werkt goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:10 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Echt... want dan ga ik het vanavond gelijk uitproberen, heb wel weer ff zin in n potje heerlijk baggeren op de wc
Hem moeten we een cursus humor voor zijn verjaardag cadeau doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik ben een ontzettende loser.
cerror
waarom denk je dat ik hier zitquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik haat IT-ers, stelletje lamme flikkers.
Als ik daar een topic voor zou openen.. zou ik dan een ban krijgen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hem moeten we een cursus humor voor zijn verjaardag cadeau doen
We zijn niet allemaal IT-ers...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Vlindermes het volgende:
Dus dit zou bijna een "ITérs hebben geen reet te doen op hun werk" moeten zijn?
tuurlijk nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik daar een topic voor zou openen.. zou ik dan een ban krijgen?
laat dat maar olp ofzo maar overquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Moozzie het volgende:
Hey daar hebben we runx [ afbeelding ]
idd een of andere werkloze vrijgezelle hippie die mij een kansloze loser noemtquote:
Je maakt je naam wel waar, er staat toch "bijna" Sgele!quote:
nietus ik lijk er helemaal niet opquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Moozzie het volgende:
Hey daar hebben we runx [ afbeelding ]
op die van: Crazy-M, kom er maar in...quote:
Waar haalt dat walgelijk stuk vreten het lef vandaan om jou zo te noemenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd een of andere werkloze vrijgezelle hippie die mij een kansloze loser noemt
Hij mag niet bannen en zoiets mag je gewoon zeggenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zullen we 'm gaan klappen!?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd een of andere werkloze vrijgezelle hippie die mij een kansloze loser noemt
nog 8 minutenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar haalt dat walgelijk stuk vreten het lef vandaan om jou zo te noemen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
WHEHEHE WOEEEEEEEEEEEEEEEEEE TOT 10 MINUTEN![]()
Moet ik daar echt op antwoorden?quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAAHAHHA
Moozzie, you're my god
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:21 schreef Runx het volgende:
[..]
nietus ik lijk er helemaal niet op
wel vet mijn eigen smile , dat had BAAS niet eens
Ja das alweer zo'n 15 minuten geleden hequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:23 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Wou dat ik het zelfde kon zeggen.. Nu nog n uurtje en 5 min![]()
quote:
Ja want ik hoop op een jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet ik daar echt op antwoorden?
Moozzie, player.quote:
Nee want Barra komt als het goed is vanaaf nog ff toch Bar?quote:
awwww ik niet..quote:
player zo word ik ook altijd in spellen genoemdquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Moozzie, player.
Ik voeg je vanavond wel ff toe op PS3, ok?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:24 schreef Sgele het volgende:
Wanneer is Cerrror jarig?
nou..daar gaan we
vlak achter: You lose ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef Runx het volgende:
[..]
player zo word ik ook altijd in spellen genoemd
GRRRRRRRRRR iets over koffie mompel enzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
jewaits keukenprinsesje!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee want Barra komt als het goed is vanaaf nog ff toch Bar?
Dus ik moet gaan koken
Lata boy, veel plezier met pipi machen. Houd em goed vast. Desnoods met pincetquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:27 schreef Runx het volgende:
mensen ze zeggen afscheid nemen bestaad niet , dus wel
ik moet pipi machen en zoals jullie weten duurt dat 3 min , en 3 min verder is het 16.30 dus wanneer ik vrij benstrakke planning
iedereen die nog moet werken werkze
tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |