SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Moos?quote:
moos is een joodquote:
Gammaquote:
Serieus Debs, dit gaat niet goed hoorquote:
Ow fuck sorryquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zonder cerror is ebola een erge ziekte... nu denken mensen met ebola "het had altijd nog erger kunnen zijn, ik ben cerror niet"
neehoor grapje cerror.... ik meen het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bedoelt dat 'ie "speciaal" is?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:30 schreef Wellwater-Conspiracy het volgende:
Cerror is best grappig, je moet em alleen begrijpen en willen begrijpen.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow fuck sorrywaar het hart vol van is he
Hij is andersquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je bedoelt dat 'ie "speciaal" is?
zou best kunnen maar ik begrijp ook geen zak van de dingen die ie uitkraamdquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je bedoelt dat 'ie "speciaal" is?
Als je dat niet snapt... en je vind hem wel grappig... vreemdquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:33 schreef Wellwater-Conspiracy het volgende:
[..]
zou best kunnen maar ik begrijp ook geen zak van de dingen die ie uitkraamd
waar lees jij dat ik em grappig vind?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt... en je vind hem wel grappig... vreemd
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:36 schreef Wellwater-Conspiracy het volgende:
[..]
waar lees jij dat ik em grappig vind?
quote:Cerror is best grappig
quote:
je faalt aarslikker! tot aan je elleboog ofzo?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:36 schreef Wellwater-Conspiracy het volgende:
[..]
waar lees jij dat ik em grappig vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |