quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, het ongeloof en het verdriet was vorige week al. Maar over het algemeen kun je wel stellen dat er maar 2 dingen zijn die ik verwerkt heb in mijn leven. Al de rest ben ik binnen een week overheen gestapt, nooit meer teruggekeken en weer door gegaan.
game on!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
das ook de beste manier....
dat kan helaas niet altijd
niet glad en kaal?quote:
Jaja, we hadden al geconstateerd dat je oud werd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik niet. Nog steeds watten in mijn kop.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat werd te lang![]()
Maar FYI ja, ook
niet glad en kaal?quote:
ik zeuren?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaja, we hadden al geconstateerd dat je oud werd.
Niet door blijven zeuren daarover.
Je hebt gelijk...quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik zeuren?
dat is jouw associatie.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En jij? Fris fruitig glad en kaal?
dat mag ook!quote:
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:24 schreef dawg het volgende:
Nuttige bijdragen in een evenzo nuttig topic.
"Werd"?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaja, we hadden al geconstateerd dat je oud werd.
dat niet alleen, maar WAT je zegt, zeg je heel zachtjesquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
en lekker kort van stof vandaag
Dat mag je best denkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
soms heb ik best wel het idee dat je me stalkt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:27 schreef Adolecens het volgende:
En nu een blije kop koffie!![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg het met smileys..
Ik ga ook zo koffie halen, ik hoop dat ie net zo vrolijk isquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:27 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg het met smileys..
Hier werd ik serieus nóg vrolijker van.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:27 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg het met smileys..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat niet alleen, maar WAT je zegt, zeg je heel zachtjes
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat mag je best denkenmaar zo belangrijk vind ik je niet
Jeetje, dat was dan wel van heel korte duur..quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Hier werd ik serieus nóg vrolijker van.
Ik bedoelde er verder niets mee, ik constateerde het alleen maarquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
SORRY!!
IEDEREEN EEN LEUK WEEKEND GEHAD?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde er verder niets mee, ik constateerde het alleen maar
Ik ookquote:
Ja, even genieten van de kleine dingetjes. Straks werken, eens kijken naast wie ik me neer kan zetten en dan lachen, gieren, brullen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jeetje, dat was dan wel van heel korte duur..
Liever een roze tacoquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:40 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin in wat lekkers...![]()
[ afbeelding ]
Ik weet wel wat jij lekker vindquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:57 schreef Tally het volgende:
Mosselen.. Oe lekker.. Das een goede voor vanavond..
Gebakken mosseleneens kijken of ze die bij ons nog hebben
Weet je dat echt?quote:
Goede zaak. Dat ging vrijdag bij mij ook al lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Woehoe, promotie gekregen in 20 minuten bespreking
Ja, ga nog verder bij me wegquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef MLI het volgende:
Zo. Ik heb net de eerste stappen gezet om volgend jaar in Zuid-Frankrijk te gaan studeren.
Kan er nu al naar uitkijken..
Helemaal niet gelezen! Gefeliciteerd, super voor je! Krijg je veel nieuwe verantwoordelijkheden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Woehoe, promotie gekregen in 20 minuten bespreking
Ga dan met me mee?quote:
zuid frankrijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef MLI het volgende:
Zo. Ik heb net de eerste stappen gezet om volgend jaar in Zuid-Frankrijk te gaan studeren.
Kan er nu al naar uitkijken..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede zaak. Dat ging vrijdag bij mij ook al lekker.
Yep, van adviseur naar accountmanagerquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Helemaal niet gelezen! Gefeliciteerd, super voor je! Krijg je veel nieuwe verantwoordelijkheden?
[..]
Ga dan met me mee?
Het zuiden klinkt wel heel erg aanlokkelijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:48 schreef MLI het volgende:
Ga dan met me mee?
Kopen we een huisje, jij werken en ik naast de studie en bijbaantje de bouw overzien. En daarna met dikke winst vertrekken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zuiden klinkt wel heel erg aanlokkelijk.
Heb jij ook promotie gemaakt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede zaak. Dat ging vrijdag bij mij ook al lekker.
Nee. Maar wel een comfortabele salarisverhoging en een verbreding van verantwoordelijkheden om te kunnen testen op de volgende promotie (als het goed is in juni).quote:
Tuurlijk niet. Altijd fijn solliciteren vanuit je laatst verdiende salarisquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:16 schreef MLI het volgende:Go Litpho
.
Zeg, dat wordt wel lastig als je met me meegaat natuurlijk.
ga zaterdagmiddag, heerlijk winkelen in arnhemquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:53 schreef MLI het volgende:
Trouwens, aankomend weekend leef ik als God in Nederland. Zondagmiddag Arnhem om specifiek te zijn.. Spannend, al een tijd niet meer ge-internet-dated.
is het niet: "internet-gedated" ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:53 schreef MLI het volgende:
Spannend, al een tijd niet meer ge-internet-dated.
Ik stel "ge-interdate" voor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is het niet: "internet-gedated" ?
met wat leesteken-geshuffle kom ik tot "Gein ter date." Lijkt oubollig Nederlandsch, maar het gaat de lading ongetwijfeld dekken.quote:
OK. Maar als het leuk is en we spreken nog eens, dan snap je natuurlijk wel geen genoegen kan nemen met jouw avatar. Die moet voor de tweede date wel verdwijnen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
Dan zorg ik dat ik ook in Arnhem ben. Zal geen probleem zijn, aangezien ik daar woon. Dus dat komt mooi uit.
Profiel: vrouw. Duhquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
mevroj denkt nu al eisen te kunnen gaan stellen?
Ik denk dat je macho imago strekt zich wellicht niet ver genoeg uitstrekt om 'tiehie' volledig te verwerkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
met wat leesteken-geshuffle kom ik tot "Gein ter date." Lijkt oubollig Nederlandsch, maar het gaat de lading ongetwijfeld dekken.
tiehie, 'dekken'.![]()
Door de algehele allesomvattende awsomeness van mijn avatar kan ik straffeloos terminologie als 'tiehie' bezigen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat je macho imago strekt zich wellicht niet ver genoeg uitstrekt om 'tiehie' volledig te verwerken.
And so it has begunquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:16 schreef MLI het volgende:
[..]
OK. Maar als het leuk is en we spreken nog eens, dan snap je natuurlijk wel geen genoegen kan nemen met jouw avatar. Die moet voor de tweede date wel verdwijnen.
Nee. De tweede date gaat gewoon niet door als je je avatar niet verwijderd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
mevroj denkt nu al eisen te kunnen gaan stellen?
Ik bewonder jequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:23 schreef MLI het volgende:
En anders kan ik je verrassing nog inzetten als dwangmiddel.
Nooit gedacht dat jij al die tijd al zo'n aversie tegen mijn geheel onschuldige avatar koestert.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:23 schreef MLI het volgende:
Nee. De tweede date gaat gewoon niet door als je je avatar niet verwijderd.![]()
En anders kan ik je verrassing nog inzetten als dwangmiddel.
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ze zijn nog zo leuk op die leeftijd hè.
Heeft mij nooit veel slechts gebracht iig. Ik zie het probleem niet.quote:
dat moet je zo lang mogelijk koesteren en van genieten en zo heur Lit; het is voorbij voor je het doorhebt.quote:
Gelukkig zijn er ook vrouwen die daarna leuk worden op hun geheel eigen manier, maar die onbevangenheid, nee, die komt nooit meer zo terugquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat moet je zo lang mogelijk koesteren en van genieten en zo heur Lit; het is voorbij voor je het doorhebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ze zijn nog zo leuk op die leeftijd hè.
Ik blijf gewoon de rest van mijn leven een jonge bloem.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook vrouwen die daarna leuk worden op hun geheel eigen manier, maar die onbevangenheid, nee, die komt nooit meer zo terug.
In tegenstelling tot de klimop die je reputatie doet vermoeden...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de rest van mijn leven een jonge bloem.
Oef!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de klimop die je reputatie doet vermoeden...
Ah ja, zo'n type die op haar 57ste nog de indruk moet wekken 21 te zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef MLI het volgende:
Vooral qua vasthoudendheid zie ik inderdaad wel overeenkomsten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef Litpho het volgende:
In tegenstelling tot de klimop die je reputatie doet vermoeden...
Ik ook volgens mijquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef MLI het volgende:
[..]
't moet nu ook niet veul gekker meer worden!quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't moet nu ook niet veul gekker meer worden!
nee niet met mij, vandaar dat ik opzij stap op RZ er door te laten, en hij al zijn smooth moves op jou kan loslaten.quote:
Dat snapte ik en daarom doelde ik ook niet op jou, maar op hem in mn post die je net quote!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee niet met mij, vandaar dat ik opzij stap op RZ er door te laten, en hij al zijn smooth moves op jou kan loslaten.
Heyquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens gaat dat voor jou ook op
de volgordelijkheid van de posts noopte mij te denken dat het om mij ging, duizelendmaal excuus.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat snapte ik en daarom doelde ik ook niet op jou, maar op hem in mn post die je net quote!
Hé, die heb ik vaker gehoord.quote:
Ja, dat kanquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé, die heb ik vaker gehoord.
Dan zal ik gelijk mijn standaardreactie er even inknallen:"Wat heb ik dan aan die info dat jij seks wilt?Zeg dan niks."
Misschien ben ik wel haske goed.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kan
Maar daarom zei ik het niet.
Ik moest gewoon even mn hart luchten.
sorry...
Sneller dan kroel of sneller dan maart?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kusje
Maar ik wil wel wat sneller, kunnen we er vaart achter zetten?
allebei eigenlijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sneller dan kroel of sneller dan maart?
Braafquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
nou, ik doe het er voor nu maar mee
Ik begon net even terug te lezen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvan ik er twee heel subtiel heb afgewezen he
Ik heb geen idee, maar in elk geval zal ik er mee moeten wachten tot maartquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik begon net even terug te lezen.RZ en Gari, pff, wat ga je met Lit doen?
Tot maart? Jij kan een man toch wel zover krijgen dat hij eerder komt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar in elk geval zal ik er mee moeten wachten tot maart
Lit niet, die heeft het altijd drukquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tot maart? Jij kan een man toch wel zover krijgen dat hij eerder komt?
Met wat dan? Ik snap dat nooit, waar hebben de meesten het zo druk mee???quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lit niet, die heeft het altijd druk
Nou jij zorgt duidelijk niet voor sexuele spanning.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:18 schreef Goed het volgende:
Weer geen actie hier, waar is die sex dan?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:18 schreef Goed het volgende:
Weer geen actie hier, waar is die sex dan?
Daar heb je dan gelijk in. Helaas ben ik niet zo van een hoop gedoe eromheen, sex = sexquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou jij zorgt duidelijk niet voor sexuele spanning.
Welk kreng heb je het nu over? Want ik zie er geen. Laat staan die niet willen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welke sex, dat kreng wil ja niet.
dust yourself off and try againquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je het nou over mijquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk met al die andere vrouwenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met wat dan? Ik snap dat nooit, waar hebben de meesten het zo druk mee???
Dan is dit topic een goede plaatsquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik verveel me.
Maar zo kom je er dus niet. Als je zelf niets wil toevoegen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef Goed het volgende:
[..]
Daar heb je dan gelijk in. Helaas ben ik niet zo van een hoop gedoe eromheen, sex = sex
Als ik spanning en romantiek wil ga ik wel naar mijn vriendin.
Welke "al" die anderen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk met al die andere vrouwen
toevoegen? Er moeten juist kleren uit, niks toevoegenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar zo kom je er dus niet. Als je zelf niets wil toevoegen.
Er zitten er meer in R&Pquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke "al" die anderen?
Zitten er hier wel singles?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke "al" die anderen?
Zitten er hier wel singles?
Vrouwen met een relatiequote:
Nou laat maar eens wat zien.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:41 schreef Goed het volgende:
[..]
toevoegen? Er moeten juist kleren uit, niks toevoegen.
Daar kom ik niet vaak.quote:
Leuk, maar jij werd afgewezen door JB en die staat toch wel bekend dat ze de fijnste stukjes erquote:
Wij zijn dan ook leukerquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef Tegan het volgende:
Ik ben single, en dus vind ik single mannen net iets leuker dan gebonden mannen. Ergo, singles.
Tuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar kom ik niet vaak.![]()
Zitten er leuke?
Begrijpelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef Tegan het volgende:
Ik ben single, en dus vind ik single mannen net iets leuker dan gebonden mannen. Ergo, singles.
Wacht maar tot RealZeus je een serenade heeft gebrachtquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
Leuk, maar jij werd afgewezen door JB en die staat toch wel bekend dat ze de fijnste stukjes er
tussenuit weet te vissen.![]()
Ben jij niet zo leuk?
Hey, ik ken je amper, niet gelijk aan mij zitten he.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Goed het volgende:
[..]
Begint je shirt uit je broek te trekken.
Noem ze eens op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ook nog een paar die niet hier komen
.
Een man die een serenade geeft.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wacht maar tot RealZeus je een serenade heeft gebracht.
Geeft hand en stelt zich voor, trekt nog wat harderquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, ik ken je amper, niet gelijk aan mij zitten he.
Trek eerst maar eens je eigen kleding uit.
[..]
Noem ze eens op.
Is dat zo ja? Die had ik nog niet gehoordquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar kom ik niet vaak.![]()
Zitten er leuke?
[..]
Leuk, maar jij werd afgewezen door JB en die staat toch wel bekend dat ze de fijnste stukjes er
Ben jij niet zo leuk?
Jawel, maar dat gaat niet zo makkelijk als ik zou willen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.Maar wil je dan geen een aan je binden?
Trek niet zo aan mijn hand.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:02 schreef Goed het volgende:
[..]
Geeft hand en stelt zich voor, trekt nog wat harder.
Ik trek zelf maar niks uit, straks worden die andere mannen hier jaloers.
Ik vind dat je een goede smaak hebt, wat de rest denkt boeit me niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Die had ik nog niet gehoord
AirwiN, Anthraxx, Godlike02, JDude, Q., Plato.quote:
Uit beleefdheid zeg ik nu nee, ik ben niet zo hot.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Trek niet zo aan mijn hand.![]()
Ben je zo hot?
[..]
Ik vind dat je een goede smaak hebt, wat de rest denkt boeit me niet.Behalve als ze het met me eens zijn.
Genoeg single fokkers, keuze genoeg toch??quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jawel, maar dat gaat niet zo makkelijk als ik zou willen.
Dan ga ik nu proberen bij jou in de smaak te vallen om zo Bengeltje te overtuigen dat ik wel aan haar mag zitten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Die had ik nog niet gehoord
Zijn dat echte singles?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
AirwiN, Anthraxx, Godlike02, JDude, Q., Plato.
Je zal niet de eerste zijn die die route probeert. Misschien ben je zelfs de eerste die slaagtquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef Goed het volgende:
[..]
Dan ga ik nu proberen bij jou in de smaak te vallen om zo Bengeltje te overtuigen dat ik wel aan haar mag zitten.
Ze hebben allemaal uitgebreid in Singles gepost...quote:
1. Leuk exemplaar zoeken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jawel, maar dat gaat niet zo makkelijk als ik zou willen.
Is er prijs aan verbonden dan als het lukt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn die die route probeert. Misschien ben je zelfs de eerste die slaagt.
Oef, nou als JB eenmaal afwijst, blijft dat zo dacht ik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef Goed het volgende:
[..]
Dan ga ik nu proberen bij jou in de smaak te vallen om zo Bengeltje te overtuigen dat ik wel aan haar mag zitten.
Dat was echter niet mijn vraag he meneer.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal uitgebreid in Singles gepost....
Ik weet niet of internetdaten iets voor mij is. Daarnaast zijn de meeste singles die ik ken op Fok te oud voor me. En de afgelopen tijd niet echt iemand met relatiepotententie ontmoet...quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Genoeg single fokkers, keuze genoeg toch??
Alsof je met zekerheid kan zeggen dat iemand op internet single is of niet. Tenzij je ze ook irl kent.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was echter niet mijn vraag he meneer.
6. Niet wachten tot Mr. Perfect voorbij komt, die bestaat niet, soms moet relatiepotentie wat groeien.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet of internetdaten iets voor mij is. Daarnaast zijn de meeste singles die ik ken op Fok te oud voor me. En de afgelopen tijd niet echt iemand met relatiepotententie ontmoet...
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn die die route probeert. Misschien ben je zelfs de eerste die slaagt.
1. Dat wordt al lastig.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef Goed het volgende:
[..]
1. Leuk exemplaar zoeken.
2. Leuk rokje aan.
3. Leuk shirt erbovenop.
4. Klein beetje make-up, heel klein beetje. Tenzij je iets te verbergen hebt.
5. Lief lachen
6. Heb Mr Perfect al eens ontmoet, not so perfect achteraf.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:17 schreef Goed het volgende:
[..]
6. Niet wachten tot Mr. Perfect voorbij komt, die bestaat niet, soms moet relatiepotentie wat groeien.
7. Niet jezelf blindstaren op een relatie 'moeten' hebben, je moet wel plezier hebben.
Te oud? uhm, ik heb niet in je profiel gekeken hoe jong je bent.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet of internetdaten iets voor mij is. Daarnaast zijn de meeste singles die ik ken op Fok te oud voor me. En de afgelopen tijd niet echt iemand met relatiepotententie ontmoet...
Jij wilde aan Bengeltje zitten én een prijs? Dapperquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:12 schreef Goed het volgende:
[..]
Is er prijs aan verbonden dan als het lukt?
Niet snel tevreden, zo kun je het ook noemen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij wilde aan Bengeltje zitten én een prijs? Dapper.
Klopt. Nou ja, ik weet maar van eentje zeker dat hij single is, van drie zeker dat ze niet single zijn en de vijfde, tja, die heeft een privélevenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was echter niet mijn vraag he meneer.
Pub is idd geen optie. Ik denk dat Fok voor mij alleen ter vermaak is en voor vriendschappen, maar niet voor meer. Die wil ik denk ik toch wel irl ontmoeten. (Niets tegen mensen die wel daten op het www verder.)quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Te oud? uhm, ik heb niet in je profiel gekeken hoe jong je bent.![]()
Maar als ze te oud zijn... pub lijk me ook geen optie.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Ben jij niet zo leuk?
Jij verveelde je toch? Dat moet vakkundig opgelost worden zoquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil hier helemaal niet bij betrokken worden!
Mja, soms ben ik naief en ga ik er vanuit dat mensen eens eerlijk posten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof je met zekerheid kan zeggen dat iemand op internet single is of niet. Tenzij je ze ook irl kent.
Ze is 19, tijd genoeg dus. Te jong om iemand voor 'altijd' te vinden in ieder geval.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Te oud? uhm, ik heb niet in je profiel gekeken hoe jong je bent.![]()
Maar als ze te oud zijn... pub lijk me ook geen optie.
Nou ja, mensen die zonder irl ontmoeting claimen dat er meer is, zijn niet goed wijs. In mijn bescheiden opinie. Maar mensen via Fok! irl ontmoeten waarbij het klikt, mjah, niet onmogelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pub is idd geen optie. Ik denk dat Fok voor mij alleen ter vermaak is en voor vriendschappen, maar niet voor meer. Die wil ik denk ik toch wel irl ontmoeten. (Niets tegen mensen die wel daten op het www verder.)
Woorden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je wilde me woorden in mn mond leggen he
geloof dat ik iets anders zei, maar ik kan me vergissenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij verveelde je toch? Dat moet vakkundig opgelost worden zo.
Blijkbaar kan je datquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geloof dat ik iets anders zei, maar ik kan me vergissen
Een hele flinke ja.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:20 schreef Goed het volgende:
[..]
Niet snel tevreden, zo kun je het ook noemen.
heb ik al een blunder gemaakt? help!
Goed punt. Je hebt natuurlijk gelijk, maar toch houdt iets me tegen. Heb met heel veel moeite ooit twee fokkers (los van elkaar) gemeet, maar van mij hoeft dat eigenlijk niet perse. Het is wel fijn om ergens alles kwijt te kunnen zonder dat ze je priveleven kennen, weten over wie je het hebt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, mensen die zonder irl ontmoeting claimen dat er meer is, zijn niet goed wijs. In mijn bescheiden opinie. Maar mensen via Fok! irl ontmoeten waarbij het klikt, mjah, niet onmogelijk.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar niet dan
![]()
* RealZeus gaat douchen en dan de Zuidlaardernacht in, bier drinken en zulks.
Ow 19, nog tijd zat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:22 schreef Goed het volgende:
[..]
Ze is 19, tijd genoeg dus. Te jong om iemand voor 'altijd' te vinden in ieder geval.
dat zei ik vanmiddag, die verveling was al lang weer wegquote:
Daar zit op zich ook wel wat in, maar ik laat mijn privéleven toch al grotendeels buiten Fok!. En ik ben best leuke mensen tegengekomen zoquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt. Je hebt natuurlijk gelijk, maar toch houdt iets me tegen. Heb met heel veel moeite ooit twee fokkers (los van elkaar) gemeet, maar van mij hoeft dat eigenlijk niet perse. Het is wel fijn om ergens alles kwijt te kunnen zonder dat ze je priveleven kennen, weten over wie je het hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zit op zich ook wel wat in, maar ik laat mijn privéleven toch al grotendeels buiten Fok!. En ik ben best leuke mensen tegengekomen zo.
Is dat een manier om te zeggen dat je meer erkenning wilde in bovenstaande citaat uit mijn memoires?quote:
Ik kick niet zo op woorden, foto's.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef Goed het volgende:
[..]
Trekt snel zijn eigen shirt uit als afleiding
Jaag je Lit nu weg?quote:
nee hoor, jij hoefde me helemaal niet te noemen, dat kan ik heel goed zelf zoals je zietquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat een manier om te zeggen dat je meer erkenning wilde in bovenstaande citaat uit mijn memoires?.
Als het voor jou toch werkt, is het toch geen probleem. Wie wil nu eens niet een moment van de wereld verdwijnen, even onopvallend of onherkenbaar zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik vertel (danwel verkapt) toch best veel persoonlijke dingen op Fok. Dat is ook zo mooi, vind ik. Want niemand weet toch over wie het gaat. Ik zou het erg vinden als een van mijn irl vrienden mij op Fok zou vinden. Het is voor mij compleet gescheiden. Net als het werk en prive. Hoeft van mij echt totaal niet in elkaar over te gaan. Het is ook een soort escape van de echte andere wereld ofzo.
heb je ff geduld?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kick niet zo op woorden, foto's.
[..]
Jaag je Lit nu weg?
Tot ik het plaatje gevonden had van het shirt maar ze verkopen het niet meer volgens mij.quote:
Dat iets is duidelijk beter dan jij bent, dus idd, laat dat shirt maar zitten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:47 schreef Goed het volgende:
[..]
Tot ik het plaatje gevonden had van het shirt maar ze verkopen het niet meer volgens mij.
iets zegt me ook dat je iets anders had verwacht qua foto
Ik ga echt niet harder mijn best doen omdat de persoon waar het over gaat tieten heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen laten wachten, durf je dat wel aan.
Ik kan het echt al die andere mannen hier niet aandoen om mijn ontblote torso te tonen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat iets is duidelijk beter dan jij bent, dus idd, laat dat shirt maar zitten.
Stop het achter een linkje, wij klikken wel op eigen risico.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Goed het volgende:
[..]
Ik kan het echt al die andere mannen hier niet aandoen om mijn ontblote torso te tonen.
Wat boeien mij al die andere mannen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Goed het volgende:
[..]
Ik kan het echt al die andere mannen hier niet aandoen om mijn ontblote torso te tonen.
Wij? Dat jij het wil zien betekend nog niet dat de rest dat ook wil.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stop het achter een linkje, wij klikken wel op eigen risico.
Ik las Achterlijk linkje.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stop het achter een linkje, wij klikken wel op eigen risico.
Helleuquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoi Sedan, sorry, dat ik je vergat te begroeten.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef Goed het volgende:
Ik zet toch geen foto online, niet eens van mijn blote teen, sorry.
Of je moet me overhalen door foto's van jou te tonen.
Nou doe maar danquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]ja dat doe ik natuurlijk meteen.
Welterusten.
he jammer, ik had wel wakker willen worden met foto's van je geddelijke lijfquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:08 schreef Goed het volgende:
Zonder shirt trouwens of andere kledingstukken en daar zijn ook geen foto's van.
Ik ook, uitprinten en ophangen in mijn slaapkamer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
he jammer, ik had wel wakker willen worden met foto's van je geddelijke lijf
Goeiemorgen mensen
Bengeltjelief!quote:
Ja vreselijk, maar ik ga er wat zonnigs van maken, strakjes naar de kapper.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Is het daar ook zulk triest weer in het zuiden?
Al een idee van wat je wilt of zeg je tegen de kapper doe maar wat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja vreselijk, maar ik ga er wat zonnigs van maken, strakjes naar de kapper.
Eens kijken of ze van mijn warboel op mijn hoofd nog iets kunnen maken.
Ik kijk daar wel in een boekje en wijs het aan wat ik in gedachten had.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al een idee van wat je wilt of zeg je tegen de kapper doe maar wat?
Dat heb ik wel eens gedaan, mijn moeder moest twee keer kijken en mijn vriend van toen hadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vraag altijd wat ze denken dat me zal staan en vervolgens durf ik dat niet
Ik moet het maar een keer gewoon doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan, mijn moeder moest twee keer kijken en mijn vriend van toen had
zoiets van.![]()
Maar goed, dat was wel mijn laatste keer, ik hou niet zo van die aandacht.
Ik ga mijn haar weer laten groeien denk ik. Maar heb geen zin in die 3 of 4 weken tot het lang genoeg is om er weer wat van te laten maken door de kapper. En om nou een petje te gaan dragen die tijd is ook niks natuurlijk en ook niet mogelijk op kantoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet het maar een keer gewoon doen.
Maar kort durf ik niet zo goed
Al vind ik een pony wel heel mooi bij mij
jEZUS GROEIT TOCH WEER AAN... DAt gemiep van die meiden ook met dat haarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet het maar een keer gewoon doen.
Maar kort durf ik niet zo goed
Al vind ik een pony wel heel mooi bij mij
Je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:13 schreef P._Nis het volgende:
[..]
jEZUS GROEIT TOCH WEER AAN... DAt gemiep van die meiden ook met dat haarleeft maar een keer hoor lekker belangrijk allemaal
[sorry caps]
Dat verklaart wel waarom niemand problemen had met de extra mishandelingen toen hij aan het kruis hing.quote:
Jij bent niet degene om dat te beoordelen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:17 schreef dawg het volgende:
Mijn vriendinnetje heeft vorige week ook haar haar kort(er) laten knippen. Staat haar erg goed.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom niemand problemen had met de extra mishandelingen toen hij aan het kruis hing.
Natuurlijk wel, ik moet er tegenaan kijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent niet degene om dat te beoordelen natuurlijk.
Nou ja, moet, moet... Je bent in ieder geval nog subjectiever dan normaalquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik moet er tegenaan kijken.
Het is geen straf, inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, moet, moet... Je bent in ieder geval nog subjectiever dan normaal.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom niemand problemen had met de extra mishandelingen toen hij aan het kruis hing.
Nauw is altijd goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:19 schreef yoeri40 het volgende:
nauw het staat je dan ook goed, houden zo
Ja ik heb ook ff mn opbouwende kritiek achtergelaten, vinnum wel leuk maja tis nog geen tearjerker hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:06 schreef Belsezar het volgende:
Iemand hier behoefte aan een popcorntopic?
Hoe vind je die
Ontopisch juist.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nauw is altijd goed.
Om ff ontopic te blijven.
Ja, want hij moest echt ingekopt wordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nauw is altijd goed.
Om ff ontopic te blijven.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, want hij moest echt ingekopt worden
daar ben ik nimmernooit te beroerd veur.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, want hij moest echt ingekopt worden
Als de mensen die er betrokken bij zijn gaan reageren is het meestal wel leuk. Maar ik heb inderdaad ook veel erger langs zien komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:19 schreef P._Nis het volgende:
[..]
Ja ik heb ook ff mn opbouwende kritiek achtergelaten, vinnum wel leuk maja tis nog geen tearjerker he
Die van Kastanova met z'n pijpsletje blijft wel een klassiekerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als de mensen die er betrokken bij zijn gaan reageren is het meestal wel leuk. Maar ik heb inderdaad ook veel erger langs zien komen.
Kasta had wel vaker van dat soort juweeltjes, toen hij zijn baan kwijtraakte ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:53 schreef P._Nis het volgende:
[..]
Die van Kastanova met z'n pijpsletje blijft wel een klassieker
Die ken ik dan niet (ben tijdje fokloos geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kasta had wel vaker van dat soort juweeltjes, toen hij zijn baan kwijtraakte ook
Jij was druk met bruine brownies bakkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet van niks.Maar ik mis dan ook altijd alles
Ja, ga dat even bijhoudenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef MLI het volgende:
Miss cutie 4 you was die pijpslet toch?
Tevens hoi!
Ik ben denk ik een van de weinigen die kasta echt de meest suffe gast vind die er op fok rondloopt. Ik heb ook echt nooit de humor ingezien van zijn "avonturen".quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kasta had wel vaker van dat soort juweeltjes, toen hij zijn baan kwijtraakte ook
Ja hey, ik herinner me haar vooral van de foto's die kasta plaatste dat ze gezellig samen in bed lagen en aan het hoofdeind een gebruikt condoom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ga dat even bijhouden. En ja
.
Ah, die foto's kan ik me ook nog wel herinneren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja hey, ik herinner me haar vooral van de foto's die kasta plaatste dat ze gezellig samen in bed lagen en aan het hoofdeind een gebruikt condoom.. Dat blijft je wel bij. Als je dan nog een rel voorbij ziet komen (over geld of zo??), dan onthou je zoiets wel een jaar of 2. Maar vraag het me over 10 jaar nog eens.
Ja godver die was lekker. Dom, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef MLI het volgende:
Miss cutie 4 you was die pijpslet toch?
Tevens hoi!
Goed, wanneer spreken we af?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:47 schreef MLI het volgende:
Laten we het maar gewoon weer over seks hebben. Ik vind Kasta ook niet zo interessant, hoewel sommige dingen me bijblijven.
Ik gooi een onderwerp in de groep: een goeie befbeurt!
-duurt zeker een minuut of 10/20
-bevat meer dan alleen het likken van de klit
-bevat ook het zoeken van de g-spot tegelijk met het likken van de klit
-omvat veel teasen alvorens de g-spot en klit gelocaliseerd worden
-de man dient NIET te kreunen![]()
-veel speeksel
Geilheid kan een hoop doen, hè?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:49 schreef Garisson72 het volgende:
En dient op gladgeschoren erogeen zonegebied te gebeuren. Want nu ga je alleen van jezelf uit, maar er is altijd een andere kant van de zaak.
Afhankelijk van stemming is frisgewassenheid niet áltijd een must, overigens.
Nee, eerst Garisson zondag, dan Litpho ooit. Ik had nog niet overwogen om met jou af te spreken.quote:
Was het geen dancevalleykaartje ofzo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja hey, ik herinner me haar vooral van de foto's die kasta plaatste dat ze gezellig samen in bed lagen en aan het hoofdeind een gebruikt condoom.. Dat blijft je wel bij. Als je dan nog een rel voorbij ziet komen (over geld of zo??), dan onthou je zoiets wel een jaar of 2. Maar vraag het me over 10 jaar nog eens.
Ook.. Maar hij kreeg geloof ik ook nog geld van drquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was het geen dancevalleykaartje ofzo?
wel graag fris fruitig glad en kaal daar beneden!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:47 schreef MLI het volgende:
Laten we het maar gewoon weer over seks hebben. Ik vind Kasta ook niet zo interessant, hoewel sommige dingen me bijblijven.
-duurt zeker een minuut of 10/20 check
-bevat meer dan alleen het likken van de klit check
-bevat ook het zoeken van de g-spot tegelijk met het likken van de klit check
-omvat veel teasen alvorens de g-spot en klit gelocaliseerd worden check
-de man dient NIET te kreunencheck
-veel speeksel check
Duh, dan zal ik mar is goed m'n best gaan doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, eerst Garisson zondag, dan Litpho ooit. Ik had nog niet overwogen om met jou af te spreken.
Hi Talquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook.. Maar hij kreeg geloof ik ook nog geld van dr
sowieso de huid waar de benen over gaan in 't lichaam is meestal goed gevoeligquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
Happen in die pezen die aan de binnenkant van de opengespreide benen omhoog komen, dat werkt ook goed als afleidingsmanoeuvre.
* Belsezar zet een vinkje bij allemaalquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:47 schreef MLI het volgende:
-duurt zeker een minuut of 10/20
-bevat meer dan alleen het likken van de klit
-bevat ook het zoeken van de g-spot tegelijk met het likken van de klit
-omvat veel teasen alvorens de g-spot en klit gelocaliseerd worden
-de man dient NIET te kreunen![]()
-veel speeksel
Hej Dickquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:56 schreef P._Nis het volgende:
[..]
Hi Tal
volgens mij had hij haar geld gegeven voor 2 kaartjes (voor hem en haar) en zij is vervolgens met een vriending gegaan. De sloerie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |