel weer gebrek aan socialiteit aangeeft. (zelfs op een forum

!!)
Mooi kunnen typen op een forum is heel leuk en aardig, bewijs je eerst eens real-life. Als het op feesten/sociale contacten/vrouwen/seks e.d aankomt kruip je het liefst weer weg achter je PC/Laptop om andere mensen op het forum proberen af te zeiken.
By the way, het forum gaat nog altijd over PF, niet om jou internet-hero gedrevenheid. Geeft alleen maar meer aan wat voor triest figuur je daadwerkelijk bent
Oei, "simpelheid" waarheid te hard voor je?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.