De kunst van het loslaten van je ex #65quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:16 schreef kres het volgende:
Komt dit iemand bekend voor en hoe ben je er mee omgegaan..?????
Als je beide geen concessies wil doen in elkaars richting, dan vraag ik me toch af hoe serieus je relatie was...quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:16 schreef kres het volgende:
Zij wil niet mijn kant op komen en ik ook niet haar kant op.
dat dus ..quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:19 schreef Salvad0R het volgende:
Blijkbaar beviel die nieuwe dude haar al langer.
Zeg dat dan gewoon. Voor haar net zo goed vele anderen, die 2 weken krijgt ie nooit meer terug.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:23 schreef Cothen het volgende:
[..]
Als je beide geen concessies wil doen in elkaars richting, dan vraag ik me toch af hoe serieus je relatie was...
Dat zeggen mannen ook alleen maar omdat het een bittere pil is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon. Voor haar net zo goed vele anderen, die 2 weken krijgt ie nooit meer terug.
Het is een bittere pil dat iemand achter je rug om blijkbaar om je lacht. Het reduceert de hele voorliggende relatie tot een hoopje stront, maar dan nog van de verarmde soort.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen ook alleen maar omdat het een bittere pil is.
Deze was ik al aan het lezen... Thanks...quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:21 schreef IQM het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van je ex #65
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het is een bittere pil dat iemand achter je rug om blijkbaar om je lacht. Het reduceert de hele voorliggende relatie tot een hoopje stront, maar dan nog van de verarmde soort.
Persoonlijk zou dat 1 vd weinige situaties zijn waarin ik wraak zou nemen (lees: waarin er reden is om wraak te nemen)
Bovendien is het gewoon triest om het zo aan te pakken. Bijna net zo triest als het vrouwelijk verlangen om er een overwinning voor de vagina van te maken.
Nou dat is het dan ook beetje.. Heb het gevoel dat je al die tijd voor de gek wordt gehouden Je krijgt de hele tijd de bevesteging dat het goed zit op gevoels niveau. En dan is het uit en je wordt dan binne een week alweer vervangen.. Kijk wraak zal ik niet doen. Zo ben ik niet. Is niet mijn ding.. Heb altijd de gedachte als het van die ander niet hoeft dan hoeft het ook niet van mij.. maar dit is wel even een moment van: "DAMN dit is wel erg snel")quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het is een bittere pil dat iemand achter je rug om blijkbaar om je lacht. Het reduceert de hele voorliggende relatie tot een hoopje stront, maar dan nog van de verarmde soort.
Persoonlijk zou dat 1 vd weinige situaties zijn waarin ik wraak zou nemen (lees: waarin er reden is om wraak te nemen)
Bovendien is het gewoon triest om het zo aan te pakken. Bijna net zo triest als het vrouwelijk verlangen om er een overwinning voor de vagina van te maken.
Ik vind dat dus wel. Maar ik geloof in (en verlang) loyaliteit. Aan alles komt een eind, maar we hebben veel invloed op hoe iets ten einde loopt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:46 schreef MLI het volgende:
[..]. Deal with it. Het gaat niet over de overwinning of reduceren van de relatie tot een hoopje stront, maar om het feit dat vrouwen lang twijfelen voor ze vertrekken.
Je spreekt uit ervaaring?? Het is gewoon een maffe gewaarwording.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:46 schreef MLI het volgende:
[..]. Deal with it. Het gaat niet over de overwinning of reduceren van de relatie tot een hoopje stront, maar om het feit dat vrouwen lang twijfelen voor ze vertrekken.
Ja dt idee heb ik ook.... Gekke is dat ik die idee in onze relatie nooit heb gehad...quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:48 schreef Manono het volgende:
Zo te merken was het leuker voor jou dan voor haar.
Heel begrijpelijk dat je zo'n gevoel kijgt!quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:48 schreef kres het volgende:
[..]
Nou dat is het dan ook beetje.. Heb het gevoel dat je al die tijd voor de gek wordt gehouden Je krijgt de hele tijd de bevesteging dat het goed zit op gevoels niveau. En dan is het uit en je wordt dan binne een week alweer vervangen.. Kijk wraak zal ik niet doen. Zo ben ik niet. Is niet mijn ding.. Heb altijd de gedachte als het van die ander niet hoeft dan hoeft het ook niet van mij.. maar dit is wel even een moment van: "DAMN dit is wel erg snel")
Thanksquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:58 schreef kalemero het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat je zo'n gevoel kijgt!
Tis ook niet de normale gang van zaken als je werkelijk van iemand gehouden hebt!
Gaat niet werken, nogmaals!...Sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |