werkt goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:10 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Echt... want dan ga ik het vanavond gelijk uitproberen, heb wel weer ff zin in n potje heerlijk baggeren op de wc
Hem moeten we een cursus humor voor zijn verjaardag cadeau doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik ben een ontzettende loser.
cerror
waarom denk je dat ik hier zitquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik haat IT-ers, stelletje lamme flikkers.
Als ik daar een topic voor zou openen.. zou ik dan een ban krijgen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hem moeten we een cursus humor voor zijn verjaardag cadeau doen
We zijn niet allemaal IT-ers...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Vlindermes het volgende:
Dus dit zou bijna een "ITérs hebben geen reet te doen op hun werk" moeten zijn?
tuurlijk nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik daar een topic voor zou openen.. zou ik dan een ban krijgen?
laat dat maar olp ofzo maar overquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Moozzie het volgende:
Hey daar hebben we runx [ afbeelding ]
idd een of andere werkloze vrijgezelle hippie die mij een kansloze loser noemtquote:
Je maakt je naam wel waar, er staat toch "bijna" Sgele!quote:
nietus ik lijk er helemaal niet opquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Moozzie het volgende:
Hey daar hebben we runx [ afbeelding ]
op die van: Crazy-M, kom er maar in...quote:
Waar haalt dat walgelijk stuk vreten het lef vandaan om jou zo te noemenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd een of andere werkloze vrijgezelle hippie die mij een kansloze loser noemt
Hij mag niet bannen en zoiets mag je gewoon zeggenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zullen we 'm gaan klappen!?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd een of andere werkloze vrijgezelle hippie die mij een kansloze loser noemt
nog 8 minutenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar haalt dat walgelijk stuk vreten het lef vandaan om jou zo te noemen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
WHEHEHE WOEEEEEEEEEEEEEEEEEE TOT 10 MINUTEN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |