Amen to that!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:40 schreef Magereheinus het volgende:
Nee Atheisten hebben dit soort onzin niet om hun gelijk te halen. Alleen als je een stupide manier van denken hebt moet je op een dusdanige manier(of bij feesten) mensen overtuigen.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:54 schreef Triggershot het volgende:
Christenen zijn sowieso heer en meester op aarde als het aankomt op het organiseren van shows voor de massa's. Het misbruiken van sentiment etc.
Ow ja, TS is moslim
There - i fixed it for ya.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:54 schreef Triggershot het volgende:
ChristenenReligieuzen zijn sowieso heer en meester op aarde als het aankomt op het organiseren van shows voor de massa's. Het misbruiken van sentiment etc.
Ow ja, TS is moslim
Ik vind het eerder pathetisch. Zelfs als hij iets had verkondigd waar ik 100% achter sta, zou ik niet bij zo'n debielenclubje willen horenquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:07 schreef hierissieweer het volgende:
vind die stem dus bijna hypnotiserend, hoe hij de woorden ook neezet, de klemtonen de intonatie, super! Bijna poetisch
...ik ook van jou triggiequote:Op maandag 20 oktober 2008 12:14 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die zelf geen mening hebben en maar gaan mee liften op reacties van anderen. [ afbeelding ]
Oh plzzzzquote:
quote:Dude - it's the straight people that are making gay babies, anyways!
quote:Dude - it's the straight people that are making gay babies, anyways!
welkom in het levenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:54 schreef Toryu het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel schokkend dat mensen zo gemanipuleerd en gehersenspoeld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |