Ja dus? Die mensen doen ook heel wat anders dan de hele dag maar een beetje in een bankje hangen en zeiken op iets wat je niet zint. Veel meer verantwoordelijkheid dan een of ander kamerlid. Volledig terecht dan zij meer verdienen. Bovengrenzen stellen aan salarissen gaat alleen maar ertoe leiden dat niet de beste mensen op die functie gaan zitten (omdat ze in het buitenland niet met jaloerse sukkels te maken hebben die menen een maximum te moeten stellen).quote:Hij vindt het terecht dat Bos in ruil voor de steun veel zeggenschap krijgt. De bewindsman gaat alleen niet ver genoeg met het schrappen van de bonussen van de ING-top. Ook de 'buitengewoon heftige' salarissen moeten volgens Vendrik aan banden worden gelegd. Hij pleit voor een Enthoven-norm, in verwijzing naar de nieuwe bestuurder van ABN Amro/Fortis. Die krijgt een salaris van 'slechts' negentig duizend euro per jaar, evenveel als een officier van justitie. De top van ING toucheert volgens Vendrik miljoenen.
Dan kom ik ze kopen...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:59 schreef kraaksandaal het volgende:
Sell, sell, sell.....
Ja, want dat weet je namelijk echt niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:03 schreef NJ het volgende:
Je hoeft niet gestudeerd te hebben om te weten wat dat aandeel morgen gaat doen..
Je weet 't nooit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:03 schreef NJ het volgende:
Je hoeft niet gestudeerd te hebben om te weten wat dat aandeel morgen gaat doen..
Wat denk jij dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:03 schreef NJ het volgende:
Ik heb ze al een tijd geleden van de hand gedaan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:03 schreef LXIV het volgende:
Goed, kraaksandaal. Gooi jij je aandeeltjes alvast maar voorbeurs eruit. Voor 8 euro ofzo!
Dan valt er voor jou ook niks meer te sellen, right?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:05 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik heb ze al een tijd geleden van de hand gedaan.
Je beseft toch wel dat Wouter Bos op een volstrekt illegale manier aan zijn spaarcenten komt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:55 schreef LXIV het volgende:
In ieder geval zal ik deze nacht héél wat beter slapen dan afgelopen nacht! Met dank aan Woutertje!
short sellquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan valt er voor jou ook niks meer te sellen, right?
wat een redenering. Kun je nagaan hoeveel de koers kan dalen nu iedereen het weet. Ook een kromme redenering.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:04 schreef henkway het volgende:
ja voor 7 euro zijn er kopers zat
instap morgen zal zeker 10 euro zijn
bedenk dat donderdag de koers al van 12,60 naar 10,20 gekomen was op voorwetenschap
[ afbeelding ]
Ik beschreef de waarschijnlijke stemming onder de aandeelhouders die relatief goedkoop ingestapt zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan valt er voor jou ook niks meer te sellen, right?
Dat is maar een heel klein percentage van de handelaren hoor! Hoeveel van de marktkapitalisatie is vrijdag verhandeld? 1%? (En dan tel ik dubbelverkopen door daghandelaren niet eens mee!)quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:10 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik beschreef de waarschijnlijke stemming onder de aandeelhouders die relatief goedkoop ingestapt zijn.
Ik denk stijgen. Want de onduidelijkheid wat er te gebeuren stond is de markt uit, het EV van ING is versterkt en de deal was beter dan verwacht (geen Fortis-deal)quote:
Daar heb je wel een punt, degene die niet hoeven te verkopen blijven zitten met deze koers.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:14 schreef LXIV het volgende:
Het gros zit in zijn aankopen vér boven de 10 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |