Volgens mij ben ik gewoon beetje fysiek op en voel ik me daardoor ziekjes en moet ik gewoon sochtends wat etenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O damn
* debbie vraagt vanmiddag wel vrij om boodschapjes te doen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je was ons zomaar vergeten he?![]()
[..]
awww![]()
[..]
Daar kom je goed weg mevrouwtje![]()
Jep ook collegaquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Werk DrMarten ookal bij jou?
Maan je niet
quote:
mooi,quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet waar je bed slaapt
mensen die geen OP maken krijgen geen loonsverhogingquote:
Ik denk dat je je ziek voelt bij de gedachten dat je vanaaf zuurkool moet etenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon beetje fysiek op en voel ik me daardoor ziekjes en moet ik gewoon sochtends wat eten
duhuuhquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon beetje fysiek op en voel ik me daardoor ziekjes en moet ik gewoon sochtends wat eten
Tjah belaggelijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef Crazy-p het volgende:
ho is ff.. ik kan het niet bij houden.. loop ik ff bij mn pc weg om wat te vragen zijn we weer 10 posts verder.
Wil je een mueslireep?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben nu een ligading aan het eten, werkt een klein beetje, hopelijk ..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ziek voelt bij de gedachten dat je vanaaf zuurkool moet eten
Ik heb altijd gezegd voor mijn 40ste te stoppen, heb nog 10 maanden...quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik krijg nu opeens zo'n ingeving "het is tijd om te stoppen na 10 jaar"
en dat fysiek op kun je wel eens gelijk in hebben.. volgens mij moet ik niet savonds laat nog langs komenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef Logician het volgende:
[..]
ik neem de worst wel meequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik maak hele lekker zuurkool ja
zuurkool is erg lekker!quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
Do you really care?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maar hoe was het weekend van de rest eigenlijk?
Ja maar zaterdag heb ik geen zuurkool gemaakt hoorquote:
quote:
nog een paar uurtjes en dan komt m`n meisjequote:
*verkapte-ik-ben-over-10-maanden-jarig-dus-zoek-maar-alvast-een-cadeautje-voor-me-post*quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:59 schreef Guio het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd voor mijn 40ste te stoppen, heb nog 10 maanden...
Straks besmet je haarquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nog een paar uurtjes en dan komt m`n meisje
Niet iedereen heeft maar 2 uur slaap nodigquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
en dat fysiek op kun je wel eens gelijk in hebben.. volgens mij moet ik niet savonds laat nog langs komen
haha nee hoorquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*verkapte-ik-ben-over-10-maanden-jarig-dus-zoek-maar-alvast-een-cadeautje-voor-me-post*
Whahahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En het ging net zo goed met die AIDS bestrijding enzo
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja en ik heb op zaterdag ochtend een vrouw van der fiets gereden met mijn auto
ik kwam van rechts en die trut van links!
ik ben 1 klant aant helpen.. zijn we 1 topic verder (ok dat is onderhand gebruikelijk) maar het eerste wat ik lees: AIDSquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja wat een doos zeg...Barra was goed pissedquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja en ik heb op zaterdag ochtend een vrouw van der fiets gereden met mijn auto
ik kwam van rechts en die trut van links!
pfff en bedanktquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je wilt trouwens niet weten wat ik dit jaar van mijn vrienden (logi + Dr. Marten) heb gekregen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*verkapte-ik-ben-over-10-maanden-jarig-dus-zoek-maar-alvast-een-cadeautje-voor-me-post*
een opblaaspopquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:04 schreef Guio het volgende:
[..]
Je wilt trouwens niet weten wat ik dit jaar van mijn vrienden (logi + Dr. Marten) heb gekregen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |