Ben er inderdaad al een paar dagen mee bezig, deels in de veronderstelling dat ik als Draenai wel gewoon de gnome mounts zou kunnen kopen, maar niet gebruiken. Toen bedacht ik me dat dat eigenlijk wel dom was en toen maar gewoon 5 Netherdrakes gekocht voor m'n Albino Drake.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:46 schreef GI het volgende:
[..]
Die is inderdaad het moeilijkste, maar desnoods ga ik ergens runecloth lopen verzamelen
Is ook zo met children's week geloof ik.quote:[b]Op woensdag 22 oktober 2008 10:56
Trouwens, met Halloween zit er een jongetje ergens in SW bij die Cathedral (geen idee hoe dat plein heet) die wil snoepjes van alle grote steden en geeft +250 alliance rep erbij.
Virtuele Jehova'squote:Hello people.
Im a member of the Followers of Jesus (FoJ) network, who is a fairly modern part of the Christian church, who are trying to reach out to you young people, both male and female, and to hear your opinions on God.
We have guilds and networks in most modern MMO's such as WAR, Age Of Conan, Ultima online, Everquest and so on, and we would now wish to set up a base of operations as we like to call it here on Azjol-Nerub.
We got a lot of possitive AND negative response to this in all of the previous games, and we state right here: We do NOT want to ram you with our belifes, the guild will simply be a guild for belivers in god, and we will not judge anyone, just a guild that shares faith, and want to enjoy this lovely game.
Please tell me what you think of this idea, to create a FoJ guild on Azjol-nerub.
Both possitive and negative feedback are most welcome.
Good day!
Die dungeon haat ik pas echt vanuit mijn hart. Ik heb regelmatig guildies met een boost maar ik ga NIET naar Gnomeregan... ik heb werkelijk trauma's van die plek.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:59 schreef GI het volgende:
Loop ook gnomeregan nog wel een keertje door om die quests te doen.
Ik heb me er nooit doorheengezet. Maar dit, en http://wotlk.wowhead.com/?achievement=634 in combinatie met http://wotlk.wowhead.com/?achievement=1283 geven mij toch nog genoeg drang om hem 1 keer helemaal te doorlopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die dungeon haat ik pas echt vanuit mijn hart. Ik heb regelmatig guildies met een boost maar ik ga NIET naar Gnomeregan... ik heb werkelijk trauma's van die plek.
Precies, bewaar dat maar voor irlquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Één van onze belangrijkste guild rules:
Keep religion, politics and race out of /g
Als horde is het heel moeilijk om op teldrasil te komen. Volgens mij kom je de boot niet eens opquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, vnavond maar proberen om zoveel mogelijk van Kalimdor te exploren. Ik vraag me alleen het volgende af: als ik (als hordie) op Teldrassil landt en Darnassus binnen ren en daar sterf, rez ik dan in of buiten Darnassus?
Meh, dat is gewoon een trollquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:59 schreef Murloc het volgende:
[..]
Is ook zo met children's week geloof ik.
Maar ff wat anders;
op realm forum is net dit door iemand gepost;
[..]
Virtuele Jehova's
Ach stel je niet aan joh.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:59 schreef PBateman1978 het volgende:
ga ik nog even goed nadenken of ik WotLK wel aan ga schaffen…
Probeer het eens idd met je lul te spelen. Kijken of dat enige uitdaging biedt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat zijn Heroics makkelijk geworden zeg, het was al simpel, nu is er nog 0,0 uitdaging...
En als ik dan ook nog bedenk dat alle pre-80 instances in WotLK ook weer met 2 ogen dicht en 1 hand op de rug gedaan kunnen worden, ga ik nog even goed nadenken of ik WotLK wel aan ga schaffen…
Volgens mij begrijp je me totaal niet, ik raid al heel lang niet meer hoor, en het interesseert me geen reet of anderen ‘’beter’’ zijn dan ik wat gear betreft.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:18 schreef GI het volgende:
Dat eeuwige geneuzel van mensen die het niet meer leuk vinden om dit en dat.
Je bent net weer begonnen met een res-scroll. Schijnbaar vind je het spel dus leuk genoeg om terug te komen, ik snap echt niet dat je jaren op lvl70 met gear zit te klieren. Update na update na raid na raid. Komt er EINDELIJK nieuwe content. EINDELIJK nieuwe dingen. Speel je het niet, want het is te makkelijk voor anderen om even goed te worden!
*zucht*
*eensch*quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan nu alle pre-tbc dungeons die ooit 5, 10 of 15 man waren solo doen. En dat vind ik leuk. Ook het overgrote gedeelte van de 5 man non-heroic tbc dungeons kan ik solo doen.
Op level 80 hoop ik zelfs dat alle pre-tbc 20 man dungeons ook solo te doen zijn. En hetzelfde in Kara, ZA en alle tbc heroics. De eerste keer Hakkar solo omlegd hebben, schreeuwt om een dansje
Hakkar solo? ik weet niet of je Hakkar ooit gedaan hebt maar je zult er iig een beetje hulp bij nodig hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan nu alle pre-tbc dungeons die ooit 5, 10 of 15 man waren solo doen. En dat vind ik leuk. Ook het overgrote gedeelte van de 5 man non-heroic tbc dungeons kan ik solo doen.
Op level 80 hoop ik zelfs dat alle pre-tbc 20 man dungeons ook solo te doen zijn. En hetzelfde in Kara, ZA en alle tbc heroics. De eerste keer Hakkar solo omlegd hebben, schreeuwt om een dansje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |