en dat fysiek op kun je wel eens gelijk in hebben.. volgens mij moet ik niet savonds laat nog langs komenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon beetje fysiek op en voel ik me daardoor ziekjes en moet ik gewoon sochtends wat eten
ik neem de worst wel meequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik maak hele lekker zuurkool ja
zuurkool is erg lekker!quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
Do you really care?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maar hoe was het weekend van de rest eigenlijk?
Ja maar zaterdag heb ik geen zuurkool gemaakt hoorquote:
quote:
nog een paar uurtjes en dan komt m`n meisjequote:
*verkapte-ik-ben-over-10-maanden-jarig-dus-zoek-maar-alvast-een-cadeautje-voor-me-post*quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:59 schreef Guio het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd voor mijn 40ste te stoppen, heb nog 10 maanden...
Straks besmet je haarquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nog een paar uurtjes en dan komt m`n meisje
Niet iedereen heeft maar 2 uur slaap nodigquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
en dat fysiek op kun je wel eens gelijk in hebben.. volgens mij moet ik niet savonds laat nog langs komen
haha nee hoorquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*verkapte-ik-ben-over-10-maanden-jarig-dus-zoek-maar-alvast-een-cadeautje-voor-me-post*
Whahahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En het ging net zo goed met die AIDS bestrijding enzo
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja en ik heb op zaterdag ochtend een vrouw van der fiets gereden met mijn auto
ik kwam van rechts en die trut van links!
ik ben 1 klant aant helpen.. zijn we 1 topic verder (ok dat is onderhand gebruikelijk) maar het eerste wat ik lees: AIDSquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja wat een doos zeg...Barra was goed pissedquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja en ik heb op zaterdag ochtend een vrouw van der fiets gereden met mijn auto
ik kwam van rechts en die trut van links!
pfff en bedanktquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je wilt trouwens niet weten wat ik dit jaar van mijn vrienden (logi + Dr. Marten) heb gekregen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*verkapte-ik-ben-over-10-maanden-jarig-dus-zoek-maar-alvast-een-cadeautje-voor-me-post*
een opblaaspopquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:04 schreef Guio het volgende:
[..]
Je wilt trouwens niet weten wat ik dit jaar van mijn vrienden (logi + Dr. Marten) heb gekregen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |