quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:11 schreef Verluste het volgende:
Nee ik ben geen trol. De echte trollen in het leven zijn de atheisten die het leven niet waarderen en hun eigen, destructieve weg gaan.
Wat is dit voor kolder?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:11 schreef Verluste het volgende:
[..]
Nee ik ben geen trol. De echte trollen in het leven zijn de atheisten die het leven niet waarderen en hun eigen, destructieve weg gaan.
Mag ik rondbanjeren in jouw gloed van tolerantie?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:11 schreef Verluste het volgende:
[..]
leg uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:11 schreef Verluste het volgende:
[..]
Even een taalkundige correctie:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:06 schreef Magereheinus het volgende:
Hij bedoeld natuurlijk dat hij graag een houvast in het leven heeft, omdat hij anders zelfmoord wil plegen.
Nou, mijn leven is nu wel een stuk completer! Nu dat van jou nog.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Even een taalkundige correctie:
Het is niet: hij bedoeld
Het moet zijn: hij bedoelt
En die oorlogen zijn voor het merendeel veroorzaakt door atheïsten. Of door moslims, maar dat gedoe neem ik niet serieus als religie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:50 schreef Toryu het volgende:
Er al een hoop bloed vergoten in oorlogen op basis van religie.
Zie mijn onderschrift a.u.b.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:11 schreef Verluste het volgende:
[..]
Leer het nou eens gek, Jehova's getuigen hebben een hele andere levensovertuiging dan christenenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik werd vanmorgen om 9 uur wakker gebeld door zoeen jehova mevrouw gek :/
Maarja ze zei wel sorry dat ik u heb wakker gemaakt, en gaf me een briefje over de waarheid van God
Allemaal één pot nat..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:08 schreef Daantke het volgende:
[..]
Leer het nou eens gek, Jehova's getuigen hebben een hele andere levensovertuiging dan christenen
Da's dan de enige overeenkomstquote:
Alsof die onzin allemaal niet hetzelfde isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:08 schreef Daantke het volgende:
[..]
Leer het nou eens gek, Jehova's getuigen hebben een hele andere levensovertuiging dan christenen
Het was anders een atheïst die miljoenen mensen massaal heeft uitgeroeid. Alleen maar omdat ze tot een bepaalde bevolkingsgroep behoorden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:41 schreef Heathen. het volgende:
Het geloof is het meest schadelijke voor de mens.
Jij hebt natuurlijk ook de enige juiste christelijke interpretatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:23 schreef Daantke het volgende:
Da's dan de enige overeenkomst
Enneh, er zit dan alsnog een verschil in de betekenis van die personen in het geloof
Dat was geen atheïst flapdrol.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het was anders een atheïst die miljoenen mensen massaal heeft uitgeroeid. Alleen maar omdat ze tot een bepaalde bevolkingsgroep behoorden.
Nu jij weer, slimpie.
Hitler was een atheïst. En anders hebben we altijd nog oom Stalin of oom Mao. Man, denk na, waar gaat het om? De zucht van de mens naar macht en rijkdom. Dat staat geheel los van het geloof.quote:
Zeg ik dat? Ik stel alleen dat er een wezenlijk verschil zit tussen de christelijke kerk en de Jehovah's getuigen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk ook de enige juiste christelijke interpretatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |