Ik heb gewoon geraid, maar waarom zouden volgens jou alle raids een week down mogen blijven?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Alle instances waren down afaik. Vandaar ook alle raids. Imo mogen ze nog wel een weekje ofzo down blijven. (Jammer van HH dan maar goed.)
Jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal in je nopjes met het achievement systeem zeker
En dat terwijl ik meer een PVE'er dan PVPer benquote:Your gamerDNA is:
Killer
Result Signature Get This Signature
The Killer motto: "No enemy left standing!" Description:
It's the thrill of the kill. Trophies are okay, but that momentary rush attained from besting an opponent is what it's all about.
People with high Killer scores prefer the player-versus-player aspect of any game more than anything offered by the environment. They relish the adrenaline and challenge of pitting themselves against real people. Not all Killers are gankers as some critics claim. While getting the jump on the unprepared for a quick kill is important fun for some Killers, many prefer group PvP and revel in a well executed team maneuver that blows away the opposing side.
Ik ben van de week op mijn mage stockades en deadmines meteen maar doorgelopen terwijl ik de exploring aan het afronden wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil nog wel die achievement halen dat je elk gebied compleet hebt verkend. En daarnaast alle dungeons en raids. Gewoon om te zien dat je alles hebt gehaald wat er in het spel zit
Alliance. Al vraag ik me af hoe ver ik zou komen als ik door stormwind heen ren om bij de stockades aan te komen. Het lijkt mij dat als je snel genoeg bent dat je nog best ver moet kunnen komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Alliance Mage of Horde Mage?
edit: voor Horde is Stockades vrij lastig te berijken, maar goed te doen
Eindelijk eens leuke raids naar alliance major cities ipv dat iedereen met ze neus in instances zit en er amper 20 man zo gek zijn te krijgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geraid, maar waarom zouden volgens jou alle raids een week down mogen blijven?
Het idee is gewoon grappig. Ik ga van de week eens als naakte zulkian kijken hoe ver ik kom. Dan kost het me niks en weet ik of we het met zijn vijfen makkelijk kunnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb Stockades al eens gedaan op mijn Orc Hunter. Je moet alleen wel even leren hoe je er heen moet rijden. En ook waar precies de ingang zit.
Nou leuk hoor. Ik ga toch ook niet hopen dat alle bg's down gaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eindelijk eens leuke raids naar alliance major cities ipv dat iedereen met ze neus in instances zit en er amper 20 man zo gek zijn te krijgen.
Nah,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou leuk hoor. Ik ga toch ook niet hopen dat alle bg's down gaan?
Op mn alt zit ik nu op 7 masks mn main helaas maar 1quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik las dat je dan pas de title krijgt in 3.0.3, hoe dan ook, ik ga er gewoon voor, enige wat je kunt doen is elk uur trick or treaten, dus het is maar gewoon af wachten.
OMG.... hoezo een frusti...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
://www.riemurasia.net/rasiatube/view.php?id=12443
Nouja dit keer is het wel klote gewoon, echt super veel irritante bugs die weer opnieuw in het spel komen. (gefeared worden in WSG door de grond heen zodat je gewoon dood valtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
OMG.... hoezo een frusti...Maarja, als je ook vanuit je bed speelt dan doe je waarschijnlijk ook niets anders.
Hij zou toch beter moeten weten lijkt me. Na iedere patch is het idd pret dus... het enige jammere is, is dat ze er ook gelijk een event achter hebben hangen nu.
Hmmm waarom herken ik mezelf hierin?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
://www.riemurasia.net/rasiatube/view.php?id=12443
Je speelt ook op Turalyon?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:13 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal ook weer eens niet.![]()
Dat is een mod die niet goed werkt, je hebt wel dikke gear trouwens :pquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een klein probleempje:
[ afbeelding ]
Ik zie steeds zo'n klein balkje in m'n character zeg maar, zoals je op de screen al kan zien.
Iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen/waar dit door komt?
Que? Jij welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:19 schreef stbabylon het volgende:
Die downtime is vervelend, maar ik vind dat ze het bij Blizz over het algemeen wel redelijk oplossen:
18/08/08 N/A One-Day Exempt Expired
14/05/08 N/A One-Day Exempt Expired
11/03/08 N/A One-Day Exempt Expired
16/07/07 N/A One-Day Exempt Expired
15/07/07 N/A One-Day Exempt Expired
12/01/07 N/A One-Day Exempt Expired
11/01/07 N/A One-Day Exempt Expired
10/01/07 N/A One-Day Exempt Expired
09/01/07 N/A One-Day Exempt Expired
07/10/06 N/A One-Day Exempt Expired
05/07/06 N/A One-Day Exempt Expired
04/07/06 N/A One-Day Exempt Expired
03/07/06 N/A One-Day Exempt Expired
01/04/06 N/A One-Day Exempt Expired
31/03/06 N/A One-Day Exempt Expired
29/12/05 N/A One-Day Exempt Expired
28/12/05 N/A One-Day Exempt Expired
27/12/05 N/A One-Day Exempt Expired
25/09/05 N/A One-Day Exempt Expired
24/09/05 N/A One-Day Exempt Expired
Toch bijna een gratis maand tot nu toe.
Verkapt kijk-mij-eens-t6/swp-gear-hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een klein probleempje:
[ afbeelding ]
Ik zie steeds zo'n klein balkje in m'n character zeg maar, zoals je op de screen al kan zien.
Iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen/waar dit door komt?
Hehe dat heb ik ook gedaan op hetzelfde level met m'n hunterquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:55 schreef Ps2K het volgende:
Pff gisteren Ultimate bloodsport solo gedaan op lvl67... wat een drama
1e keer dood en die klote olifant had nog iets van 200hp over
2e keer faalde ik keihard omdat ik mijn pet vergat te healen
3e keer zou een warrior me even helpen, maar die viel de olifant eerst aan. Ik had het echt net overleefd maar geen loot
4e keer gered door feign death
5e keer dood, weer keiharde fail, olifant op 50%
6e keer pet dood en gered door de explosive trap. had ik dat klote beest eindelijk dood
Kom dan ook op pro alonsusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:13 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal ook weer eens niet.![]()
Ik gebruik ook altijd een cat. Er is trouwens wel iets vreemds. Ik gebruik nooit prowl omdat ik wil dat mijn pet snel op het doel af vliegt. Maar na de patch heeft die cat standaard prowl en dat gaat echt iedere keer automagisch aanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:22 schreef Draz het volgende:
[..]
Hehe dat heb ik ook gedaan op hetzelfde level met m'n hunter
Echt alle CD's activeren, pre-heal op je pet, en rammen maar! Uiteindelijk had ik het ook maar net gehaald, maar bedacht achteraf dat een tankpet (aka bear oid) handiger geweest zou zijn. Ik gebruikte een cat
Maar was wel kicken!
Misschien dat ik die ook nog wel ga doen, lijkt me wel grappig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:44 schreef GI het volgende:
Gisteren tijdens het helpen van een alt van mijn schoonmoeder (Ja) toevallig exalted geworden met Darnassus. Gevolgt door een snelle run door Northshire en Goldshire waarna ik ook met Stormind exalted ben geworden. Ik ben in het bezit van een zooitje mounts erbij, vooral de striped saber en de fast elven mount zijn cool
Voor vanavond staan voor de achievement http://www.wowhead.com/?achievement=948 Ironforge en Gnomeregan Exiles op het programma
Die is inderdaad het moeilijkste, maar desnoods ga ik ergens runecloth lopen verzamelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:46 schreef Murloc het volgende:
[..]
Misschien dat ik die ook nog wel ga doen, lijkt me wel grappig.
Alleen is exalted met Gnomeregan Exiles volgens mij het moeilijkst, daar zijn de minste quests voor geloof ik.
Maar ff wat runecloth gaan sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |