quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, het ongeloof en het verdriet was vorige week al. Maar over het algemeen kun je wel stellen dat er maar 2 dingen zijn die ik verwerkt heb in mijn leven. Al de rest ben ik binnen een week overheen gestapt, nooit meer teruggekeken en weer door gegaan.
game on!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
das ook de beste manier....
dat kan helaas niet altijd
niet glad en kaal?quote:
Jaja, we hadden al geconstateerd dat je oud werd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik niet. Nog steeds watten in mijn kop.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat werd te lang![]()
Maar FYI ja, ook
niet glad en kaal?quote:
ik zeuren?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaja, we hadden al geconstateerd dat je oud werd.
Niet door blijven zeuren daarover.
Je hebt gelijk...quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik zeuren?
dat is jouw associatie.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En jij? Fris fruitig glad en kaal?
dat mag ook!quote:
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:24 schreef dawg het volgende:
Nuttige bijdragen in een evenzo nuttig topic.
"Werd"?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaja, we hadden al geconstateerd dat je oud werd.
dat niet alleen, maar WAT je zegt, zeg je heel zachtjesquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
en lekker kort van stof vandaag
Dat mag je best denkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
soms heb ik best wel het idee dat je me stalkt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:27 schreef Adolecens het volgende:
En nu een blije kop koffie!![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg het met smileys..
Ik ga ook zo koffie halen, ik hoop dat ie net zo vrolijk isquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:27 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg het met smileys..
Hier werd ik serieus nóg vrolijker van.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:27 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg het met smileys..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat niet alleen, maar WAT je zegt, zeg je heel zachtjes
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat mag je best denkenmaar zo belangrijk vind ik je niet
Jeetje, dat was dan wel van heel korte duur..quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Hier werd ik serieus nóg vrolijker van.
Ik bedoelde er verder niets mee, ik constateerde het alleen maarquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
SORRY!!
IEDEREEN EEN LEUK WEEKEND GEHAD?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde er verder niets mee, ik constateerde het alleen maar
Ik ookquote:
Ja, even genieten van de kleine dingetjes. Straks werken, eens kijken naast wie ik me neer kan zetten en dan lachen, gieren, brullen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jeetje, dat was dan wel van heel korte duur..
Liever een roze tacoquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:40 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin in wat lekkers...![]()
[ afbeelding ]
Ik weet wel wat jij lekker vindquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:57 schreef Tally het volgende:
Mosselen.. Oe lekker.. Das een goede voor vanavond..
Gebakken mosseleneens kijken of ze die bij ons nog hebben
Weet je dat echt?quote:
Goede zaak. Dat ging vrijdag bij mij ook al lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Woehoe, promotie gekregen in 20 minuten bespreking
Ja, ga nog verder bij me wegquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef MLI het volgende:
Zo. Ik heb net de eerste stappen gezet om volgend jaar in Zuid-Frankrijk te gaan studeren.
Kan er nu al naar uitkijken..
Helemaal niet gelezen! Gefeliciteerd, super voor je! Krijg je veel nieuwe verantwoordelijkheden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Woehoe, promotie gekregen in 20 minuten bespreking
Ga dan met me mee?quote:
zuid frankrijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef MLI het volgende:
Zo. Ik heb net de eerste stappen gezet om volgend jaar in Zuid-Frankrijk te gaan studeren.
Kan er nu al naar uitkijken..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede zaak. Dat ging vrijdag bij mij ook al lekker.
Yep, van adviseur naar accountmanagerquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Helemaal niet gelezen! Gefeliciteerd, super voor je! Krijg je veel nieuwe verantwoordelijkheden?
[..]
Ga dan met me mee?
Het zuiden klinkt wel heel erg aanlokkelijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:48 schreef MLI het volgende:
Ga dan met me mee?
Kopen we een huisje, jij werken en ik naast de studie en bijbaantje de bouw overzien. En daarna met dikke winst vertrekken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zuiden klinkt wel heel erg aanlokkelijk.
Heb jij ook promotie gemaakt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede zaak. Dat ging vrijdag bij mij ook al lekker.
Nee. Maar wel een comfortabele salarisverhoging en een verbreding van verantwoordelijkheden om te kunnen testen op de volgende promotie (als het goed is in juni).quote:
Tuurlijk niet. Altijd fijn solliciteren vanuit je laatst verdiende salarisquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:16 schreef MLI het volgende:Go Litpho
.
Zeg, dat wordt wel lastig als je met me meegaat natuurlijk.
ga zaterdagmiddag, heerlijk winkelen in arnhemquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:53 schreef MLI het volgende:
Trouwens, aankomend weekend leef ik als God in Nederland. Zondagmiddag Arnhem om specifiek te zijn.. Spannend, al een tijd niet meer ge-internet-dated.
is het niet: "internet-gedated" ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:53 schreef MLI het volgende:
Spannend, al een tijd niet meer ge-internet-dated.
Ik stel "ge-interdate" voor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is het niet: "internet-gedated" ?
met wat leesteken-geshuffle kom ik tot "Gein ter date." Lijkt oubollig Nederlandsch, maar het gaat de lading ongetwijfeld dekken.quote:
OK. Maar als het leuk is en we spreken nog eens, dan snap je natuurlijk wel geen genoegen kan nemen met jouw avatar. Die moet voor de tweede date wel verdwijnen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
Dan zorg ik dat ik ook in Arnhem ben. Zal geen probleem zijn, aangezien ik daar woon. Dus dat komt mooi uit.
Profiel: vrouw. Duhquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
mevroj denkt nu al eisen te kunnen gaan stellen?
Ik denk dat je macho imago strekt zich wellicht niet ver genoeg uitstrekt om 'tiehie' volledig te verwerkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
met wat leesteken-geshuffle kom ik tot "Gein ter date." Lijkt oubollig Nederlandsch, maar het gaat de lading ongetwijfeld dekken.
tiehie, 'dekken'.![]()
Door de algehele allesomvattende awsomeness van mijn avatar kan ik straffeloos terminologie als 'tiehie' bezigen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat je macho imago strekt zich wellicht niet ver genoeg uitstrekt om 'tiehie' volledig te verwerken.
And so it has begunquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:16 schreef MLI het volgende:
[..]
OK. Maar als het leuk is en we spreken nog eens, dan snap je natuurlijk wel geen genoegen kan nemen met jouw avatar. Die moet voor de tweede date wel verdwijnen.
Nee. De tweede date gaat gewoon niet door als je je avatar niet verwijderd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
mevroj denkt nu al eisen te kunnen gaan stellen?
Ik bewonder jequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:23 schreef MLI het volgende:
En anders kan ik je verrassing nog inzetten als dwangmiddel.
Nooit gedacht dat jij al die tijd al zo'n aversie tegen mijn geheel onschuldige avatar koestert.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:23 schreef MLI het volgende:
Nee. De tweede date gaat gewoon niet door als je je avatar niet verwijderd.![]()
En anders kan ik je verrassing nog inzetten als dwangmiddel.
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ze zijn nog zo leuk op die leeftijd hè.
Heeft mij nooit veel slechts gebracht iig. Ik zie het probleem niet.quote:
dat moet je zo lang mogelijk koesteren en van genieten en zo heur Lit; het is voorbij voor je het doorhebt.quote:
Gelukkig zijn er ook vrouwen die daarna leuk worden op hun geheel eigen manier, maar die onbevangenheid, nee, die komt nooit meer zo terugquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat moet je zo lang mogelijk koesteren en van genieten en zo heur Lit; het is voorbij voor je het doorhebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ze zijn nog zo leuk op die leeftijd hè.
Ik blijf gewoon de rest van mijn leven een jonge bloem.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook vrouwen die daarna leuk worden op hun geheel eigen manier, maar die onbevangenheid, nee, die komt nooit meer zo terug.
In tegenstelling tot de klimop die je reputatie doet vermoeden...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de rest van mijn leven een jonge bloem.
Oef!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de klimop die je reputatie doet vermoeden...
Ah ja, zo'n type die op haar 57ste nog de indruk moet wekken 21 te zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef MLI het volgende:
Vooral qua vasthoudendheid zie ik inderdaad wel overeenkomsten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef Litpho het volgende:
In tegenstelling tot de klimop die je reputatie doet vermoeden...
Ik ook volgens mijquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef MLI het volgende:
[..]
't moet nu ook niet veul gekker meer worden!quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't moet nu ook niet veul gekker meer worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |