Volgens mij ben ik gewoon beetje fysiek op en voel ik me daardoor ziekjes en moet ik gewoon sochtends wat etenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O damn
* debbie vraagt vanmiddag wel vrij om boodschapjes te doen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je was ons zomaar vergeten he?![]()
[..]
awww![]()
[..]
Daar kom je goed weg mevrouwtje![]()
Jep ook collegaquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Werk DrMarten ookal bij jou?
Maan je niet
quote:
mooi,quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet waar je bed slaapt
mensen die geen OP maken krijgen geen loonsverhogingquote:
Ik denk dat je je ziek voelt bij de gedachten dat je vanaaf zuurkool moet etenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon beetje fysiek op en voel ik me daardoor ziekjes en moet ik gewoon sochtends wat eten
duhuuhquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon beetje fysiek op en voel ik me daardoor ziekjes en moet ik gewoon sochtends wat eten
Tjah belaggelijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef Crazy-p het volgende:
ho is ff.. ik kan het niet bij houden.. loop ik ff bij mn pc weg om wat te vragen zijn we weer 10 posts verder.
Wil je een mueslireep?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben nu een ligading aan het eten, werkt een klein beetje, hopelijk ..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ziek voelt bij de gedachten dat je vanaaf zuurkool moet eten
Ik heb altijd gezegd voor mijn 40ste te stoppen, heb nog 10 maanden...quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik krijg nu opeens zo'n ingeving "het is tijd om te stoppen na 10 jaar"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |