abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62576354
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:46 schreef GI het volgende:

[..]

Die is inderdaad het moeilijkste, maar desnoods ga ik ergens runecloth lopen verzamelen
Ben er inderdaad al een paar dagen mee bezig, deels in de veronderstelling dat ik als Draenai wel gewoon de gnome mounts zou kunnen kopen, maar niet gebruiken. Toen bedacht ik me dat dat eigenlijk wel dom was en toen maar gewoon 5 Netherdrakes gekocht voor m'n Albino Drake.
Wil nu wel alsnog exalted worden met Gnomeregan Exiles, moet nog 1.5k (zonder Runecloth - is me te duur na al die mounts) Probeer maar gewoon zoveel mogelijk low level quests te doen, in de hoop dat ze Gnome rep geven.
Trouwens, met Halloween zit er een jongetje ergens in SW bij die Cathedral (geen idee hoe dat plein heet) die wil snoepjes van alle grote steden en geeft +250 alliance rep erbij.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:59:06 #152
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_62576403
Mijn eigen UI is klaar (naja, altijd wel wat aan te verbeteren uiteindelijk):

Hele lijst aan addons, en omdat ik niet in party / raid zat zie je die frames niet, plus geen recount of omen, die rechts onder de minimap tevoorschijn komen.
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:59:21 #153
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62576413
quote:
[b]Op woensdag 22 oktober 2008 10:56
Trouwens, met Halloween zit er een jongetje ergens in SW bij die Cathedral (geen idee hoe dat plein heet) die wil snoepjes van alle grote steden en geeft +250 alliance rep erbij.
Is ook zo met children's week geloof ik.

Maar ff wat anders;
op realm forum is net dit door iemand gepost;
quote:
Hello people.

Im a member of the Followers of Jesus (FoJ) network, who is a fairly modern part of the Christian church, who are trying to reach out to you young people, both male and female, and to hear your opinions on God.
We have guilds and networks in most modern MMO's such as WAR, Age Of Conan, Ultima online, Everquest and so on, and we would now wish to set up a base of operations as we like to call it here on Azjol-Nerub.

We got a lot of possitive AND negative response to this in all of the previous games, and we state right here: We do NOT want to ram you with our belifes, the guild will simply be a guild for belivers in god, and we will not judge anyone, just a guild that shares faith, and want to enjoy this lovely game.

Please tell me what you think of this idea, to create a FoJ guild on Azjol-nerub.
Both possitive and negative feedback are most welcome.

Good day!
Virtuele Jehova's
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:59:38 #154
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_62576417
* Gnomeregan Exiles
* 5842/21000

Dat zal iets meer zijn ondertussen omdat ik al wat IF dingen heb gedaan. Ik ga straks gewoon met mijn level 70 in het startlandje van de gnomes ronlopen. Hoop geloop en gedoe maar met een mount is dat nog redelijk rap. Ben benieuwd hoe ver ik kom als ik dat heb gedaan.

Loop ook gnomeregan nog wel een keertje door om die quests te doen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:03:18 #155
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62576525
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:59 schreef GI het volgende:

Loop ook gnomeregan nog wel een keertje door om die quests te doen.
Die dungeon haat ik pas echt vanuit mijn hart. Ik heb regelmatig guildies met een boost maar ik ga NIET naar Gnomeregan... ik heb werkelijk trauma's van die plek.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:05:18 #156
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_62576571
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:03 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Die dungeon haat ik pas echt vanuit mijn hart. Ik heb regelmatig guildies met een boost maar ik ga NIET naar Gnomeregan... ik heb werkelijk trauma's van die plek.
Ik heb me er nooit doorheengezet. Maar dit, en http://wotlk.wowhead.com/?achievement=634 in combinatie met http://wotlk.wowhead.com/?achievement=1283 geven mij toch nog genoeg drang om hem 1 keer helemaal te doorlopen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 oktober 2008 @ 11:10:32 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62576699
1x in Gnomer geweest en NOOIT WEER!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62576825
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:59 schreef Murloc het volgende:
Virtuele Jehova's
Één van onze belangrijkste guild rules:
Keep religion, politics and race out of /g
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 oktober 2008 @ 11:25:42 #159
Rawr
pi_62577109
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Één van onze belangrijkste guild rules:
Keep religion, politics and race out of /g
Precies, bewaar dat maar voor irl
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62577175
Kan mij nog goed een paar discussie herinneren over Irak/Afghanistan. Stel je voor: een aantal linkse rakkers die niks van het leger willen weten (zoals ik) en een paar soldaten waarvan er 3 ooit in oorlogsgebieden aan het werk zijn geweest. Gaat niet werken.
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 oktober 2008 @ 11:34:15 #161
Rawr
pi_62577328
Hmm, vnavond maar proberen om zoveel mogelijk van Kalimdor te exploren. Ik vraag me alleen het volgende af: als ik (als hordie) op Teldrassil landt en Darnassus binnen ren en daar sterf, rez ik dan in of buiten Darnassus?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:38:29 #162
94617 Ps2K
pi_62577445
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, vnavond maar proberen om zoveel mogelijk van Kalimdor te exploren. Ik vraag me alleen het volgende af: als ik (als hordie) op Teldrassil landt en Darnassus binnen ren en daar sterf, rez ik dan in of buiten Darnassus?
Als horde is het heel moeilijk om op teldrasil te komen. Volgens mij kom je de boot niet eens op
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_62577744
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:59 schreef Murloc het volgende:

[..]

Is ook zo met children's week geloof ik.

Maar ff wat anders;
op realm forum is net dit door iemand gepost;
[..]

Virtuele Jehova's
Meh, dat is gewoon een troll
pi_62578153
Wat zijn Heroics makkelijk geworden zeg, het was al simpel, nu is er nog 0,0 uitdaging...

En als ik dan ook nog bedenk dat alle pre-80 instances in WotLK ook weer met 2 ogen dicht en 1 hand op de rug gedaan kunnen worden, ga ik nog even goed nadenken of ik WotLK wel aan ga schaffen…
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_62578604
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:59 schreef PBateman1978 het volgende:
ga ik nog even goed nadenken of ik WotLK wel aan ga schaffen…
Ach stel je niet aan joh.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:18:00 #166
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_62578691
Dat eeuwige geneuzel van mensen die het niet meer leuk vinden om dit en dat.

Je bent net weer begonnen met een res-scroll. Schijnbaar vind je het spel dus leuk genoeg om terug te komen, ik snap echt niet dat je jaren op lvl70 met gear zit te klieren. Update na update na raid na raid. Komt er EINDELIJK nieuwe content. EINDELIJK nieuwe dingen. Speel je het niet, want het is te makkelijk voor anderen om even goed te worden!

*zucht*
pi_62578841
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:47 schreef Elmowan het volgende:

[..]

Meh, dat is gewoon een troll
Nee man, een tauren.
pi_62579310
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat zijn Heroics makkelijk geworden zeg, het was al simpel, nu is er nog 0,0 uitdaging...

En als ik dan ook nog bedenk dat alle pre-80 instances in WotLK ook weer met 2 ogen dicht en 1 hand op de rug gedaan kunnen worden, ga ik nog even goed nadenken of ik WotLK wel aan ga schaffen…
Probeer het eens idd met je lul te spelen. Kijken of dat enige uitdaging biedt.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_62579379
Mijn uitdagingen haal ik uit solo spel. Als het dan niet lukt ligt dat A) dat het echt te moeilijk is of B) je zelf niet goed genoeg bent. Het grote voordeel ten opzichte van parties of raids is dat het nooit aan iemand anders ligt. En ik weet dat ik een stuk beter ben dan 80% van de andere. Ook de belangrijkste reden dat ik gestopt ben met full time raiden. Er zijn altijd minstens 5 mensen die daar niet thuis horen om wat voor een reden dan ook.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:47:21 #170
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62579513
Ik heb dus http://www.wowhead.com/?item=32329 roll gewonnen op Gorefiend om mn T4 head te upgraden, komt iedereen naar me toe "OMG, DAT IS PRIEST GEAR BLABLABLA", "OMG WARLOCK WITH SPIRIT YOU SUCK"
en andere die komen zeiken dat ik felhunter gebruik als affli en niet imp. Sommige mensen.
l2RTFM.

Als er mp5 op zat zouden ze trouwens wel gelijk hebben, net als healers die niet op +hit gear moeten rollen.

[ Bericht 9% gewijzigd door OFfSprngr op 22-10-2008 12:54:48 ]
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_62579549
Ah, Blizzard-medewerkers hiero ?
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:18 schreef GI het volgende:
Dat eeuwige geneuzel van mensen die het niet meer leuk vinden om dit en dat.

Je bent net weer begonnen met een res-scroll. Schijnbaar vind je het spel dus leuk genoeg om terug te komen, ik snap echt niet dat je jaren op lvl70 met gear zit te klieren. Update na update na raid na raid. Komt er EINDELIJK nieuwe content. EINDELIJK nieuwe dingen. Speel je het niet, want het is te makkelijk voor anderen om even goed te worden!

*zucht*
Volgens mij begrijp je me totaal niet, ik raid al heel lang niet meer hoor, en het interesseert me geen reet of anderen ‘’beter’’ zijn dan ik wat gear betreft.

Waar het mij om ging, is dat het gewoon EXTREEM makkelijk is nu, Heroic SL was altijd best pittig kan ik me herinneren, eergisteren waren we in 35 minuten klaar, en heb ik amper echt op hoeven letten, hoefde niet meer te Sappen, gewoon hele groups pullen en binnen een paar seconden neerleggen.

Verder kan ik me herinneren dat in TBC we alle pre-70 instances ook heel simpel deden, omdat die instances gemaakt waren met ‘’nieuwe 60ers in quest-greens’’ in het achterhoofd, dit zal dus waarschijnlijk weer gebeuren in WotLK, en als je dan in PvP epics of Kara gear of weet ik veel wat rondloopt, dan zul je wederom veel te makkelijk door al die instances heen rennen.

En dat terwijl ik het leukste aan WoW altijd vond om moeilijke 5-mans te doen met een vast groepje.

Ach ja, schijnbaar mag je hier niets negatiefs meer neerzetten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_62579578
Waarom zit iedereen zo te huilen Ten eerste is de hp van alle mobs gescaled. Wat dus betekend dat ze veel minder hp hebben. Dan zijn ook nog alle classes sterker geworden door nieuwe abilities/buffs.

In WOTLK komt dat weer helemaal goed waarschijnlijk, in deze patch is iedereen gewoon eventjes overpowered om de smaak van de expansion te pakken te krijgen.
pi_62579848
Ik kan nu alle pre-tbc dungeons die ooit 5, 10 of 15 man waren solo doen. En dat vind ik leuk. Ook het overgrote gedeelte van de 5 man non-heroic tbc dungeons kan ik solo doen.

Op level 80 hoop ik zelfs dat alle pre-tbc 20 man dungeons ook solo te doen zijn. En hetzelfde in Kara, ZA en alle tbc heroics. De eerste keer Hakkar solo omlegd hebben, schreeuwt om een dansje
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:04:56 #174
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_62580012
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan nu alle pre-tbc dungeons die ooit 5, 10 of 15 man waren solo doen. En dat vind ik leuk. Ook het overgrote gedeelte van de 5 man non-heroic tbc dungeons kan ik solo doen.

Op level 80 hoop ik zelfs dat alle pre-tbc 20 man dungeons ook solo te doen zijn. En hetzelfde in Kara, ZA en alle tbc heroics. De eerste keer Hakkar solo omlegd hebben, schreeuwt om een dansje
*eensch*
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:06:22 #175
94617 Ps2K
pi_62580051
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:59 schreef stbabylon het volgende:

Hakkar solo? ik weet niet of je Hakkar ooit gedaan hebt maar je zult er iig een beetje hulp bij nodig hebben
Ik wil nog wel eens Hakkar omleggen zonder al die andere bosses eerst te doen

Osirian zou solo nog wel te doen zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')