Little Bit Of Feel Good?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:13 schreef -Hans- het volgende:
Another Day... come on kom eens met een nieuwe single!
Ik heb hem nog niet zo vaak voorbij horen komen, maar vind hem heerlijk!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh die ! volgens mij heb ik die al eens op 3FM gehoord. Aardige single.
Gerard draait wel eens de Señor Coconut Remixquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet zo vaak voorbij horen komen, maar vind hem heerlijk!
Hallo mensen!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is er nu zo nieuw aan de robin s - show me love 2008 ?
Ze heeft em opnieuw uitgebracht met wat beats erin die gejat zijn uit een remix van Show Me Love die nooit is uitgebracht omdat de (Nederlandse) remixer er de rechten niet voor kreeg.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
idd die was al te horen op sensation white 2007quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou wel een hoop rust geven, je blijft schoonmakenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh dat boenkaboenkaboenka is anders en t lijkt of dr stem wat anders is gedaan
*ik hoop dat je je huisje verkoopt!!*
Niet ziek gaan wordenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
ik haat snotneus!!! mn ene neusgat zit dicht en mn andere is supergevoelig voor vanalles, dus ik moet heeeeeeeel vaak niezen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:34 schreef Noortje. het volgende:
Phil Collins
Succes met je huis morpheus, hoop dat het wat wordt!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:29 schreef mirved het volgende:
[..]
idd die was al te horen op sensation white 2007
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdagquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tnx , wanneer mag je naar KC toe
Als je helemaal niets meer hoort (van die Robert of van 3FM) zou ik gewoon ff Annemieke mailen. Die was zo met je lot begaan dat ze je vast wel wil helpen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vrijdag
Weet alleen nog steeds niet hoe laat.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:49 schreef Noortje. het volgende:
Nog niet gevraagd, maar treinkaartje is goedkoper dan verwacht dus dat hoeft waarschijnlijk niet.
De drummer is vandaag jarig en ik wil deze dingen voor hem kopen maar daar heb ik dan al helemaal geen geld voor.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh ik wil niet ziek worden, en als ik dit jaar weer griep krijg ga ik op mn bolletje krabben waarom twee keer griep in 1 jaar terwijl ik 5 jaar geen griep heb gehad, ik denk dat ik een ordi verkoudheid ga krijgen
sex en marokkanen doen het goed in de titelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks, ik vind ze grappigquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat is er zo speciaal aan die drumdingesen?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sex en marokkanen doen het goed in de titel
Het exacte schema niet, maar een maand of 2 geleden had Michiel het er al over in Ekstra Weekend. Leuk om te horen dat er nu bevestiging is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
3FM-ers rocken Radio 4!!!
(20-10-08) - Roll over Beethoven! De 3FM DJ's nemen op 20 november Radio 4 over om daar over hun klassieke muziekkennis te praten.
Wie denkt dat Radio 4 een suffe ouwe bende met saaie klassieke muziek is komt bedrogen uit op 20 november. Van 's ochtends 07.00 uur tot 's avonds 19.30 schuiven er 3FM DJ's aan om popnummers te laten horen die door klassieke muziek geïnspireerd zijn.
side-kick
Omdat de klassieke muziekkennis van de jocks niet even ver reikt als die van de Radio 4-presentatoren, nemen de laatsten een plek in als side-kick. Het beste van twee muziekwerelden dus.
Klassieke Top 3
De 3FM DJ’s stellen een eigen klassieke top 3 samen en de side-kicks laten de dj’s persoonlijke favorieten horen om ze te overtuigen van veel klassieke muziekschoonheid. ‘Roll Over Beethoven’ is de hele dag te volgen via de webcast van Radio 4.
Het programmaschema van ‘Roll Over Beethoven’:
07.00 – 09.00 uur: Gerard Ekdom en Hans van den Boom
09.00 – 11.00 uur: Paul Rabbering en Frits Bloemink
11.00 – 13.00 uur: Giel Beelen en Maartje van Weegen
13.00 – 15.00 uur: Michiel Veenstra en Mark Brouwers
15.00 – 17.00 uur: Eric Corton en Wouter Pleijsier
17.00 – 19.30 uur: Rob Stenders en Ernst Daniël Smid
heeft iemand dit nog gehoord ?
Ik wist er wel van, maar wist nog geen datum.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
heeft iemand dit nog gehoord ?
muziek was vandaag erg goed te pruimenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
En weer de hele dag lekker 3FM aangehad van 07:00 t/m 19:00. Dat zijn nog een functionele werkdagen
het is ook niet terug te luisteren, vind het ook gek zelf pas zo laat op de site te zetten dat het is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wist er wel van, maar wist nog geen datum.
Noortje wie?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:Noortje zit gewoon te grinniken in mn blog
Ja, hoop leuke nummers gehoord. Morgen weer vanaf 07:00 presentquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
muziek was vandaag erg goed te pruimen
kan je goed gokken , zeker bij de AV is het lastig , behalve de megahitquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, hoop leuke nummers gehoord. Morgen weer vanaf 07:00 present
Ik vind het altijd leuk om aan bepaalde nummers te denken en voila 2/3 liedjes later komen ze ook daadwerkelijk
Duurt nog een maandje hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is ook niet terug te luisteren, vind het ook gek zelf pas zo laat op de site te zetten dat het is.
Hehe, ach soms lukt het ook voor geen meter hoor. En ik denk wel eens, ik zit zoveel uur te luisteren in mijn tractortje zal ik eens smsen. Maar ja, dan vergeet ik het ook weerquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je goed gokken , zeker bij de AV is het lastig , behalve de megahit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |