Vertel je moet werkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:24 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen mensengaat weer een druk dagje worden..
Was erg gezellig, met een beetje raar zinnetje als afsluiting (dat het hele enthousiasme van de weken ervoor en de avond wat onderuit haalde). Zie [3FM #797] De lange weg naar huis... en verder...quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej trouwens, Roel, hoe was je date?
Lolquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
zelfs de 3fm site wil giel niet meer tussen 09:00 en 10:00 hebben
hij geeft nu aan dat de arbeidsvitamen bezig zijn in de NU en Straks is stenders eetvermaak
Oké... vreemd hoor Roel!quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was erg gezellig, met een beetje raar zinnetje als afsluiting (dat het hele enthousiasme van de weken ervoor en de avond wat onderuit haalde). Zie [3FM #797] De lange weg naar huis... en verder...
Nope... Balletje ligt een beetje bij haar, lijkt me...quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké... vreemd hoor Roel!
Fijn dat het zo'n leuke avond was, maar dat zinnetje...
Heb je al iets van dr gehoord ondertussen?
Zou gewoon doorgaan met de manier mailen zoals jullie hiervoor ook mailden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope... Balletje ligt een beetje bij haar, lijkt me...
Yup. Maar ik geef haar nog ff de kans om nu als eerste te mailenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou gewoon doorgaan met de manier mailen zoals jullie hiervoor ook mailden.
als je allebei nu gaat afwachten kom je nergens , zou gewoon de eerste stap zetten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Maar ik geef haar nog ff de kans om nu als eerste te mailen.
Mss bedoelde ze dat zinnetje op 't einde niet zo serieus ofzo, maar toch...
Ik ga er es over nadenkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je allebei nu gaat afwachten kom je nergens , zou gewoon de eerste stap zetten.
Hm... op zich was dat niet de insteek van 't contact natuurlijk. Is ook lastig af te spreken; zoiets zou ook moeten groeien. In eerste instantie hoop je toch op een vonk...quote:zou je gewoon verder met haar kunnen gaan op vriendschappelijke basis ?
Tsja, of gewoon (die) LUCHTig op dezelfde manier doormailen zoals MAW voorstelt. Wie weet had zij wel het idee dat jij het niet zo leuk vond tijdens de date en zei ze daarom dat twijfelende zinnetje? Als je dan nu niet weer mailt, kan ze denken "Zie je wel, hij vond het inderdaad niet leuk, hij mailt me niet eens meer..."quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Maar ik geef haar nog ff de kans om nu als eerste te mailen.
Mss bedoelde ze dat zinnetje op 't einde niet zo serieus ofzo, maar toch...
Nee, da's ook weer zo. Zal ff kijken of ze vanavond mailt (normaal mailt ze ook niet meteen dezelfde dag, zeg maar) en anders doe ik dat wel aan 't einde van de avond...quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tsja, of gewoon (die) LUCHTig op dezelfde manier doormailen zoals MAW voorstelt. Wie weet had zij wel het idee dat jij het niet zo leuk vond tijdens de date en zei ze daarom dat twijfelende zinnetje? Als je dan nu niet weer mailt, kan ze denken "Zie je wel, hij vond het inderdaad niet leuk, hij mailt me niet eens meer..."
En het is niet zo dat je meteen diezelfde avond, of de dag erna gemaild hebt, dus t komt niet wanhopig over ofzo.
Ik wou net zeggen... Als ik de enige was geweest die op modderfokkin' Trapped zou hebben gereageerd, was mijn vertrouwen in de mensheid ernstig geslonken. Maar gelukkig ben jij er nogquote:
Ja, een collega moest even z'n weekendverhalen kwijt, maar m'n andere oor kroop toch echt de radio inquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Als ik de enige was geweest die op modderfokkin' Trapped zou hebben gereageerd, was mijn vertrouwen in de mensheid ernstig geslonken. Maar gelukkig ben jij er nog
we zullen speciaal voor jou geen liefdesliedjes aanvragenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit soort muziek trekt me wel de maandagochtend door.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zullen speciaal voor jou geen liefdesliedjes aanvragen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:51 schreef Sersjee het volgende:
Wel een goede request...
@Roel: jij ook al? Heerlijk boek!
Ik zag het! Nou niet naast je schoenen gaan lopen, hè!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:24 schreef borisz het volgende:
Ik heb een officieel schouderklopje gehad
Hier op fok ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:24 schreef borisz het volgende:
Ik heb een officieel schouderklopje gehad
zal ik niet gaan doen hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zag het! Nou niet naast je schoenen gaan lopen, hè!
Ja hier op fok jaquote:
Mooi, want dat loopt nl. een stuk oncomfortabeler.quote:
voor onze mede luie 3fm-ersquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:28 schreef borisz het volgende:
[..]
zal ik niet gaan doen hoor.
[..]
Ja hier op fok ja.
steek die veer maar in je reetquote:Even een schouderklopje voor user borisz die veel in VBL bezig is.
Hij verzorgt toto's, spelletjes en maakt altijd topics aan over Kwalificatiewedstrijden, poules en UEFA/CL groepen in het subforum VBL
Dit gaat altijd met een OP waar toch wat relevante informatie bij staat.
Borisz steekt heel veel vrije tijd in het subforum VBL en dat wordt zeer gewaardeerd door ons.
Wij hopen dan ook dat hij verder gaat op deze voet want het is een zeer graag geziene gast binnen VBL.
Dus borisz, bedankt voor je inzet als user op VBL en ga zo door!
Precies mijn gedachtequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
2 uur av is vandaag echt te kort gebleken
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:57 schreef Sersjee het volgende:
Het is nog geen 12.00 en Rob is al binnen![]()
Zou ie ziek zijn?
Ik heb even gemist waar het over ging..maar welke Bruce? Bruce Dickinson?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:37 schreef Sersjee het volgende:
Gisterochtend kwam ik al zappend langs Het Gesprek, waar Rick de Leeuw, Leon Verdonschot en Guus overBruce
zaten te praten. Het was jammer da'k weg moest, want het was een mooi gesprek.
Bruce Dickinson isquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waar het over ging..maar welke Bruce? Bruce Dickinson?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:53 schreef Sersjee het volgende:
Die website! De term "oogkanker" komt bij me op...
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:56 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik hier? Heb ik sinds vrijdagavond nog wat gemist?
NOu dat dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh ik was bij Zóe op de radio en ben uitgenodigd om volgende week met mn ma in de studio te komen koken en Noortje heeft kaartjes gewonnen voor KC
ga jij je is flink schamenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hai Toma![]()
wie is dat op je avater
neeh nooit gezien das toch leuk voor mannen die op kantoor werken, niet voor mijquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ga jij je is flink schamen
nooit debiteuren crediteuren / jiskefet gezien.
Vond het geweldig om met Novastar wakker te wordenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
jammer dat novastar nu megahit is , staat genoeg andere goede nummers op het nieuwe album.
Het zou wel heel erg onlogisch zijn om een niet-single als MH te kiezen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
jammer dat novastar nu megahit is , staat genoeg andere goede nummers op het nieuwe album.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hai Toma![]()
wie is dat op je avater
Ja hequote:Op maandag 20 oktober 2008 12:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bruce Dickinson is [ afbeelding ]Bruce[ afbeelding ]
Bruce
is de enige echte Boss
Guus die Iron Maiden fan is, zou hem wel een stuk cooler maken!
Bedoel er wordt nu niets anders meer van hem gedraait , alleen because.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg onlogisch zijn om een niet-single als MH te kiezen.
marok bashing is hot itemquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:56 schreef muisje-eliza het volgende:
er hebben 90 mensen mn blog gelezen over die schaam-marokkaan
nouw denk tquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
marok bashing is hot item
Heuh? Als ik als zoekterm Guru Josh Infinity invoer, is het eerste resultaat meteen die Originalaufnahme...quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:03 schreef muisje-eliza het volgende:
kan die oude guru josh nergens vinden op jooesoep...al 4 pagina's 2008 versie
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heuh? Als ik als zoekterm Guru Josh Infinity invoer, is het eerste resultaat meteen die Originalaufnahme...
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heuh? Als ik als zoekterm Guru Josh Infinity invoer, is het eerste resultaat meteen die Originalaufnahme...
je voelde je een skippybalquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:17 schreef Sersjee het volgende:AC/DC
![]()
Kleine impressie van mijn gedrag op zaterdag 18/10 om 10.54:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Little Bit Of Feel Good?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:13 schreef -Hans- het volgende:
Another Day... come on kom eens met een nieuwe single!
Ik heb hem nog niet zo vaak voorbij horen komen, maar vind hem heerlijk!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh die ! volgens mij heb ik die al eens op 3FM gehoord. Aardige single.
Gerard draait wel eens de Señor Coconut Remixquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet zo vaak voorbij horen komen, maar vind hem heerlijk!
Hallo mensen!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is er nu zo nieuw aan de robin s - show me love 2008 ?
Ze heeft em opnieuw uitgebracht met wat beats erin die gejat zijn uit een remix van Show Me Love die nooit is uitgebracht omdat de (Nederlandse) remixer er de rechten niet voor kreeg.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
idd die was al te horen op sensation white 2007quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou wel een hoop rust geven, je blijft schoonmakenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh dat boenkaboenkaboenka is anders en t lijkt of dr stem wat anders is gedaan
*ik hoop dat je je huisje verkoopt!!*
Niet ziek gaan wordenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
ik haat snotneus!!! mn ene neusgat zit dicht en mn andere is supergevoelig voor vanalles, dus ik moet heeeeeeeel vaak niezen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:34 schreef Noortje. het volgende:
Phil Collins
Succes met je huis morpheus, hoop dat het wat wordt!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:29 schreef mirved het volgende:
[..]
idd die was al te horen op sensation white 2007
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdagquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tnx , wanneer mag je naar KC toe
Als je helemaal niets meer hoort (van die Robert of van 3FM) zou ik gewoon ff Annemieke mailen. Die was zo met je lot begaan dat ze je vast wel wil helpen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vrijdag
Weet alleen nog steeds niet hoe laat.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:49 schreef Noortje. het volgende:
Nog niet gevraagd, maar treinkaartje is goedkoper dan verwacht dus dat hoeft waarschijnlijk niet.
De drummer is vandaag jarig en ik wil deze dingen voor hem kopen maar daar heb ik dan al helemaal geen geld voor.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh ik wil niet ziek worden, en als ik dit jaar weer griep krijg ga ik op mn bolletje krabben waarom twee keer griep in 1 jaar terwijl ik 5 jaar geen griep heb gehad, ik denk dat ik een ordi verkoudheid ga krijgen
sex en marokkanen doen het goed in de titelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks, ik vind ze grappigquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat is er zo speciaal aan die drumdingesen?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sex en marokkanen doen het goed in de titel
Het exacte schema niet, maar een maand of 2 geleden had Michiel het er al over in Ekstra Weekend. Leuk om te horen dat er nu bevestiging is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
3FM-ers rocken Radio 4!!!
(20-10-08) - Roll over Beethoven! De 3FM DJ's nemen op 20 november Radio 4 over om daar over hun klassieke muziekkennis te praten.
Wie denkt dat Radio 4 een suffe ouwe bende met saaie klassieke muziek is komt bedrogen uit op 20 november. Van 's ochtends 07.00 uur tot 's avonds 19.30 schuiven er 3FM DJ's aan om popnummers te laten horen die door klassieke muziek geïnspireerd zijn.
side-kick
Omdat de klassieke muziekkennis van de jocks niet even ver reikt als die van de Radio 4-presentatoren, nemen de laatsten een plek in als side-kick. Het beste van twee muziekwerelden dus.
Klassieke Top 3
De 3FM DJ’s stellen een eigen klassieke top 3 samen en de side-kicks laten de dj’s persoonlijke favorieten horen om ze te overtuigen van veel klassieke muziekschoonheid. ‘Roll Over Beethoven’ is de hele dag te volgen via de webcast van Radio 4.
Het programmaschema van ‘Roll Over Beethoven’:
07.00 – 09.00 uur: Gerard Ekdom en Hans van den Boom
09.00 – 11.00 uur: Paul Rabbering en Frits Bloemink
11.00 – 13.00 uur: Giel Beelen en Maartje van Weegen
13.00 – 15.00 uur: Michiel Veenstra en Mark Brouwers
15.00 – 17.00 uur: Eric Corton en Wouter Pleijsier
17.00 – 19.30 uur: Rob Stenders en Ernst Daniël Smid
heeft iemand dit nog gehoord ?
Ik wist er wel van, maar wist nog geen datum.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
heeft iemand dit nog gehoord ?
muziek was vandaag erg goed te pruimenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
En weer de hele dag lekker 3FM aangehad van 07:00 t/m 19:00. Dat zijn nog een functionele werkdagen
het is ook niet terug te luisteren, vind het ook gek zelf pas zo laat op de site te zetten dat het is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wist er wel van, maar wist nog geen datum.
Noortje wie?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:Noortje zit gewoon te grinniken in mn blog
Ja, hoop leuke nummers gehoord. Morgen weer vanaf 07:00 presentquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
muziek was vandaag erg goed te pruimen
kan je goed gokken , zeker bij de AV is het lastig , behalve de megahitquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, hoop leuke nummers gehoord. Morgen weer vanaf 07:00 present
Ik vind het altijd leuk om aan bepaalde nummers te denken en voila 2/3 liedjes later komen ze ook daadwerkelijk
Duurt nog een maandje hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is ook niet terug te luisteren, vind het ook gek zelf pas zo laat op de site te zetten dat het is.
Hehe, ach soms lukt het ook voor geen meter hoor. En ik denk wel eens, ik zit zoveel uur te luisteren in mijn tractortje zal ik eens smsen. Maar ja, dan vergeet ik het ook weerquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je goed gokken , zeker bij de AV is het lastig , behalve de megahit
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik dacht jij![]()
ben jij dus niet?
Hierow staat die Noortje: een Noortje
je kan tot een week terug luisteren.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
tis op een donderdag, dat is wel jammer, ik ga dat stukje met Gerard Ekdom zeker terugluisteren later
misschien issie druk met andere dingen......quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar hebben jullie Roel dumpt ?
Hier hier!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar hebben jullie Roel dumpt ?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:46 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeedenavond!![]()
* Brennel zit aan d'r avondeten
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:46 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeedenavond!![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza leest hyves-bericht van Noortje
![]()
hoe ist met de kittyquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:50 schreef Brennel het volgende:
Thanks Roel en Elies!
Enne, nu pas ja, tot 18.30 gewerkt, naar huis gegaan en gelijk door naar de dierenarts. Ben net een half uurtje thuis.
Heel erg goed, z'n wond is nu echt bijna dichtquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Heel erg goed, z'n wond is nu echt bijna dichten hij was erg blij om ons te zien. Knorren alsof z'n leven er vanaf hing. Toen hij aan het vechten was tegen de slaap omdat we er nog waren zijn we maar weg gegaan.
Oh, en Bulan mag aan de doxoral (pech komt nooit alleen), maar dat valt ook nog wel mee gelukkig.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ik heb me afgemeld van jouw blog. Puh.
Hij piept af en toe iets bij het ademen en heeft dus was vastzittend snot achterin z'n neusje zitten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat heeft Bulan?
Ben blij dat het iig goed gaat met je kat
goed voor spijsverteringquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:46 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeedenavond!![]()
Zo blijktquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:02 schreef Brennel het volgende:
Heb ik met mijn komst iedereen weggejaagd ofzo?
nee, hoor was even naar mijn nieuwe huis gesprint , ze hadden de dakramen erin geplaatst , dakkapel nog nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:02 schreef Brennel het volgende:
kheb ze hier al standaard aan de thijm zitten, nog geen niesje gehoord, behalve mn koffiepruttel Pitaquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:01 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hij piept af en toe iets bij het ademen en heeft dus was vastzittend snot achterin z'n neusje zitten.
Neehoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:02 schreef Brennel het volgende:
Hoe heet je andere, shoarma of broodje.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb ze hier al standaard aan de thijm zitten, nog geen niesje gehoord, behalve mn koffiepruttel Pita
spion?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee, hoor was even naar mijn nieuwe huis gesprint , ze hadden de dakramen erin geplaatst , dakkapel nog niet
krijg af en toe wat door van mijn spion.
Ah, dan ligt je nieuwe huis vlakbij waar je nu nog woont, handig!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee, hoor was even naar mijn nieuwe huis gesprint , ze hadden de dakramen erin geplaatst , dakkapel nog niet
krijg af en toe wat door van mijn spion.
euh Pita, Crikey, Zwelgje, Yoda, Simsalabim, Sambal, Quanta na mera, Hennep, Mike Tyson, Lama en Linguiniquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe heet je andere, shoarma of broodje.
Mist 1 van je ratten een stuk oor?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh Pita, Crikey, Zwelgje, Yoda, Simsalabim, Sambal, Quanta na mera, Hennep, Mike Tyson, Lama en Linguini
Edit: of wil je de stamboomnamen![]()
Ik houd van mensen die me Noor noemen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ah, dan ligt je nieuwe huis vlakbij waar je nu nog woont, handig!
Noor:![]()
Eliza: daar heb ik nog niet aan gedacht, maar ik heb zelden pruttelaars gelukkig.
quote:
een noorquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik houd van mensen die me Noor noemen.
Ik ook van jou hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hmm... dat zouden in de babyjaren rare gesprekken zijn geweest...quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Probleem is dat mijn moeder mij dus geen Noor noemtquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... dat zouden in de babyjaren rare gesprekken zijn geweest...
Vrouw van consultatiebureau: "Ik ga even Noorwegen..."![]()
quote:
Da's dan toch jammer.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Probleem is dat mijn moeder mij dus geen Noor noemt
Dat dat geval maar snel in Dalet vastloopt. Ik vind 't he-le-maal niets.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:34 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Miss Montreal net zo kapot gedraaid gaat worden als Leaf.
Achterbuurman die ik toevallig een keer sprak , achterbuur man zit nog wel 70 meter tussen, maar er staan nog geen huizenquote:
Ik vind hem zeer prettig, maar kapotdraaien hoeft nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dat geval maar snel in Dalet vastloopt. Ik vind 't he-le-maal niets.
Uistekend moment om de radio aan te zettenquote:
op mijn werk weet ik nooit of het aan fok lag of niet , vanmiddag drupte er voor 3000 man er een 10kb doorheenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaat op en neer. Soms zoals 't hoort, soms traaaaaag.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op mijn werk weet ik nooit of het aan fok lag of niet , vanmiddag drupte er voor 3000 man er een 10kb doorheen
Hmzquote:kreeg via mail binnen dat ik een bod had op mijn huis, alleen de site om bod te bekijken kon ik niet openen
Inderdaad. Nu gaat het snel maar ik heb ook al een aantal keer gehad dat ik bijna 2 minuten moet wachten tot een reactie is geplaatst. Irritant!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaat op en neer. Soms zoals 't hoort, soms traaaaaag.
het stomme van fok is dat hij bijna niet een timeout geeft. het is eerder dat hij zegt database is foetsie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu gaat het snel maar ik heb ook al een aantal keer gehad dat ik bijna 2 minuten moet wachten tot een reactie is geplaatst. Irritant!![]()
Againzender, zeker een goed moment ! Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |