quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:22 schreef GI het volgende:
@ Isabeau
Naast het feit dat hij 19 is vind ik het iets te ver gaan om mijn zwager met oud bedpartners te koppelen.
Zijn ze ook wel.Een hippie met reuma die in zijn gedachten nog staat te headbangen op frank zappa en helemaal van is van Tanzwut. Als hunter enigzins afwezig met zijn gedachtengang en die regelmatig "Oops" zegt nadat hij terwijl er een manabreak net begonnen is een multishot richting een groep met 20 elites schiet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]19 is waaaaaay too young
Maar je schoonfamilie klinkt wel gaaf
hehe respectquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:11 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben eerst in mijn eentje gaan spelen. Daarna mijn vrouw aangestoken. Daarna mijn schoonvader die nu beter gear heeft op zijn main dan ikzelf. Die heeft zijn vrouw een account aangesmeerd en mijn zwager is eigenlijk EVE-addict maar speelt met ons mee.
Deze groep hangt nu op 54/55 en het doel is om het weekend van de 1e de outlands in te duiken tijdens een nerdy "LogeerLanFamilie"Gaat allemaal goedkomen denk ik. En met een beetje mazzel duiken we rond kerst richting Northrend met het groepje
Nog niet ben gister wel met 120 mensen samen op thrall gewhiped. Volgensmij zijn alle guards en thrall etc wotlk ready...... wij dus nog niet xDquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:51 schreef Elmowan het volgende:
Heeft iemand al is die beer gezien die je krijgt als je alle leiders killed van alliance/horde?
Nihilum heeft alle bazen al geganked.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:51 schreef Elmowan het volgende:
Heeft iemand al is die beer gezien die je krijgt als je alle leiders killed van alliance/horde?
Guards zijn inderdaad al level 75.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef effex1000 het volgende:
Nog niet ben gister wel met 120 mensen samen op thrall gewhiped. Volgensmij zijn alle guards en thrall etc wotlk ready...... wij dus nog niet xD
Ik las dat je dan pas de title krijgt in 3.0.3, hoe dan ook, ik ga er gewoon voor, enige wat je kunt doen is elk uur trick or treaten, dus het is maar gewoon af wachten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:39 schreef Jdijkers het volgende:
[..]
Ik dacht dat er op de WoW forums stond dat die 20 masks niet meer hoeven. Die zijn vrijwel onmogelijk te krijgen,
Tanzwut.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:33 schreef GI het volgende:
[..]
Zijn ze ook wel.Een hippie met reuma die in zijn gedachten nog staat te headbangen op frank zappa en helemaal van is van Tanzwut. Als hunter enigzins afwezig met zijn gedachtengang en die regelmatig "Oops" zegt nadat hij terwijl er een manabreak net begonnen is een multishot richting een groep met 20 elites schiet.
Een reborn gothic met heimelijke gevoelens richting Till Linderman.Als warrior braaf slaande tegen andere monstertjes maar lang niet altijd op de hoogte van de dingen die we aan het doen zijn "DIE HEB IK NIET HOOR " Nadat je ziet dat ze een quest-starting-object heeft geloot. "NEE DIE HEB IK ECHT NIET !ECHT!!!!! Ow, daar."
Een zwagertje die dermate nerd is dat hij iedere star-trek aflevering kan benoemen en het plot uit kan leggen. Als warlcok zoals iedere warlock, damage damage DOT DOT!DOT! "HEAL ME!!!!"
En Sil! natuurlijk, maar die hoef ik niet te omschrijven
Tja, ik zit hier op mijn werk dus... ik denk dat ik eens ff wat remote oplossingen ga testen vanavond.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik las dat je dan pas de title krijgt in 3.0.3, hoe dan ook, ik ga er gewoon voor, enige wat je kunt doen is elk uur trick or treaten, dus het is maar gewoon af wachten.
Lijkt mij dat pugs al op de eerste dag al alle leiders hebben omgelegd, of iig de 2de dag zonder lag.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nihilum heeft alle bazen al geganked.
"You are not prepared"?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Nog niet ben gister wel met 120 mensen samen op thrall gewhiped. Volgensmij zijn alle guards en thrall etc wotlk ready...... wij dus nog niet xD
euhm, na zangarmarsh komt terrokar.... daarna pas nagrandquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vandaag maar es naar 64 dingen en Zangarmarsh achter me laten... en op naar Nagrand
Ik ben na Zangermarsh even in Nagrand geweest en toen door naar Blade Edge. Dat is het leuke, je kunt kiezen. Shadow Moon Valley ben ik pas gaan questen lang nadat ik 70 werd. En Terrokar pas daarna.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:39 schreef CittaR het volgende:
[..]
euhm, na zangarmarsh komt terrokar.... daarna pas nagrand
ze moeten echt een oranje text invoeren als je /facepalm doet in de chatm zoals /moo en /fartquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:07 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren in Orgrimar een Orc die vroeg waar Razor Hill was... die was ook niet echt prepared...
Grats!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:22 schreef Stommie het volgende:
teeveepee
[ afbeelding ]
EDIT: en me priest is ook 70![]()
Had gisteren een level 70 paladin in Stormwind die vroeg waar iets was. Weet niet meer wat, maar iets dat iedereen wel zou weten (trainer ofzo).quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:07 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren in Orgrimar een Orc die vroeg waar Razor Hill was... die was ook niet echt prepared...
Allies.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:52 schreef Murloc het volgende:
[..]
Had gisteren een level 70 paladin in Stormwind die vroeg waar iets was. Weet niet meer wat, maar iets dat iedereen wel zou weten (trainer ofzo).
Dus heel general chat: ask a guard. Pally: "where can i find guards?"
Ally reroller.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:07 schreef stbabylon het volgende:
Tegenwoordig niet meer, als BM hunter is Nagrand op 64 zeer prima te doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:39 schreef CittaR het volgende:
[..]
Heeft niks met Alliance of Horde te maken...quote:
Ja, dat dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:38 schreef Murloc het volgende:
Heeft niks met Alliance of Horde te maken...
E-Bay
Terokkar mag optiefen, ik heb een hekel aan dat gebiedquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:39 schreef CittaR het volgende:
[..]
Whehequote:I think this was a good idea, especially in PVP, it was like having a ''Kill ME'' sign above your head but now it's a little more subtle and you can crit away without having a warrior running the blue path towards you.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:17 schreef Fir3fly het volgende:
De beste guild van mijn server deed een Sunwell run met alts, en ze hadden nog wat plek over dus mocht ik ook even mee. Jammer genoeg wel wat wipes op Brutallus maar in ieder geval tot en met Felmyst, morgen hopelijk de rest. Krijg ik waarschijnlijk toch nog de rest van Sunwell te zien voor de expansion, altijd fijn.
En ben vandaag met een shaman begonnen. Leuke class om te spelenquote:Best, first and most are the favorite adjectives of the Achiever. They love comparison not only against others, but also with themselves. They enjoy setting goals, surpassing previous performances and hitting new milestones. They tend to have lots of high scores, badges, trophies and other concrete evidence of their successful endeavors--and they love it if someone notices these. However many enjoy the quiet satisfaction of knowing they simply did better than most.
Helemaal in je nopjes met het achievement systeem zekerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 05:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een achiever
En ben vandaag met een shaman begonnen. Leuke class om te spelen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 04:03 schreef Isabeau het volgende:
Psychologische test om te kijken wat voor type MMORPG-speler je bent
http://www.gamerdna.com/quizzes/bartle-test-of-gamer-psychology
(ik verveel me)
Ik ben een Explorer Killer
Explorer Killers enjoy seeing the world, meeting interesting people...and killing them. EKs love all discovery, but finding an edge over the competition is best. Always seeking new opportunity, an EK likely knows the ten best places to find certain types of opponents, as well as ten different ways for taking them down
Zi tik in ieder geval goed op een PvP Realm
Jamer dat Darnassus niet luktequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:59 schreef WyriHaximus het volgende:
Terug Vind Achievement:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd. Kwam voornamelijk doordat de alliance het door hadden. De SW raid daarna werd ook niks omdat niemand op de 2e raid kon wachten en er een hoop alliance stonden te wachten bij de gatequote:
Ach, dat valt toch wel mee ? Hoe lang duurt een respawn nou helemaal ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een schijt hekel aan die raids. Als nu alleen de leaders worden gekilled, nee, we nemen ook nog een lading NPC's mee. Kneuzen. Ga lekker op een pvp server ongein uithalen.
Doe ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een schijt hekel aan die raids. Als nu alleen de leaders worden gekilled, nee, we nemen ook nog een lading NPC's mee. Kneuzen. Ga lekker op een pvp server ongein uithalen.
Alle instances waren down afaik. Vandaar ook alle raids. Imo mogen ze nog wel een weekje ofzo down blijven. (Jammer van HH dan maar goed.)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:06 schreef Draz het volgende:
Ik ben de hele avond met m'n UI bezig geweest, begint wel wat te worden!
Niks gemerkt van de raids... jammer dat de (TBC) instances op SC weer eens down waren.
Ik level m'n dr00d welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Alle instances waren down afaik. Vandaar ook alle raids. Imo mogen ze nog wel een weekje ofzo down blijven. (Jammer van HH dan maar goed.)
Idd die is echt bijzonder. Zit er aan te denken om hem te halen. Welke title nog meer dan? Gaat me ook niet om de Hallow's End title maar om de title als je alle world events hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Voor mij zijn maar twee titels belangrijk, en één ervan is tenminste ECHT bijzonder: Bloodsail Admiral.
Een Hallow's End title doet me helemaal geen kont. Net zoals die warbear.
Volgende week kijken of ik genoeg mensen in mijn guild zo ver krijg om allerlei raids te proberen die we nooit echt vaak hebben geprobeerd. Ma: SSC, Di: TK, Wo: MH, Do: BT
Damn gzquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:16 schreef Blistering het volgende:
Yes! Heb alle Hallow's End achievements. Net de pet gewonnen. Wel 50g moeten betalen aan iemand om te passen, maar dat kan mij geen reet schelen! Nu moeten ze nog ff snel die mask achievement verwijderen en dan ben ik wéér een titel rijker
.
Zo denk ik ook hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd die is echt bijzonder. Zit er aan te denken om hem te halen. Welke title nog meer dan? Gaat me ook niet om de Hallow's End title maar om de title als je alle world events heb. Ook de rep title's zijn interesant om naar te kijken. Dungeons boeien me niks.
Jenkins (heb hem ook) is tof om te hebben maar tegelijkertijd erg lame omdat iedereen hem heeftquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb op dit moment:
Bloodsail Admiral Babylon
Babylon Jenkins (<< te leuk om te laten liggen)
Senior Sergeant Babylon
En ik loop rond met of de BA, of de SS titel.
Ik wil zeker de Classic Dungeon/Raider achievements halen, waarbij ik Dungeon compleet solo wil doen. Ik heb ooit alles al solo gedaan op LBRS, UBRS, DM en Scholomance na. Maar dat moet binnenkort wel een keertje lukken.
Idd gaat sowieso nog een jaar duren om al die world events te doen dus of ik nou did jaar of volgend jaar me Pet win. Maak me er persoonlijk niet druk omquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo denk ik ook hoor. Ik heb nu de volgende titels:
- Bloodsail Admiral
- Of The Shattered Sun
- Jenkins
En dan hopelijk morgen The Hallowed. Ben op de eerste apetrots uiteraard, omdat het zoveel tijd heeft gekost. En omdat ik nu niet meer naar Ratchet, Gadgetzan, BB of Everlook kan. Maar goed, dat maakt niet uit. Tis gewoon heel vet om te hebben! Dungeon titels interesseren me verder ook niet zoveel.
En thanks voor de gz. Keihard juichen toen ik die pet won
.
Mensen met "Of The Shattered Sun" moet ik gewoon even uitlachen.... dus bij dezequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo denk ik ook hoor. Ik heb nu de volgende titels:
- Bloodsail Admiral
- Of The Shattered Sun
- Jenkins
En dan hopelijk morgen The Hallowed. Ben op de eerste apetrots uiteraard, omdat het zoveel tijd heeft gekost. En omdat ik nu niet meer naar Ratchet, Gadgetzan, BB of Everlook kan. Maar goed, dat maakt niet uit. Tis gewoon heel vet om te hebben! Dungeon titels interesseren me verder ook niet zoveel.
En thanks voor de gz. Keihard juichen toen ik die pet won
.
Die triest figuren heb je ook genoeg inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:24 schreef CittaR het volgende:
[..]
Mensen met "Of The Shattered Sun" moet ik gewoon even uitlachen.... dus bij deze
Ben ik ook helemaal met je eens, 1000g betalen voor een titel die elke lamzak kan halen... bijzonder triest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die triest figuren heb je ook genoeg inderdaad.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:28 schreef CittaR het volgende:
[..]
Ben ik ook helemaal met je eens, 1000g betalen voor een titel die elke lamzak kan halen... bijzonder triest.
waarom doet die site het bij mij nietquote:
Master Sergeantquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:31 schreef Elmowan het volgende:
Ik heb geeneen titel, naja Blood Guard
Maar met 3.0.3 word ik waarschijnlijk ' The Hallowed' aangezien ik alle achievements heb behalve de 20 maskers wat toch niet nodig meer is dan, en nog ff een toothpick moet krijgen
(kreeg helm en pet trouwens allebei op me 2e run met rolls)
Ik heb gewoon geraid, maar waarom zouden volgens jou alle raids een week down mogen blijven?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Alle instances waren down afaik. Vandaar ook alle raids. Imo mogen ze nog wel een weekje ofzo down blijven. (Jammer van HH dan maar goed.)
Jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal in je nopjes met het achievement systeem zeker
En dat terwijl ik meer een PVE'er dan PVPer benquote:Your gamerDNA is:
Killer
Result Signature Get This Signature
The Killer motto: "No enemy left standing!" Description:
It's the thrill of the kill. Trophies are okay, but that momentary rush attained from besting an opponent is what it's all about.
People with high Killer scores prefer the player-versus-player aspect of any game more than anything offered by the environment. They relish the adrenaline and challenge of pitting themselves against real people. Not all Killers are gankers as some critics claim. While getting the jump on the unprepared for a quick kill is important fun for some Killers, many prefer group PvP and revel in a well executed team maneuver that blows away the opposing side.
Ik ben van de week op mijn mage stockades en deadmines meteen maar doorgelopen terwijl ik de exploring aan het afronden wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil nog wel die achievement halen dat je elk gebied compleet hebt verkend. En daarnaast alle dungeons en raids. Gewoon om te zien dat je alles hebt gehaald wat er in het spel zit
Alliance. Al vraag ik me af hoe ver ik zou komen als ik door stormwind heen ren om bij de stockades aan te komen. Het lijkt mij dat als je snel genoeg bent dat je nog best ver moet kunnen komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Alliance Mage of Horde Mage?
edit: voor Horde is Stockades vrij lastig te berijken, maar goed te doen
Eindelijk eens leuke raids naar alliance major cities ipv dat iedereen met ze neus in instances zit en er amper 20 man zo gek zijn te krijgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geraid, maar waarom zouden volgens jou alle raids een week down mogen blijven?
Het idee is gewoon grappig. Ik ga van de week eens als naakte zulkian kijken hoe ver ik kom. Dan kost het me niks en weet ik of we het met zijn vijfen makkelijk kunnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb Stockades al eens gedaan op mijn Orc Hunter. Je moet alleen wel even leren hoe je er heen moet rijden. En ook waar precies de ingang zit.
Nou leuk hoor. Ik ga toch ook niet hopen dat alle bg's down gaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eindelijk eens leuke raids naar alliance major cities ipv dat iedereen met ze neus in instances zit en er amper 20 man zo gek zijn te krijgen.
Nah,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou leuk hoor. Ik ga toch ook niet hopen dat alle bg's down gaan?
Op mn alt zit ik nu op 7 masks mn main helaas maar 1quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik las dat je dan pas de title krijgt in 3.0.3, hoe dan ook, ik ga er gewoon voor, enige wat je kunt doen is elk uur trick or treaten, dus het is maar gewoon af wachten.
OMG.... hoezo een frusti...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
://www.riemurasia.net/rasiatube/view.php?id=12443
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |